eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd działek stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie powiatu sieradzkiego, woj. łódzkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-30

Sieradz: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd działek stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie powiatu sieradzkiego, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 153764 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8220532, fax 043 8227861.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd działek stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie powiatu sieradzkiego, woj. łódzkie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości. Zakres usługi: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd działek stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie powiatu sieradzkiego, woj. łódzkie wykazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: I. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia działalności lub czynności; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt II. III. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 robotę wyceny nieruchomości o podobnej do przedmiotu zamówienia złożoności i wartości. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III. Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym,( spełnia - nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW I. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, zamawiający żąda, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonymi w niniejszej SIWZ, zamawiający żąda dokumentów : 1. Informację o osobach (Potencjał kadrowy), które posiadają uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości, którymi dysponują, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2.SIWZ, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1.2. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie z zakresu szacowania nieruchomości. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1.3. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymieniona w SIWZ co najmniej 1 robota wyceny nieruchomości o podobnej złożoności i wartości została wykonana należycie. IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I -III składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków z art.22.ust. pkt. 1-3, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia i zestawienia dokumentów wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki. Potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp powinno być potwierdzone przez każdego z wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsieradz.finn.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sieradzu Plac Wojewódzki 3 98-200 Sieradz pok. 533.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sieradzu Plac Wojewódzki 3 98-200 Sieradz pok. 533.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.