eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przetarg nieograniczony poniżej 211 000 euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-30

Ełk: Przetarg nieograniczony poniżej 211 000 euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 153713 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6209553, fax 087 6209576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 211 000 euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego. XI pakietów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; d)Oświadczenie, iż Oferent nie jest wykluczony z ubiegania się o udzielenie z zamówienia publicznego na podstawie art. 24 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych; e)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; f)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( min. 1 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w Pro Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24, V piętro, pokój 506 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 30,00 zł + VAT + opłata pocz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk w pokoju 504 V piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CARTRIDGE HP 15 CZARNY SZT 5 2 CARTRIDGE HP 10 CZARNY 69 ML SZT 2 3 CARTRIDGE HP 56 CZARNY SZT 3 4 GŁOWICA HP 11 CYJAN SZT 1 5 GŁOWICA HP 11 YELLOW SZT 1 6 GŁOWICA HP 11 MAGENTA SZT 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TASMA OKI 521 SZT 2 2 TASMA OKI 320 SZT 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TASMA OKI 320 SZT 8 2 TASMA OKI 520 SZT 4 3 TASMA FUJITSU DL2400 SZT 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1TONER HP 1000 C7115X WYDAJNOŚĆ 3500 STR (1000W, 1005W, 1200, 1200N, 1220) SZT 2 2 TONER HP 5SI - C3909X WYDAJNOŚC 17100 STR SZT 2 3 TONER HP 2100 - C4096A WYDAJNOŚĆ 5000 STR SZT40 4 TONER HP 3800 CZARNY Q6470A WYDAJNOŚĆ 6000 STRON SZT 3 5 TONER HP 3800 BŁĘKITNY Q7581A WYDAJNOŚĆ 6000 STRON SZT 2 6 TONER HP 3800 ŻÓŁTY Q7582A WYDAJNOŚĆ 6000 STRON SZT 2 7 TONER HP 3800 PURPUROWY Q7583 WYDAJNOŚĆ 6000 STRON SZT 2 8 TONER HP 4100 C8061X WYDAJNOŚĆ 10000 STRON SZT 4 9 TONER SAMSUNG SCX 4521F WYDAJNOSC 3000 KOPII SZT 2 10 TONER CANON LASER SHOT LBP 1120 /EP22 SZT 3 11 TONER HP 1100 C4092A LASER JET SERII: 1100, 3200 WYDAJNOŚC 2500 SZT 2 12 TONER HP 1300 Q2613A LJ 1300 CZARNY WYDAJNOŚC 2.5 TYS SZT 1 13 TONER SAMSUNG L-1710D3 SZT 1 14 TONER HP 1320 Q2613X LJ 1300 CZARNY WYDAJNOŚC 4 TYS. SZT 1 15 TONER HP 1010 - Q2612A WYDAJNOŚĆ 2000 STR SZT5 16 TONER HP 5 - 92298X WYDAJNOŚĆ 8800 STR SZT 1 17 TONER Minolta PagePro 1300W 4518 SZT 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TONER-ZASYPKA HP5L/6L C3906 140G SZT 4 2 TONER-ZASYPKA HP1100 C4092 140G SZT 4 3 TONER-ZASYPKA HP2000/2100 C4096 220G SZT 60 4 TONER-ZASYPKA HP1000 C7115A 150G SZT 6 5 TONER-ZASYPKA HP5SI C3909X 840G SZT 6 6 TONER-ZASYPKA HP4100 C8061X 500G SZT 5 7 TONER-ZASYPKA HP5 500G SZT 2 8 TONER-TOSHIBA