Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-21
Tarnów: Dostawę dwóch używanych pojazdów do zimowego utrzymania dróg
(nr ref. 12/ZP/2015).
Numer ogłoszenia: 153767 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. , ul. Okrężna 11, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6219373, faks 014 6219373.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę dwóch używanych pojazdów do zimowego utrzymania dróg (nr ref. 12/ZP/2015)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego dwóch używanych pojazdów do zimowego utrzymania dróg, w tym jednego wyposażonego w urządzenie dźwigowe typu HDS. Pojazdy muszą być kompletnie uzbrojone gotowe do eksploatacji, muszą posiadać pełną dokumentację niezbędną do rejestracji na terenie RP oraz spełniać wszystkie niezbędne normy bezpieczeństwa (atesty, dopuszczenia itp.). W każdym pojeździe sterowanie wszystkimi parametrami podawania materiału, solanki ilości oraz szerokości i prędkości wysypu winno się odbywać z kabiny kierowcy. Zamawiający, na etapie wyboru oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin pojazdu przed zawarciem umowy sprzedaży, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu trwającego nie dłużej niż 8 godzin, w siedzibie dostawcy (niewykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do odrzucenia oferty oraz nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą). Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia istotnych wad pojazdu w trakcie badania i jazdy próbnej. Szczegółowy zakres zamówienia (dotyczy obu pojazdów): PODWOZIE: Podwozie dwuosiowe, typu wywrotka posiadająca wywrot trzystronny. Rok produkcji 1999 lub młodszy. Moc silnika co najmniej 240 KM. Przebieg pojazdu nie większy niż 400 000 km. Napęd na cztery koła. Koła 22,5 cala. Zawieszenie: przód resor, tył poduszka lub resor. Dopuszczalna masa całkowita minimum 18 000 kg. Czołownica przednia do montażu urządzeń komunalnych takich jak: pług, kosiarka, myjka do znaków drogowych. Kabina dzienna co najmniej 2 miejscowa. Sterowanie układem hydraulicznym z kabiny kierowcy. Manualna skrzynia biegów. Centralne smarowanie. Wyjścia hydrauliczne do podłączenia przyczepy. Oświetlenie ostrzegawcze. Kolor pomarańczowy RAL 2011. POSYPYWARKA : Pojemność min. 4 m3. Podajnik taśmowy. Pojemność solanki 2200 l. Rok produkcji 1999 lub młodszy. Oświetlenie ostrzegawcze. Oświetlenie talerza piaskarki. Wyposażona w kratę górną zasypową. Kolor pomarańczowy RAL 2011. PŁUG : Szerokość od 300 do 340 cm. Wykonany z blachy. Kąt pochylenia 35 stopni. Pług skręcany hydraulicznie w kierunku prawym i lewym, góra, dół a także posiadający funkcję pływania. WYPOSAŻENIE DODATKOWE : Koło zapasowe. Trójkąt ostrzegawczy. Apteczka. Gaśnica. Podnośnik min. 10 000 kg udźwigu. Klucz do kół. Jeden pojazd musi być wyposażony w sprawne urządzenie dźwigowe typu HDS URZĄDZENIE DŹWIGOWE typu HDS o parametrach : -Wysięg co najmniej 740 cm. -Udźwig co najmniej 4000 kg przy wysięgu 200 cm. -Udźwig co najmniej 1120 kg przy wysięgu 700 cm. -Dokumenty niezbędne do rejestracji urządzenia w UDT. Gwarancja minimum 3 miesiące na kompletny pojazd..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki 34.14.44.20 - Pojazdy do rozrzucania soli 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ - oświadczenie, (ocena: spełnia lub nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ - oświadczenie, (ocena: spełnia lub nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ - oświadczenie, (ocena: spełnia lub nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ - oświadczenie, (ocena: spełnia lub nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument potwierdzający przebieg pojazdu ( zaświadczenie, oświadczenie, książka serwisowa itp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres udzielonej gwarancji na kompletny pojazd - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okrężna 11, 33 - 100 Tarnów Sekretariat Spółki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Okrężna 11, 33 - 100 Tarnów Sekretariat Spółki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- dostawa zestawów do biopsji pod neuronawigację oraz markerów do neuronawigacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Wymiana posadzek na I piętrze Zespołu Szkół Technicznych w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
więcej: Pojazdy do rozrzucania soli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.