Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Łańcut: Dostawa odczynników laboratoryjnych - Znak sprawy: SZP/381/21/2008
Numer ogłoszenia: 153560 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych - Znak sprawy: SZP/381/21/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na pięć pakietów: PAKIET I Lateksy i surowice do wykrywania patogenów jelitowych wraz z podłożami (Załącznik Nr 2.1.). PAKIET II Paski i testy odczynnikowe (Załącznik Nr 2.2.). PAKIET III Odczynniki, krwinki wzorcowe do serologii grup krwi (Załącznik Nr 2.3.). PAKIET IV Odczynniki, krew kontrolna i części zużywalne do automatycznego analizatora hematologicznego z rozdziałem białych krwinek na pięć populacji o wyd. min. 80 badań na godzinę (5 diff) PENTRA 80 (Załącznik Nr 2.4.). PAKIET V Odczynniki do analizatora immunologicznego MINI VIDAS (Załącznik Nr 2.5.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr do 4 oferty. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. listy pochwalne, referencje) - należy dołączyć min. 3 dokumenty do wybranych dostaw. Dokumenty te należy dołączyć do oferty w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem - Załączniki Nr 6 do oferty. Inne wymagane dokumenty: 1.Wypełniony FORMULARZ OGÓLNY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnione formularze cenowe - Załączniki Nr 2 do oferty (należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 3.Zaakceptowany wzór Umowy - Załącznik Nr 7 do oferty. 4.Aktualne deklaracje zgodności i o oznakowanie znakiem CE lub wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/- Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5.Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej - Załącznik Nr 9 do oferty. Załączniki 8 oraz 9 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej Wykonawca może złożyć jako osobny załącznik (zbindowany lub trwale zszyty w inny sposób) oraz może być podpisany tylko na pierwszej stronie. Jeżeli zaoferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej (oświadczenie należy dołączyć w formie oryginału) - Załącznik Nr 9 a do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut, pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut, pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Lateksy i surowice do wykrywania patogenów jelitowych wraz z podłożami (Załącznik Nr 2.1.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawarte są odczynniki poliwalentne z grupy ABC służące do wykrywania i identyfikacji enteropatogennych szczepów E. coli, surowice do aglutynacji szkiełkowych pałeczek z rodzaju Salmonella i Shigella oraz podłoże transportowo - wzrostowe do posiewu i transporu moczu. Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Paski i testy odczynnikowe (Załącznik Nr 2.2.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawatre są paski do analizy moczu, test na krew utajoną w kale, test ciążowy, RF lateks, LE lateks. Szaowana wartośc zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III Odczynniki, krwinki wzorcowe do serologii grup krwi (Załącznik Nr 2.3.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie tym zawarte są odczynniki monoklonalne do serologii grup krwi, surowice, standaryzowane i konserwowane krwinki wzorcowe do serologii grup krwi. Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV Odczynniki, krew kontrolna i części zużywalne do automatycznego analizatora hematologicznego z rozdziałem białych krwinek na pięć populacji o wyd. min. 80 badań na godzinę (5 diff) PENTRA 80 (Załącznik Nr 2.4.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmiennosci cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V Odczynniki do analizatora immunologicznego MINI VIDAS (Załącznik Nr 2.5.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap oraz modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap I i II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
- Remont dachu i kominów, remont łazienek i malowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.