eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Brzeszcze: Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli
Numer ogłoszenia: 153475 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. , ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nse.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 27 w Woli. Do udzielenia zamówienia przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity), zwanej dalej (ustawą Pzp) lub (Pzp), na podstawie art. 132 ust. 1 pkt 3 i w związku z art. 133 ust. 1 cyt. ustawy, nie stosuje się (zamówienia sektorowe podprogowe). Umowę zawiera się z Wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie (Regulaminu Udzielania Zamówień) obowiązującego u Zamawiającego i SIWZ do PNP 27-2011. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prefabrykację i montaż 9 szt. kompaktowych dwufunkcyjnych węzłów cieplnych według projektów technicznych Węzły cieplne dwufunkcyjne c.o. i c.w.u. dla budynków mieszkalnych przy ul. Górniczej w Woli (projekt budowy węzła nr T-445-C1-E1 do T-445-C9-E9); 2. Dostawę węzłów cieplnych do pomieszczeń znajdujących się w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli; 3. Montaż węzłów cieplnych wraz z przyłączami zimnej wody ,wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (co) i ciepłej wody użytkowej (cwu) oraz sieci grzewczej wysokiego parametru, w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21,22, 23, 24, 25, 27 w Woli; 4. Roboty elektryczne związane z podłączeniem urządzeń węzła cieplnego do szafy sterowniczej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych; 5. Wykonanie prób i uruchomienie każdego węzła (9 szt.); 6. Wykonanie dla każdego węzła oznaczeń na armaturze i urządzeniach; 7. Wykonanie dla każdego węza schematu części technologicznej i elektrycznej oraz opracowanie instrukcji obsługi węzła; 8. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi węzłów. Załącznik - do rzeczowego zakresu zamówienia: a. schemat rozmieszczenia węzłów ciepła (załącznik nr 2 do SIWZ); b. zestawienie mocy węzłów ciepła (załącznik nr 3 do SIWZ); c. wymagania stawiane armaturze i urządzeniom zgodnie z projektem technicznym węzłów ciepła (załącznik nr 4 do SIWZ); d. zestawienie danych technicznych opisujących parametry pracy węzła (załącznik nr 5 do SIWZ). II. Wykaz wymaganych dokumentów, jakie musi dołączyć Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a. dokumentacje powykonawcze węzłów cieplnych (część technologiczna, elektryczna i akp) wraz ze schematami dla każdego węzła - 3 egzemplarze; b. deklaracje zgodności z normą i świadectwa jakości dla dostarczonych materiałów i urządzeń, polskie aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty PZH; c. dopuszczenia UDT dla zabudowanych urządzeń (przygotowanie dokumentów do zgłoszenia i uzyskania pozytywnego odbioru przez UDT wszystkich urządzeń ciśnieniowych węzła podlegających takiemu odbiorowi - dozór pełny i ograniczony; d. protokoły z prób i pomiarów, instalacji elektrycznej węzła, ochrony przeciwporażeniowej i izolacji kabli; e. instrukcje obsługi węzłów i jego elementów (DTR); f. uproszczone schematy węzłów cieplnych - po jednym egzemplarzu dla każdego węzła w formacie A2; g. wykaz elementów każdego węzła cieplnego podlegających odbiorowi Dozoru Technicznego. III. Istotne postanowienia umowy: 1. Wymagana gwarancja: a. minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia; b. minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane prace montażowe. 2. Czas reakcji Wykonawcy na powiadomienie reklamacyjne o uszkodzeniu przedmiotu umowy objętego gwarancją: a. 24 godziny od daty powiadomienia Wykonawcy o awarii. 3. Wymagany, maksymalny czas na wykonanie naprawy gwarancyjnej: a. 48 godzin od momentu powiadomienia o awarii w czasie sezonu grzewczego; b. 4 dni od momentu powiadomienia o awarii poza sezonem grzewczym. 5. Warunki odbioru dotyczące przedmiotu umowy: a. dostarczenie dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a. ÷ g specyfikacji; b. dostawa dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (9 szt.) wykonanych zgodnie z dokumentacją; c. montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła (9 szt.); d. dokonanie rozruchu węzłów; e. spisanie protokołu częściowego odbioru przedmiotu umowy - dostawa, zabudowa oraz włączenie do sieci węzłów cieplnych (9 szt.); f. spisanie protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy - uruchomienie i regulacja węzłów cieplnych (9 szt.). 6. Wymagany czas w jakim należy poinformować Zamawiającego o planowanym czasie dostawy (wykonania) przedmiotu umowy: a. powiadomienie pisemne na 3 dni przed dostawą i odbiorem przedmiotu umowy. 7. Sposób zapłaty: Ustala się dokonanie zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch ratach tj.: a. pierwsza rata: po wykonaniu dostawy, montażu (zabudowy) i włączeniu do sieci 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (do dn. 05.09.2011r.) na podstawie podpisanego obustronnie protokołu odbioru częściowego - 80% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności; b. druga rata: po uruchomieniu i wykonaniu regulacji 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (po rozpoczęciu sezonu grzewczego) na podstawie podpisanego obustronnie protokołu odbioru końcowego - 20% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności. Sposób dokonania zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisano we wzorze umowy (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). IV. Szczegółowy zakres umowy określa załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. V. Zamawiający wymaga od Wykonawcy - przed złożeniem oferty, dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznania się z dokumentacją (projektami) będącą w posiadaniu Zamawiającego - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z p. Janem Górnik, tel. (32) 7373100 do 103 w. 46, kom. 607 310 840. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację (projekty) do wglądu w siedzibie Spółki, tj. 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2 w Dziale Zaopatrzenia i Remontów, pok. 227 (drugie piętro) - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa powyżej (ust. 6 i 6.1), potencjalny Wykonawca musi uzyskać zaświadczenie od osób uprawnionych z ramienia Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Zaświadczenie to należy dołączyć do oferty - wzór zaświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. VI. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA/DOSTAWY: 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: a. dostawa, montaż (zabudowa) i włączenie do sieci 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych do dnia 05.09.2011r.; b. uruchomienie i wykonanie regulacji 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych nie później niż na 5 dzień po rozpoczęciu sezonu grzewczego. O rozpoczęciu sezonu grzewczego Zamawiający powiadomi Wykonawcę faksem. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: a. pomieszczenia piwniczne w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 27 w Woli.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nse.com.pl, http://www.biznes-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp.z o.o. w Brzeszczach ul. A. Mickiewicza 2 - Sekcja Zamówień Publicznych, II piętro, pokój 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. w Brzeszczach, ul. A.Mickiewicza 2 - biuro podawcze (sekretariat) pok. nr 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.