eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa odzieży medycznej i roboczej dla personelu technicznego oraz sprzętu ochrony osobistej. Dostawa obuwia dla personelu medycznego i technicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Bydgoszcz: Dostawa odzieży medycznej i roboczej dla personelu technicznego oraz sprzętu ochrony osobistej. Dostawa obuwia dla personelu medycznego i technicznego
Numer ogłoszenia: 153676 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży medycznej i roboczej dla personelu technicznego oraz sprzętu ochrony osobistej. Dostawa obuwia dla personelu medycznego i technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1. Obuwie damsko- męskie przeznaczone dla personelu medycznego (białe). Grupa 2. Obuwie robocze -męskie (trzewiki ocieplane). Grupa 3. Obuwie robocze -męskie (trzewiki nieocieplane). Grupa 4. Obuwie robocze - męskie (półbuty)- obuwie profilaktyczne. Grupa 5. Obuwie robocze -męskie (sandały). Grupa 6. Obuwie robocze damskie (gumowce). Grupa 7. Obuwie całosezonowe typu trzewik. Grupa 8. Obuwie robocze męskie (gumowce). Grupa 9. Obuwie gumowe-operacyjne (niebieskie). Grupa 10. Obuwie robocze męskie (gumofilce). Grupa 11. Odzież dla personelu medycznego - Ubranie męskie. Grupa 12. Odzież dla personelu medycznego - Ubranie damskie. Grupa 13. Odzież dla personelu medycznego - Fartuch męski. Grupa 14. Odzież dla personelu medycznego - Fartuch damski. Grupa 15. Odzież dla personelu medycznego - Garsonka. Grupa 16. Odzież Robocza dla warsztatu - Kombinezon z bluzą - letni. Grupa 17. Odzież Robocza dla warsztatu - Kombinezon z bluzą - ocieplane. Grupa 18. Odzież Robocza dla malarzy - ubranie. Grupa 19. Odzież Robocza dla personelu technicznego- Fartuch drelichowy. Grupa 20. Odzież Robocza dla personelu technicznego- koszula flanelowa. Grupa 21. Odzież Robocza dla personelu medycznego i technicznego- koszulka t- Shirt. Grupa 22. Odzież Robocza dla personelu medycznego i administracyjno- technicznego- bluza polar. Grupa 23. Odzież Robocza dla personelu technicznego - czapka ocieplana polar. Grupa 24. Odzież Robocza dla personelu technicznego - czapka letnia z daszkiem. Grupa 25. Odzież robocza dla personelu technicznego i dla sanitariuszy OKMR - kurtka ocieplana. Grupa 26. Odzież Robocza dla personelu technicznego- rękawice ocieplane. Grupa 27. Odzież Robocza dla personelu ratownictwa medycznego- bluza polar (dla kierowcy i ratownika). Grupa 28. Odzież robocza dla zespołu wyjazdowego (kurtka całosezonowa z odpinanym polarem). Grupa 29. Odzież robocza dla kierowcy pojazdu uprzywilejowanego (koszulka typu t-shirt). Grupa 30. Odzież robocza dla zespołu wyjazdowego (spodnie letnie). Grupa 31. Odzież robocza dla kierowcy pojazdu uprzywilejowanego (spodnie zimowe). Grupa 32. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - gogle. Grupa 33. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - okulary ochronne przeciwodpryskowe. Grupa 34. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - rękawice przeciwprzepięciowe. Grupa 35. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - osłona na twarz do użytku w laboratoriach. Grupa 36. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - kamizelka odblaskowa. Grupa 37. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - nakolanniki ochronne dla pracowników technicznych. Grupa 38. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - szelki bezpieczeństwa z linką pomocniczą do pracy na wysokości. Grupa 39. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - amortyzator bezpieczeństwa. Grupa 40. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - kask ochronny. Grupa 41. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - latarka na kask ochronny. Grupa 42. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - maska ochronna do spawania elektrycznego. Grupa 43. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - maska przeciwpyłowa z gumką. Grupa 44. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - rękawice żaroochronne. Grupa 45. Sprzęt ochrony osobistej pracownika - ochraniacze słuchu-słuchawki. Grupa 46 . Sprzęt ochrony osobistej pracownika - rękawice spawalnicze. Grupa 47 .Sprzęt ochrony osobistej pracownika - okulary ochronne spawalnicze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.80.00.00-7, 18.14.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 47.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie grup: 11,12,13,14,15 jeżeli wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wielorazowej odzieży medycznej o wartości nie mniejszej niż odpowiednio dla poniższych grup brutto w PLN już wykonanych dostaw: Grupa 11 - 8 000 zł. Grupa 12 - 38 800 zł. Grupa 13 - 180 zł. Grupa 14 - 7 000 zł. Grupa 15 - 27 000 zł. Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej grupy zobowiązany jest przedłożyć dokument/y na sumę wartości wymaganych łącznie dla danych grup. w zakresie pozostałych grup Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż odpowiednio dla poniższych grup w PLN: Grupa 1 - 55 000 zł. Grupa 2 - 1 400 zł. Grupa 3 - 2 250 zł. Grupa 4 - 3 900 zł. Grupa 5 - 1 300 zł. Grupa 6 - 1 750 zł. Grupa 7 - 800 zł. Grupa 8 - 700 zł. Grupa 9 - 2 250 zł. Grupa 10 - 3 700 zł. Grupa 11 - 8 000 zł. Grupa 12 - 38 800 zł. Grupa 13 - 180 zł. Grupa 14 - 7 000 zł. Grupa 15 - 27 000 zł. Grupa 16 - 9 000 zł. Grupa 17- 5 500 zł. Grupa 18 - 3 800 zł. Grupa 19 - 600 zł. Grupa 20 - 1 600 zł. Grupa 21 - 3 750 zł. Grupa 22 - 15 000 zł. Grupa 23 - 750 zł. Grupa 24 - 880 zł. Grupa 25 - 5 250 zł. Grupa 26 - 1 600 zł. Grupa 27 - 10 000 zł. Grupa 28 - 6 800 zł. Grupa 29 - 4 960 zł. Grupa 30 - 9 000 zł. Grupa 31 - 4 400 zł. Grupa 32 - 250 zł. Grupa 33 - 450 zł. Grupa 34 - 500 zł. Grupa 35 - 300 zł. Grupa 36 - 230 zł Grupa 37 - 200 zł. Grupa 38 - 2 000 zł. Grupa 39 - 1 000 zł. Grupa 40 - 280 zł. Grupa 41 - 300 zł. Grupa 42 - 200 zł. Grupa 43 - 360 zł. Grupa 44 - 450 zł. Grupa 45 - 110 zł. Grupa 46 - 40 zł. Grupa 47 - 80 zł. Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej grupy zobowiązany jest przedłożyć dokument/y na sumę wartości wymaganych dla oferowanych grup.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie dostaw, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do wskazania, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę wielorazowej odzieży medycznej na kwoty nie mniejsze niż odpowiednio dla grup Grupa 11 - 8 000 zł. Grupa 12 - 38 800 zł. Grupa 13 - 180 zł. Grupa 14 - 7 000 zł. Grupa 15 - 27 000 zł. już wykonanych dostaw oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Aktualne materiały dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy, prospekty lub broszury lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty) - dotyczy wszystkich grup - załączone dokumenty nie muszą potwierdzać wszystkich zaoferowanych parametrów. 2. Aktualna deklaracja zgodności - dotyczy grupy 9. 3. Aktualny dokument potwierdzający, spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań normy PN-EN ISO 20 347:2007 - środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe tzn.: deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności - dotyczy grupy 1. 4. Aktualny dokument potwierdzający, spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań normy PN-EN ISO 20 347:2007 i/lub PN-EN ISO 20 345:2007 - środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne tzn.: deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności - dotyczy grupy 2,3,4,5,6,7,8,9,10. 5. Oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że oferowany asortyment będący przedmiotem zamówienia może być przeznaczony dla pracowników służby zdrowia - oświadczenie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie - dotyczy grupy: 11,12,13,14,15. 6. Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia zgodny jest z normami PN-EN ISO 13688:2013-12 i/ lub normy PN-EN 340:2006 Odzież ochronna - Wymagania ogólne (Wymagane potwierdzenie certyfikatem WE za zgodność z normą wydanym przez Instytut Włókiennictwa lub inną uprawnioną jednostkę) - np. certyfikaty jakości i/lub świadectwa kontroli i/lub badania i/lub dane techniczne. - dotyczy grup: 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,22,25,28,30,31, 7. Aktualna deklaracja zgodności typu WE - zgodna z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej - dotyczy grup: 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47. 8. Aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający spełnianie normy wskazanej w SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia - dotyczy grupy: 26,40,47

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 3. W odniesieniu do dokumentu wymienionego w Sekcji III.4.1.- tj informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Zamawiający wymaga aby z przedłożonego dokumentu/ów wynikało jednoznacznie, że wymagany warunek w postępowaniu wykonawca spełnia. W przypadku gdy wykonawca korzysta z produktów kredytowych z w/w informacji musi jednoznacznie wynikać jaką kwotą danego produktu kredytowego dysponuje wykonawca na dzień wydania informacji. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2 i III.4.4 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b) wspólny formularz oferty oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.1 i III.5, podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 4.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w sekcji III.4.3.1 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego, 2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy, 3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4) sposobu ich konfekcjonowania, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania, 5) zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 6) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie. 7) strony dopuszczają możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 8) w przypadku pojawienia się w ofercie handlowej Wykonawcy odpowiednika, któregokolwiek, kilku lub wszystkich produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, o parametrach nie gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym, o cenie niższej niż cena produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zastąpienia produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy na produkt/wyrób o cenie niższej. 9) strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany 9.1) stawki podatku od towarów i usług, 9.2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 9.3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018. Cena SIWZ-10 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer sprawy: NZZ/33/D/15. