eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Zgorzelec: Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Numer ogłoszenia: 153500 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108684 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec obejmuje: a) sporządzenie w skali 1:5000 zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec w zakresie określonym Uchwałą Nr 354/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 września 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 26 maja 2004 r., Nr 118, poz. 1233) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.), b) analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres zmiany Studium, c) przygotowanie na piśmie ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium, d) przygotowanie na piśmie zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania projektu zmiany Studium wraz z zaadresowanymi kopertami, e) sporządzenie projektu zmiany Studium uwzględniając wnioski dotyczące zmiany Studium oraz ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, f) przedłożenie projektu zmiany Studium do konsultacji władzom Gminy, g) wprowadzenie zmian do projektu zmiany Studium uwzględniających uwagi władz Gminy z konsultacji, h) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, i) uzyskanie od Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie zmiany Studium, j) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu zmiany Studium zgodnie z art. 11 ust. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.), k) wprowadzenie zmian do projektu zmiany Studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, l) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany Studium do publicznego wglądu, m) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany Studium, n) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany Studium, o) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany Studium wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, p) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany Studium z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, q) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu projektu zmiany Studium do publicznego wglądu, r) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, s) prezentację projektu zmiany Studium na sesji Rady Miasta Zgorzelec oraz udzielanie odpowiedzi na ewentualne zapytania radnych, t) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany Studium w celu przekazania Wojewodzie do oceny, u) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko obejmuje: a) sporządzenie w skali 1:2000 - Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w zakresie określonym Uchwałą Nr 356/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 września 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.), b) analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres opracowania MPZP, c) przygotowanie na piśmie ogłoszeń o przystąpieniu do sporządzenia planu, d) przygotowanie na piśmie zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania projektu planu wraz z zaadresowanymi kopertami, e) sporządzenie projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniającego ustalenia obowiązującego studium i ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, f) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, g) przedłożenie projektu MPZP do konsultacji władzom Gminy, h) wprowadzenie zmian do projektu MPZP uwzględniających uwagi władz Gminy z konsultacji, i) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, j) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie MPZP od Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, k) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu MPZP, zgodnie z art. 17 pkt. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.), l) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne, m) wprowadzenie zmian do projektu MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, n) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, o) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko, p) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko, q) wprowadzenie zmian w projekcie planu i załącznikach wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, r) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu MPZP z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, s) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, t) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag, z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, u) prezentację projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na sesji Rady Miasta Zgorzelec oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, v) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących MPZP wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji, w) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym. 4. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu i zmiany Studium z przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszystkich czynności związanych ze sporządzeniem MPZP i zmiany Studium. 5. Obszar objęty MPZP obejmuje powierzchnię ok. 450 ha, natomiast obszar objęty zmianą Studium obejmuje powierzchnię ok. 450 ha. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania zmiany Studium i MPZP, b) udziału w dyskusjach publicznych poświęconych zmianie Studium i MPZP, uczestniczenia w sesjach Rady Miasta Zgorzelec poświęconym pracom nad zmianą Studium i MPZP, c) przygotowania projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany Studium i MPZP, d) nieodpłatnej merytorycznej konsultacji oraz nieodpłatnego przygotowania dodatkowych zmian Studium i MPZP lub ewentualnych poprawek wynikłych na skutek uwag sformułowanych w ramach nadzoru sprawowanego w tym zakresie przez wojewodę, co umożliwi publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, a także zmian lub poprawek, wynikających z ewentualnego orzeczenia Sądu Administracyjnego, w przypadku zaskarżenia uchwały, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD+/-R lub DVD+/-R w następujących standardach: a) tekst w formacie MS Office.doc. oraz w formacie XML, b) rysunki i plan w formacie JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji, z zachowaniem jak najwyższej jakości, c) rysunki i plan do publikacji (umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego) w formacie JPEG oraz w formacie SVG (uniwersalny format dwuwymiarowej grafiki wektorowej). 8. W związku z tym, iż przedmiot zamówienia publikowany będzie jako prawo miejscowe, Zamawiający wymaga aby przygotowana dokumentacja w formacie XML była zgodna z : a) Ustawą z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011r. Nr 197, poz. 1172 ze zm.). b) Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz. 1699). 9. Dokumentację dotyczącą zmiany Studium należy wykonać w następujących ilościach: a) tekst zmiany Studium - 2 egz. oprawione + 2 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, b) rysunki zmiany Studium w skali 1:5000 - 2 egz. w kolorze + 1 płyta CD+/-R lub DVD+/-R, c) rysunek zmiany Studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD+/-R lub DVD+/-R - 1 egz. 10. Dokumentację dotyczącą MPZP należy wykonać w następujących ilościach: a) tekst MPZP - 3 egz. oprawione + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, b) rysunki MPZP w skali 1:2000 - 3 egz. w kolorze + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, oraz 1 egz. oprawiony w sposób umożliwiający zamieszczenie MPZP na ścianie, c) rysunek MPZP czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 1 egz., d) rysunek MPZP w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD+/-R lub DVD+/-R - 1 egz., e) prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, f) prognoza skutków finansowych uchwalenia MPZP - 3 egz. oprawione + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R. 11. Wykaz dokumentów, które Zamawiający przekaże Wykonawcy do opracowania zmiany Studium oraz MPZP: a) dane z ewidencji gruntów, b) ekofizjografię Miasta Zgorzelec - do zwrotu, c) kopię obowiązującego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec - do zwrotu, d) kopię obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu - do zwrotu, e) kopię Uchwały Nr 354/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 września 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec, f) kopię Uchwały Nr 356/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 września 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu. 12. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami § 8 projektu umowy, stanowiącego Formularz Nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Q7 Grupa Projektowa s.c. Wojciech Kotla, Grzegorz Szewczyk, ul. F. Karpińskiego 23, 51-144 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78597,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78597,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.