eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica Polska › Remont frezem asfaltowym nawierzchni drogi gminnej Kolonia Klepaczka - Zawada.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Kamienica Polska: Remont frezem asfaltowym nawierzchni drogi gminnej Kolonia Klepaczka - Zawada.
Numer ogłoszenia: 153652 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kamienica Polska , ul. M. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273338 w. 33, 3273524, faks 034 3273149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicapolska.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont frezem asfaltowym nawierzchni drogi gminnej Kolonia Klepaczka - Zawada..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont frezem asfaltowym nawierzchni na drodze gminnej Kolonia Klepaczka - Zawada (łącznik wraz z tzw. rondem) o szerokości ok. 4 m i długości ok. 1300 m. Zakres obejmuje: mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej, ułożenie warstwy z frezu asfaltowego o grub. 6 cm na istniejącym podłożu, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysem, wyrównanie poboczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.20 - 42.23.32.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy:a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłatami. Wykonawca we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien posiadać wpis PKD dotyczący wykonywania robót związanych z budową dróg.b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem robót budowlanych polegających na remontach dróg. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 (jedną) wykonaną lub wykonywaną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.c) Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien przedstawić w wykazie narzędzia i urządzenia (sprzęt) jakim dysponuje w celu wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu).d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kadra osobowa (wskazany kierownik budowy) skierowana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów określających ich kwalifikacje zawodowe (decyzje stwierdzające przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie z właściwej izby o posiadanym ubezpieczeniu). e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.f) Zadeklarują na wykonane przez siebie roboty gwarancję nie krótszą niż 36 miesięcy. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie zapisów w ofercie dokonanych przez Wykonawcę.Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia - decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz zaświadczenie z właściwej izby o ubezpieczeniu. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5. Wykonawca powinien przedstawić minimum 1 (jedną) wykonaną lub wykonywaną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji zostały wykonane należycie (referencje). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt 8, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienicapolska.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.