Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Łódź: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się, w Łodzi, w niżej wymienionych lokalizacjach - ul. Cegielniana 24a, ul. Lotnicza 36, ul. Miernicza 22a, ul. Motorowa 3, ul. Nizinna 4, ul. Porazińskiej 1a, ul. Przełomowa 13, ul. Serenady 16, ul. Skrzatów 15, ul. Słonimskiego 38, ul. Tabelowa 16, ul. Winiarska 13, ul. Wybickiego 14 ( z możliwością składania ofert częściowych - 13 części)
Numer ogłoszenia: 153672 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6778202, 6781879, faks 42 6788761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się, w Łodzi, w niżej wymienionych lokalizacjach - ul. Cegielniana 24a, ul. Lotnicza 36, ul. Miernicza 22a, ul. Motorowa 3, ul. Nizinna 4, ul. Porazińskiej 1a, ul. Przełomowa 13, ul. Serenady 16, ul. Skrzatów 15, ul. Słonimskiego 38, ul. Tabelowa 16, ul. Winiarska 13, ul. Wybickiego 14 ( z możliwością składania ofert częściowych - 13 części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się, w Łodzi, w niżej wymienionych lokalizacjach - ul. Cegielniana 24a, ul. Lotnicza 36, ul. Miernicza 22a, ul. Motorowa 3, ul. Nizinna 4, ul. Porazińskiej 1a, ul. Przełomowa 13, ul. Serenady 16, ul. Skrzatów 15, ul. Słonimskiego 38, ul. Tabelowa 16, ul. Winiarska 13, ul. Wybickiego 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ oraz w załączniku do niniejszego ogłoszenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium od Wykonawców nie jest żądane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli osoba - osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to winno w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Wymagane pełnomocnictwo winno być złożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty winni dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VI p. 6.1. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: 1.1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub Inwestora zewnętrznego lub okolicznościami niezależnymi od Inwestora zewnętrznego lub od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np.: uniemożliwienie przez Inwestora zewnętrznego lub osoby trzecie prowadzenia robót, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 1.2)zmiany zakresu przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy -zał. nr 5 do SIWZ oraz sposobu (technologii) wykonania przedmiotu umowy, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistniałe warunki faktyczne na terenie robót, wpływające na zakres lub sposób (technologię) wykonania przedmiotu umowy tj. niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, 1.3) zmiany wynagrodzenia brutto, wyszczególnionego w § 5 ust. 1 wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ w przypadku zmiany stawki procentowej podatku od towarów i usług VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, 1.4) zmiany osób, o których mowa w § 6 wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ w przypadkach: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązywania się tych osób z obowiązków wynikających z umowy oraz gdy konieczność zmiany wynika z przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja), 1.5) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 2. Zmiany, o których mowa powyżej w pkt.1 muszą być udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 7 (siedmiu) dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 283,00 PLN + koszt przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Cegielnianej 24a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - budowia odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 3,25 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - adaptacja istniejącego zbiornika ścieków fi 1,00 m na studzienkę rewizyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Lotniczej 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 3,80 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - budowie studni inspekcyjnej fi 425 mm - 1 szt., - budowie odcinka od studni inspekcyjnej do istniejącej instalacji o długości projektowanej L = 3,87 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją, - likwidacji istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Mierniczej 22a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 3,75 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - budowie studni inspekcyjnych fi 425 mm - 2 szt., - budowie odcinka od studni inspekcyjnej do istniejącego zbiornika ścieków o długości projektowanej L = 3,09 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją za pomocą przepadu zewnętrznego, - likwidacji istniejącego zbiornika ścieków, w którym zostanie zamontowana studnia inspekcyjna. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się likwidację drugiego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Motorowej 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 2,51 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej - przepadowej fi 425 mm, - budowa odcinka z rur PVC SN8 fi 160 mm o długości projektowanej L = 4,44 m, - adaptacji istniejącego zbiornika ścieków fi 1,0 m na studzienkę rewizyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Nizinnej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 7,02 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - budowie studni inspekcyjnej fi 425 mm - 1 szt, - budowie odcinka od studni inspekcyjnej do istniejącej instalacji o długości projektowanej L = 6,29 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się likwidację istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Porazińskiej 1a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej, o długości projektowanej L = 1,50 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - adaptacji istniejącego szamba o średnicy 1200 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją za pomocą przepadu wewnątrz studni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Przełomowej 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 4,47 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - budowie studni inspekcyjnej-przepadowej fi 425 mm - 1 szt., - budowie odcinka od studni inspekcyjnej do istniejącej instalacji o długości projektowanej L = 1,80 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją, - likwidacja istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Serenady 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 3,67 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej fi 425 mm - szt 2 w tym jedna z przepadem zewnętrznym, - wykonanie odcinka z rur PVC SN8 fi 160 mm o długości projektowej L = 9,32 m. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się likwidację istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Skrzatów 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej, o długości projektowanej L=2,49 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - adaptacji istniejącego zbiornika ścieków o średnicy 1,00 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją za pomocą przepadu wewnętrznego, - likwidacji istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Słonimskiego 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej, o długości projektowanej L= 3,20 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej fi 425 mm w miejscu istniejącego zbiornika ścieków, - likwidacji istniejącego zbiornika ścieków, - budowie odcinka od studzienki fi 425 mm do połączeniem z istniejącą instalacją o długości projektowanej L = 3,08 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Tabelowej 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącej zasuwy fi 63 mm do przepompowni fi 600 mm o długości projektowanej L = 2,82 m z rur PEHD, PN10 o średnicy fi 63 mm, - budowie przepompowni ścieków fi 600 mm - 1 szt., - budowie odcinka od przepompowni do istniejącej instalacji o długości projektowanej L = 11,63 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Winiarskiej 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 1,42 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - budowie studni inspekcyjnej fi 425 mm, przepadowej, - budowie odcinka od studni inspekcyjnej do istniejącej instalacji o długości projektowanej L = 4,46 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - w ul. Wybickiego 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 3,15 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - budowie studni inspekcyjnej fi 425 mm - 1 szt., - budowie odcinka od studni inspekcyjnej do istniejącego zbiornika ścieków o długości projektowanej L = 2,59 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm wraz z połączeniem z istniejącą instalacją za pomocą przepadu wewnętrznego, - adaptacja istniejącego zbiornika ścieków na studnię rewizyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż czujników czadu i dymu w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Grupowe Ubezpieczenie na życie pracowników Straży Miejskiej w Łodzi oraz członków ich rodzin
- Opracowanie przeglądów okresowych rocznych i 5-letnich:dróg publicznych,wewnętrznych,wiat przystankowych,torowisk tramwajowych,obiektów inżynierskich oraz konstrukcji Przystanku Przesiadkowego Centrum
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania płatności bezgotówkowych w kasach dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. w roku 2024 - 2026
- Dostawa i montaż cyfrowego systemu łączności dla Teatru Lalek "Arlekin" im. Henryka Ryla w Łodzi
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Obodrzyckiej w Poznaniu"
- Przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku Centrali IPN przy ul. J. Kurtyki 1 w Warszawie
- Budowa sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ulicy Włościańskiej w Malborku do obsługi istniejącej i projektowanej zabudowy mieszkaniowej
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Podtatrzańskiej w Waksmundzie
- Zagospodarowanie Placu Jana Pawła II w Ciechanowie realizowanego w ramach projektu pn.: "Ciechanów - więcej zieleni i wody, mniej betonu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.