eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Termomodernizacja i adaptacja na potrzeb ZKWK GUIDO budynku przy ul. Jodłowej 59

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Zabrze: Termomodernizacja i adaptacja na potrzeb ZKWK GUIDO budynku przy ul. Jodłowej 59
Numer ogłoszenia: 153518 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu , ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 40 77, faks 0-32 271 40 77 wew. 5518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniaguido.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i adaptacja na potrzeb ZKWK GUIDO budynku przy ul. Jodłowej 59.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej -budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej, w zakresie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku Gminy Zabrze - budynek byłej szkoły podstawowej przy ul. Jodłowej 59 w Zabrzu na siedzibę Międzynarodowego Centrum Dokumentacji i Badań Nad Dziedzictwem Przemysłowym Dla Turystyki oraz Europejskiego Ośrodka Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Zadanie pod nazwą Termomodernizacja i adaptacja na potrzeb ZKWK GUIDO budynku przy ul. Jodłowej 59 2. Budynek główny wraz z przybudówką o powierzchni użytkowej 1020 m2, usytuowany w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59 na działce o pow. 4704 m2. Księga wieczysta nr GL1Z/00013235/3. Teren w planie zagospodarowania miejscowego - funkcje UA. Budynek nie objęty nadzorem konserwatora zabytków w żadnym zakresie. Ze względu na walory architektoniczne i estetyczne budynku głównego (murowany - czerwona cegła) przewidziane odnowienie elewacji po uzupełnieniu ubytków. Dla potrzeb użytkownika prace projektowe i wykonawcze w budynku głównym powinny zmierzać do osiągnięcia następującego stanu funkcjonalnego : Piwnice - przeznaczone na pomieszczenia magazynowe i gospodarcze pod całym budynkiem z zachowaniem pomieszczenia dla wymiennika co. Wysoki parter - przeznaczony na pomieszczenie archiwum, 3 pokoje biurowe, salę konferencyjną przewidzianą dla 25 osób, szatnię, pokój socjalny, sanitariaty (damski i męski) oraz pomieszczenie ochrony. 1 piętro - przeznaczone na 10 pokoi biurowych (od 1 do 6 stanowisk pracy w pokoju), sanitariaty (damski i męski). Przewidziane stałe przebywanie na stanowiskach pracy 30 osób. Strych - przeznaczony na pomieszczenia magazynowe i gospodarcze. W klatce schodowej - od wejścia głównego na wysoki parter zamontowany wyciąg dla wózka inwalidzkiego (wejście główne dostosowane dla osób niepełnosprawnych). Przybudówka - prace projektowe dotyczące przebudowy sanitariatu w celu zabudowania kabin prysznicowych oraz dopasowania wyglądu zewnętrznego przybudówki (w tym przewiązki) do stylu architektonicznego budynku głównego (dach, okna, elewacja). Zagospodarowanie terenu - uwzględniające drogi wewnętrzne, parking dla pracowników i gości, zieleń istniejącą i projektowaną oraz oświetlenie i ogrodzenie posesji. We wszystkich pomieszczeniach, w zależności od przeznaczenia należy zaprojektować wyposażenie w meble, urządzenia biurowe (komputery, monitory itp.), regały magazynowe, regały do archiwum..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp. W zakresie określonym w pkt. 3 SIWZ i części IV SIWZ Przedmiotem zamówień uzupełniających będą prace polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 146.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są również w trakcie wykonywania, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: a) dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda, polegające na sporządzeniu wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 500 m2 w zakresie budowy i-lub przebudowy i-lub rozbudowy i-lub remontu wraz z zagospodarowaniem terenu, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających - wymagane przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług jw. ( np. referencje). Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku usług. Uwaga Przez budynek użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, należy rozumieć (budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i lub socjalny. Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie usług (Załącznik nr 2), wskazać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: 1. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń; 2. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń; 3. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej; 4. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej; 5. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych (klimatyzacji), wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 6. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału, 3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 1) wspólny formularz oferty (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału, 2) wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone w formie oryginału, 3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.3 SIWZ; Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym : A) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1, wg Spisu zawartości oferty ; B) każdy z Wykonawców, który potwierdza spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Załączniki nr 3.(1-n); 2, wg Spisu zawartości oferty; C) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy- Załączniki nr 3, 4 wg Spisu zawartości oferty, 5) wspólny Wykaz części Zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 4.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy, 6) Kalkulacja ceny (część C wg Spisu zawartości oferty) - Tabela elementów rozliczeniowych 3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. : 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie : a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - jako Załącznik nr 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, jeśli Wykonawca korzysta z ich potencjału w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego lub ludzkiego, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia - jako Załącznik nr 1.3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w oparciu o art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienie -siły wyższej- oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 1.1.2. konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia usługi wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, 1.1.3. zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, 1.1.4. niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, 1.1.5. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień równoważnych, 1.2.2. zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 1.2.3. wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.2.5. zmiany wynagrodzenia- wyłącznie w przypadku zmiany wysokości podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, 1.2.6. ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniaguido.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817).: 1) pkt 2-4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Określenie części zamówienia, które nie mogą być powierzone podwykonawcom. Zamawiający określa, że n/w części zamówienia nie mogą być powierzona podwykonawcy. 1). koncepcja programowo-przestrzenna przebudowy budynku 2). projekty budowlane i wykonawcze 3). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.