eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy EO/10PN/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Zabrze: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy EO/10PN/2011.
Numer ogłoszenia: 153869 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103027 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy EO/10PN/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. - Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych związanych z działalnością podmiotu - rocznie około 1680 m3 - Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów medycznych klasyfikowanych w grupie 18 zgodnie z katalogiem odpadów, stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r., Nr 112, poz. 1206) - rocznie około 14 400 kg. - Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów w kontenerach na liście i gruz, rocznie około 3 kontenerów o poj. 7 m3 na gruz i około 8 kontenerów o poj. 7 m3 na liście. Zamawiający dopuszcza realizację zadania przez podwykonawców w zakresie: unieszkodliwiania odpadów medycznych i komunalnych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców, którzy powinni unieszkodliwiać odpady zgodnie z art. 9, art. 25 ust. 2, art. 42 ust. 1a) ustawy z 27 kwietnia2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) CPV 90511000-2, 90512000-9, 90520000-8, 90524000-6, 90524400-0 III. Wymagania Zamawiającego: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. Dla pakietów nr 1, 3: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tzn. warunek rozumiany jako posiadanie aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów oraz transportu odpadów w szczególności wynikających z jednolitego tekstu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). b) posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: -Pakiet nr 1 -50 000 PLN, -Pakiet nr 3 - 2 000 PLN, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości: -Pakiet nr 1 - 50 000 PLN, -Pakiet nr 3 - 2 000 PLN B. Dla pakietu nr 2: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; wykonanie obowiązków związanych z gospodarowaniem odpadami stosownie do jednolitego tekstu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania tych obowiązków, zgodnie z założeniami określonymi przywołaną ustawą oraz innymi przepisami określającymi sposób postępowania z odpadami medycznymi. b) posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: -Pakiet nr 2 - 35 000 PLN c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości: - Pakiet nr 2 - 35 000 PLN 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców- Wykonawcy składający ofertę do przetargu oświadczają, że: 2.1. Warunki przedmiotowe dla Wykonawców realizujących odbiór odpadów medycznych: a) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty przekazania odpadów, podpisanej przez obydwie strony. b) dostarczenie do siedziby Zamawiającego wagi celem prowadzenia ewidencji odpadów. Waga pozostanie w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy, c) dostarczanie pustych pojemników oraz wymiana pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt, d) sporządzanie karty przekazania odpadów. Każdy odbiór musi być potwierdzony (Kartą przekazania odpadu) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy stosowanych służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. (Dz. U. z 2010 r. Nr 249 poz. 1674). e) odbieranie odpadów w godzinach 7.30 - 14.30, co 48 godzin. f) wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z jednolitego tekstu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), g) wyposażanie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów medycznych o pojemności 360 litrów (o wymiarach: głębokość maksymalna 80 cm, szerokość maksymalna 60 cm) co 48 godzin w ilości 6 sztuk h) dostarczanie, na wniosek Zamawiającego, pojemników na inne odpady medyczne np.: amputowane organy, części ciała itp., o pojemności ustalonej każdorazowo ze Zleceniodawcą (dotyczy pakietu nr 2- odpadów medycznych), i) wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do transportu odpadów z miejsca ich powstawania (oddział/komórka organizacyjna) do miejsca ich magazynowania w ilości 9 sztuk o pojemności 120 litrów. Zamawiający wymaga, aby pojemniki były nieużywane i wykonane z tworzywa umożliwiającego łatwe mycie i dezynfekcję, aby posiadały kółka (łatwy transport bez konieczności dźwigania), j) odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), k) usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t. j. Dz.U. z 2008r., Nr 25, poz.150 z późn. zm.) , - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ), - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2010 r. Nr 139 poz. 940). l) zaoferowanie terminu płatności 30 dni, m) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4A . 2.2 Warunki przedmiotowe dla Wykonawców realizujących odbiór odpadów komunalnych: a) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy, b) poddawanie odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), c) wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, d) usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2008r., Nr 25, poz.150 z późn. zm.), - Ustawy z dnia27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), e) zaoferowanie terminu płatności 30 dni, f) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 2.3 Warunki przedmiotowe dla Wykonawców realizujących dostarczanie i odbiór kontenerów na gruz i liście: a) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy, b) poddawanie odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), c) dostarczenie kontenera na gruz o poj. 7 m3, w razie zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na 12 m - cy wynosi ok. 3 kontenerów, d) dostarczenie kontenera na liście o poj. 7 m3 w razie zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na 12 m - cy wynosi ok. 8 kontenerów, e) usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t. j. Dz.U. z 2008r., Nr 25, poz.150 z późn. zm.) Ustawy z dnia , 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), f) zaoferowanie terminu płatności 30 dni, g) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4B..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta Zbigniew Strach, Korzonek 98, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59875,20

  • Oferta z najniższą ceną: 59875,20 / Oferta z najwyższą ceną: 61689,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: REMONDIS MEDISON Sp. z o.o. SARPI DĄBROWA GÓRNICZA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38413,44

  • Oferta z najniższą ceną: 28771,20 / Oferta z najwyższą ceną: 38413,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. w Zabrzu, Ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2646,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3801,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.