DP 3580 SZT 30 9 TONER-TOSHIBA T-2060/2860 SZT 35 10 TONER-ZASYPKA HP1010 Q2612A 150G SZT 2 11 TONER-ZASYPKA HP1300 Q2613A 150G SZT 2 12 TONER-ZASYPKA HP1320 Q2613X 150G SZT 2 13 TONER-CANON NPG1 6216 SZT 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ATRAMENT DO HP 9XX L 8 2 ATRAMENT DO HP 1100 BUSSINES CYJAN L 0,5 3 ATRAMENT DO HP 1100 BUSSINES MAGENTA L 0,5 4 ATRAMENT DO HP 1100 BUSSINES YELLOW L 0,5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 GŁOWICA HP 20 SZT 1 2 GŁOWICA HP 78 SZT 3 3 GŁOWICA DO HP 1100 BUSSINESS CZARNA 69 ML SZT 5 4 GŁOWICA PHILIPS FAX JET 325 SZT 2 5 ATRAMENT HP 11 CYJAN SZT 3 6 ATRAMENT HP 11 YELLOW SZT 3 7ATRAMENT HP 11 MAGENTA SZT 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 FARBA RISO CR ORYG CZARNA SZT 15 2 MATRYCA TR/CR-A4 RISO SZT 5 3 FARBA RIZO RZ ORYG CZARNA SZT 15 4 MATRYCA Z37 A3 DO RIZO RZ SZT 5 5 FARBA RIZO ORYG NIEBIESKA(MEDIUM BLUE) RZ SZT 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PIANKA DO SZKŁA SZT 2 2 PIANKA DO PLASTIKU SZT 5 3 CD R SZT 300 4 CD RW SZT 10 5 DVD RW SZT 5 6 DVD R + SZT 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1CZYTNIK KODU KRESKOWEGO LASEROWY SZT 10 2MONITOR LCD 17 * PARAMETRY podane pod tabelką SZT 15 3MYSZKA OPTYCZNA PRZEWODOWA ( z przejściówką na PS + pokrętło do przewijania) SZT 30 4KLAWIATURA KOMPUTEROWA PS/2 SZT 30 5KLAWIATURA KOMPUTEROWA USB SZT 5 6PROGRAM NORTON ANTYWIRUS 2008 UPGRADE PL. SZT 1 7PROGRAM NORTON SYSTEM WORKS 2008 PL. SZT 2 8LISTWA PRZECIWPRZEPIĘCIOWA 5 GNIAZDEK SZT 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PAPIER FOTOGRAFICZNY A4 MAT INK /50 ARK OPK 2 2 PAPIER FOTOGRAFICZNY A4 BŁYSK INK / 50 ARK ARK 2 3 PAPIER KREDOWY BŁYSZCZACY 170 G ARK 2000 4 FOLIA DO KSEROWANIA NA RZUTNIK OPK 2 5 PAPIER WIZYTÓWKOWY RÓŻNY ARK 100 6 PAPIER KARTON 150 G RYZ 5 7 PAPIER KSERO A3 RYZ 150 8 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 4.8 MM ( 288MM SKOK 3:1; 34 ZĘBY DO 15 KARTEK ) SZT 100 9 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 6.4 MM (DO 40 KARTEK) SZT 100 10 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 8 MM (DO 55 KARTEK ) SZT 100 11 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 9.5 MM (DO 65 KARTEK) SZT 100 12 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 11 MM (DO 80 KARTEK) SZT 100 13 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 12.7 MM (DO 100 KARTEK) SZT 100 14 GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 14.2 MM (DO 115 KARTEK) SZT 100 15OKŁADKI DO TERMOBINDOWANIA MIĘKKIE SZT 25 16 OKŁADKI DO TERMOBINDOWANIA TWARDE SZT 25 17 OKŁADKI KANAŁOWE TWARDE SZER. C A4 SZT 20 18 OKŁADKI KANAŁOWE TWARDE SZER. B A4 SZT 20 19 OKŁADKI KANAŁOWE TWARDE SZER. B A3 SZT 20 20 LISTWA WSUWANA 6 STANDARD SZT 50 21 LISTWA WSUWANA 10 STANDARD SZT 50 22 LISTWA WSUWANA RELIDO 03 SZT 50 23 LISTWA WSUWANA RELIDO 09 SZT 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.