eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaleszany › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Zaleszany: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany
Numer ogłoszenia: 153752 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaleszany , ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie, tel. 015 845-94-19, faks 015 845-94-24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany ZADANIE NR 1: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kotowej Woli:docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o.,przebudowa systemu c.w.u., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ZADANIE NR 2: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Majdanie Zbydniowskim: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, montaż nawiewników higrosterownych ZADANIE NR 3: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Majdanie Zbydniowskim-Wólce Turebskiej: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ZADANIE NR 4: Termomodernizacja budynku Domu Ludowgo w Motyczu Szlacheckim: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ZADANIE NR 5: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skowierzynie: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ZADANIE NR 6: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Turbi, docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o. ZADANIE NR 7: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zaleszanach: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ZADANIE NR 8: Termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zbydniowie: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ZADANIE NR 9: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbydniowie: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Szczegółowy zakres robót precyzują załączone szczegółowe przedmiary robót oraz - Załącznik Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.26.21.00-2, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.26.12.15-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a)dla zadania nr 1 w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) b)dla zadania nr 2 w wysokości 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) c)dla zadania nr 3 w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) d)dla zadania nr 4 w wysokości 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) e)dla zadania nr 5 w wysokości 7.500,00 zł słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) f)dla zadania nr 6 w wysokości 7.100,00 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych) g)dla zadania nr7 w wysokości 9.400,00zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych) h)dla zadania nr 8 w wysokości 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych) i)dla zadania nr 9 w wysokości 14.200,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście złotych) do dnia 07.05.2013r.do godz. 9.00 2.Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 09 4399 0007 2001 0000 0329 0005 Bank Spółdzielczy w Zaleszanach. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w Sekretariacie (pok. Nr 8) Urzędu Gminy w Zaleszanach, zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty. 5.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego. 7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00zł. Spełnianie w/w warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych określonych w rozdz. VI pkt. 2.1. b) niniejszej SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających (dowodów), że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: a)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy, 8.5, 8.5 zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charaktery prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału w.w podmiotu w realizacji zamówienia (podwykonawstwo, konsultacje, itp.). b)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.4. Pozostałe wymagane dokumenty: a)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, dla każdego zadania przedkłada osobny formularz ofertowy. b)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - zał. Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6 , 4.7 , 4.8 , 4.9 do SIWZ w wersji uproszczonej. c)Kopię wniesienia wadium. d)Harmonogram rzeczowo-finansowy robót - opracowany na podstawie Załącznika nr 8 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie. e)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, na poniżej określonych warunkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub 2.Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaleszany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zaleszany, Plac Kościuszki 5/2 (Budynek Ośrodka Zdrowia) 37-415 Zaleszany.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany, Pokój Nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: -Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany- dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kotowej Woli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - przebudowa systemu c.w.u. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.26.12.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Majdanie Zbydniowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - montaż nawiewników higrosterownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Majdanie Zbydniowskim-Wólce Turebskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Domu Ludowgo w Motyczu Szlacheckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skowierzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Turbi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zaleszanach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zbydniowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbydniowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie dachu - docieplenie ścian zewnętrznych - przebudowa systemu c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.