eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usługa) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni b)sprzątania i utrzymania porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni c)dozór elektroniczny obiektów Przychodni



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Bydgoszcz: Świadczenie usług: a) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni b)sprzątania i utrzymania porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni c)dozór elektroniczny obiektów Przychodni
Numer ogłoszenia: 153408 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego , ul. Sułkowskiego 58A, 85-634 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3721182, faks 052 3721182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wpzpbydgoszcz.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług: a) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni b)sprzątania i utrzymania porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni c)dozór elektroniczny obiektów Przychodni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług: a) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni b) sprzątania i utrzymania porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni c) dozór elektroniczny obiektów Przychodni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis wymagań 1 Wykonawca a)zapewni ciągłość i niezawodność usługi, b)posiada doświadczenie w wykonywaniu usługi objętej przedmiotem zamówienia, która obejmowałaby powierzchnię wewnętrzną (poziomą) nie mniejszą niż 1000 m2 (w tym min. 500 m2 części medycznej - gabinety lekarskie i zabiegowe, pracownie itp), stawianych przez wymagania ISO 9001:2008 c)wykonawca zapewni bieżące wyposażenie wszystkich sanitariatów i pozostałych pomieszczeń po uzgodnieniu z Zamawiającym podlegających świadczeniu usług w następujące środki higieniczne: ręczniki papierowe - na bieżąco. papier toaletowy - na bieżąco. mydło w płynie + dozowniki - na bieżąco. worki foliowe na śmieci (niebieski). worki foliowe na odpady medyczne (czerwone). Ww. artykuły finansowane będą przez Wykonawcę. d)wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektów i terenu Przychodni, po uprzednim uzgodnieniu dnia i godziny z panią Teresa Doszczeczko, tel. (52) 370 23 13 i z panem Marianem Wysockim, tel. (52) 370 23 01. Wskazane jest dołączenie do oferty poświadczenie przez Zamawiającego odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej wyznaczono od dn.21.05.2009r. do dn. 29.05.2009r.. e)wykonywanie prac objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, sprzętu, narzędzi, maszyn i urządzeń zakupionych ze środków finansowych własnych Wykonawcy. f)Zastosowanie worków na odpady zgodnie z obowiązującą procedurą postępowania z odpadami medycznymi powstającymi w WPZP w Bydgoszczy g)Zamawiający wymaga przygotowania i złożenia wraz z ofertą planu obsady , planu dotyczącego realizacji usługi z planem higieny (m. in. plan higieny i instrukcje dezynfekcji, wykaz środków czystości i preparatów dezynfekcyjnych proponowanych do wykonania usługi w określonych strefach, instrukcje przygotowania roztworów przedstawionych w ofercie, instrukcje postępowania z czystymi i brudnymi mopami, wykaz sprzętu) dotyczącego zabezpieczenia właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, uwzględniający specyfikę Zamawiającego i obowiązujące przepisy. h)Zamawiający nie dopuszcza przekazanie przez Wykonawcę części zamówienia do realizacji przez podwykonawców. i) Wykonawca musi przeszkolić osoby przeznaczone do wykonania usługi w zakresie BHP i ppoż. zgodnie p przepisami obowiązującymi u Zamawiającego. j) Personel Wykonawcy sprzątający pomieszczenia musi posiadać aktualne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, z terminami ważności obowiązującymi u Zamawiającego. k ) Książeczka badań musi być przechowywana u Zamawiającego, natomiast z szkolenia BHP i ppoż. dołączone kserokopie ich posiadania. Wykonawca realizuje szkolenia i badania na własny koszt. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. wymagań skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 3.Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 4.W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jedną ofertę - wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną przez Zamawiającego odrzucone. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Wykonawcom przysługuje prawo składania ofert wspólnych na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 stanowiących 20 % wartości zamówienia podstawowego. . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2 Aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, że nie zalega z podatkami 3 Aktualnego zaświadczenia z ZUS, że nie zalega z opłata składek 4 Aktualnej informacji z KRS 5 Kserokopii koncesji na wykonywanie usług ochrony mienia i dozoru 6 Wykaz wykonanych usług zaokres ostatnich trzech klat, potwierdzone referencjami 7 Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego,że Wykonawca spełnia wymogi jakoścuiowe ISO 9001:2008 8 Polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej 9 Oświadczenia, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolnośc kredytową na wykonanie zadania 10 Potwierdzenie o odbyciu wizji lokalnej obiektów w których maja być wykonywane usługi 11 Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik Nr 3 12 Oświadczenie o nie wykluczeniu z postepowania- załącznik Nr 4 13 Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ, projektem umowy Załącznik Nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpzpbydgoszcz.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego 85-634 BYDGOSZCZ ul. Sułkowskiego 58 A pokój 57 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 13:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego 85-634 BYDGOSZCZ ul. Sułkowskiego 58 A pokój 57 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 13:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.