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter w dniu 03.07.2015 r. o godzinie 11:00. 3. Wykonawca, który złoży ofertę po wyznaczonym terminie składania ofert zostanie niezwłocznie o tym poinformowany. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez jej otwierania. 4. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Bogdan Tracki - Dział Administracyjno - Techniczny - tel. (052) 36-55-594 , w godz. 7: 30 -15:00, Piotr Jurak - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. (052) 36-55-296, fax. (052) 36-55-496, lok. 018, w godz. 7: 30 -15:00. 6. Adres poczty elektronicznej: E-mail: przetargi@biziel.pl. 7. NIP: 953 258 22 66, REGON: 340517145. 8. Telefony: (52) 36-55-296, 36-55-352. faksy: ( 52) 36-55-496, 36-55-752. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 9.1. SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 9.2. Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 9.3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 9.4. Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 9.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl 10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniu i dokumentach. Z treści dokumentów i oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 11. Wartości podane w dokumentach w walutach obcych będą przeliczane według tabeli A kursów średnich walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych ( dotyczy kwot określonych w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu ). Informacja o w/w kursach dostępna min. na stronie internetowej: www.nbp.pl. W przypadku gdy Narodowy Bank Polski nie będzie ogłaszał wyżej wymienionych kursów średnich w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający w takiej sytuacji, będzie dokonywał przeliczeń według tabeli A kursów średnich walut obcych opublikowanych ostatniego dnia publikacji, przed terminem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wartości przeliczenie będą z dokładnością do czterech miejsc po przecinku 12. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 pn. - przedmiot zamówienia 14. Miejsce realizacji zamówienia: Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w godzinach - 8:00 - 14:30. 15. Terminy płatności: Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni w formie przelewu na konto Wykonawcy od daty wystawienia faktury. 16. Kryteria oceny ofert - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. 2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami dla wszystkich grup: : Nazwa kryterium Waga kryterium Cena. 97%. Termin realizacji bieżącego zamówienia. 3%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 97 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: termin realizacji bieżącego zamówienia - wskaźnik T - obliczony będzie według wzoru: T = ( Tp / Tmax ) x 3 [ % ]. Gdzie: Tp - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Tmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Tp: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia: 14 dni roboczych - 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia: w okresie od 8 - 13 dni roboczych - 40 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia: do 7 dni roboczych - 100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 3%. Uwaga: Każde zaoferowanie terminu realizacji bieżącego zamówienia przez wykonawcę może nastąpić tylko w okresach dniowych. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach. C) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T. Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. T - termin realizacji bieżącego zamówienia. Uwaga: Kryteria oceny ofert - cena i termin realizacji bieżącego zamówienia będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. 4.Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie damsko-męskie przeznaczone dla personelu medycznego (białe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze -męskie (trzewiki ocieplane).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze -męskie (trzewiki nieocieplane).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze - męskie (półbuty)- obuwie profilaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze -męskie (sandały).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze damskie (gumowce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie całosezonowe typu trzewik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze męskie (gumowce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie gumowe-operacyjne (niebieskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze męskie (gumofilce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego - Ubranie męskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego - Ubranie damskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego - Fartuch męski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego - Fartuch damski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego - Garsonka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Grupa 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież Robocza dla warsztatu - Kombinezon