eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Przebudowa boiska sportowego w Młodzieżowym Domu Kultury przy ul. Chopina.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Siemianowice Śląskie: Przebudowa boiska sportowego w Młodzieżowym Domu Kultury przy ul. Chopina.
Numer ogłoszenia: 153646 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska sportowego w Młodzieżowym Domu Kultury przy ul. Chopina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa boiska sportowego w Młodzieżowym Domu Kultury przy ul. Chopina. Realizacja zamówienia obejmuje: Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Nawierzchnia boiska do piłki nożnej - nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o minimalnej gęstości włosa 125 000 szt/m2, trawa III generacji, włókno trawy typu monofil, wysokość włosa min 60 mm. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania prac nawierzchniowych oraz certyfikatów sztucznej trawy określone są w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ. Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty 60 miesięcy gwarancji. Bieg gwarancji rozpocznie się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego robót. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją załączoną do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: - przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) w: ING Bank Śląski nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert, wadium w pozostałych formach wnosi się do kas Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich, czynnych od poniedziałku do piątku w godzinach: - ul. Jana Pawła II 10 od godz. 8:00 do godz. 16:00 - ul. Michałkowicka 105 od godz. 8:00 do godz. 14:30 i od godz. 15:00 do godz. 16:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto każda, których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, w tym wykonanie przynajmniej jednej nawierzchni sztucznej typu sztuczna trawa. Wykonawca powinien ponadto załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj. wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto każda, których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, w tym wykonanie przynajmniej jednej nawierzchni sztucznej typu sztuczna trawa, e. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN, f. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 40 zł można otrzymać w UM przy ul. Michałkowickiej 105, w Wydziale Inwestycji Miejskich - pokój 57, po wcześniejszym dokonaniu w/w opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.