eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim - II etap robót w zakresie wymiany stropów - zamówienia uzupełniające część II



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Wodzisław Śląski: Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim - II etap robót w zakresie wymiany stropów - zamówienia uzupełniające część II
Numer ogłoszenia: 153699 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim - II etap robót w zakresie wymiany stropów - zamówienia uzupełniające część II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany elementów konstrukcyjnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2 tj. stropu pomiędzy pom. 3.3 i 4.3 wraz z remontem pomieszczeń oraz remont pomieszczenia 4.17 oraz montaż osprzętu elektrycznego na II i III piętrze. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego Decyzją nr 109/09 z dnia 16 lutego 2009r. Zakres robót: Roboty budowlane polegają na remoncie obiektu. Do rozbiórki przeznaczono istniejący strop pomiędzy II i III piętrem (pom. 3.3 i 4.3) łącznie z zabezpieczeniem podłogi, renowacją tynków i odmalowaniem pomieszczenia II piętra (pom. 3.3 i 3.4). Istniejący strop wykonany jest w konstrukcji drewnianej, wymieniony zostanie na stropy WPS z płyt prefabrykowanych ułożonych na belkach stalowych i wypełnione zostaną izolacją z keramzytu. Sufit w pomieszczeniach 3.3 i 3.4 na II piętrze zostanie obłożony 2xGKF 12,5mm na ruszcie metalowym. Ściany i sufity pomalowane zostaną farbą akrylową w tonacji kolorów półpełnych (wskazanych przez Zamawiającego). Na korytarzu III piętra zamontowane zostaną 4 szt. opraw oświetleniowych, w pom. 3.5 zamontowany zostanie kinkiet ścienny, natomiast w pomieszczeniach II i III pietra zamontowany zostanie osprzęt elektryczny (kompletny zestaw gniazd ZG/A - 24 szt.). W pomieszczeniach III piętra w pom. 4.10 i 4.17 zostaną wymienione grzejniki c.o., a w pom. 4.17 ułożone zostaną płytki podłogowe oraz zamontowane drzwi wejściowe. Przed rozpoczęciem robót należy przygotować teren budowy w celu ich realizacji, tj. ustawienie pionów komunikacyjnych, wykonanie rynny do gruzu oraz wywieźć gruz z rozebranych konstrukcji na odległość 11 km. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu BIOZ; 2) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAZBUD sp. z o.o., ul. Pszczyńska 39, 44-254 Warszowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23508,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu Wykonawcy tj. firmie KAZBUD sp. z o.o z Warszowic, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - umowa podstawowa NR BZP.272.4.9.2011 zawarta w dniu 22 lipca 2011r. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 701.568,69 zł natomiast wartość zamówienia uzupełniającego zaplanowano w wysokości 350.744,78zł, co stanowi 49,99 % wartości zamówienia podstawowego a więc nie przekracza 50 % jego wartości. Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe tj. wymianę stropu drewnianego na strop z płyt WPS ułożonych na belkach stalowych wraz z remontem pomieszczeń. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu pod nr 166817-2011 z dnia 15.06.2011r. Do tej pory, w dniu 09 grudnia 2011r. udzielono zamówienia uzupełniającego na kwotę 324.784,41zł co stanowiło 92,60% przewidzianego zamówienia uzupełniającego. Natomiast przedmiotowe zamówienie uzupełniające stanowi 6,70% przewidzianego zamówienia uzupełniającego i łącznie zamówienia uzupełniające nie przekraczają 50% tj. 92.60%+ 6,70%=99,30% co stanowi 324.784,41+23.508,33 = 348.292,74 zł., a więc nie przekracza kwoty 350.744,78 zł. Wydział Infrastruktury Technicznej otrzymał dodatkowe środki finansowe, które zostały zabezpieczone na kontynuację zadania. Uzasadnienie prawne: Zamówienia udziela się na podstawie art. 67ust.1pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2010r Nr 113 poz.759 z póżn. zm.) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.