z bluzą - letni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Grupa 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 17. Odzież Robocza dla warsztatu - Kombinezon z bluzą - ocieplane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Grupa 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 18. Odzież Robocza dla malarzy - ubranie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Grupa 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 19. Odzież Robocza dla personelu technicznego - Fartuch drelichowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Grupa 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 20. Odzież Robocza dla personelu technicznego - koszula flanelowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Grupa 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 21. Odzież Robocza dla personelu medycznego i technicznego- koszulka t- Shirt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Grupa 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 22. Odzież Robocza dla personelu medycznego i administracyjno- technicznego - bluza polar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Grupa 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież Robocza dla personelu technicznego - czapka ocieplana polar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Grupa 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież Robocza dla personelu technicznego - czapka letnia z daszkiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Grupa 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla personelu technicznego i dla sanitariuszy OKMR - kurtka ocieplana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Grupa 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież Robocza dla personelu technicznego- rękawice ocieplane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0, 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Grupa 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież Robocza dla personelu ratownictwa medycznego- bluza polar (dla kierowcy i ratownika).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Grupa 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla zespołu wyjazdowego (kurtka całosezonowa z odpinanym polarem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Grupa 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla kierowcy pojazdu uprzywilejowanego (koszulka typu t-shirt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Grupa 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla zespołu wyjazdowego (spodnie letnie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Grupa 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla kierowcy pojazdu uprzywilejowanego (spodnie zimowe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Grupa 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - gogle.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Grupa 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - okulary ochronne przeciwodpryskowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Grupa 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - rękawice przeciwprzepięciowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Grupa 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - osłona na twarz do użytku w laboratoriach CPV - 18100000-0,18140000-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Grupa 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - kamizelka odblaskowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Grupa 37.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - nakolanniki ochronne dla pracowników technicznychCPV - 18100000-0, 18140000-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Grupa 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - szelki bezpieczeństwa z linką pomocniczą do pracy na wysokości CPV - 18100000-0,18140000-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Grupa 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - amortyzator bezpieczeństwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Grupa 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - kask ochronny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Grupa 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - latarka na kask ochronny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Grupa 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - maska ochronna do spawania elektrycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 14.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Grupa 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - maska przeciwpyłowa z gumką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Grupa 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - rękawice żaroochronne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Grupa 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - ochraniacze słuchu-słuchawki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Grupa 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - rękawice spawalnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Grupa 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony osobistej pracownika - okulary ochronne spawalnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.