eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Dostawa nowej koparko- ładowarki w formie leasingu finasowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-30

Karpacz: Dostawa nowej koparko- ładowarki w formie leasingu finasowego.
Numer ogłoszenia: 153391 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy, ul. Obrońców Pokoju 2a, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619502; 431, fax 075 7619217.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład użyteczności publicznej- usługi.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej koparko- ładowarki w formie leasingu finasowego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowej koparko- ładowarki w formie leasingu finansowego. parametry techniczne: A. Podwozie: - napęd na cztery koła, wszystkie koła równe, skrętne (psi chód), - rozmiar opon 16,9x 24, - silnik o mocy min. 100 KM, - pojemność silnika min. 4480 cm³, - przekładnia czterobiegowa powershift, - dwa niezależne układy hamulcowe, - hamulec postojowy tarczowy na wale napędowym, - układ elektryczny o napięciu 12 [V], B. Kabina - zamknięta, wyciszona z wentylacją i z ogrzewaniem, anteną oraz instalacją pod radimognetofon, - fotel operatora amortyzowany mechanicznie z pełną regulacją i pasem bezpieczeństwa, - wycieraczki i spryskiwacze szyb, - oświetlenie robocze i drogowe, - szyby panoramiczne przyciemniane, - lusterka wsteczne zewnętrzne i wewnętrzne, - światło migające (kogut), - akustyczny sygnał cofania, C. Osprzęt - łyżka ładowarkowa uniwersalna z widłami do palet o pojemności min. 1100 litrów i szerokości min. 2300 mm z zębami, sterowanie funkcjami ładowarki i otwieraniem łyżki za pomocą jednej dźwigni ( joystick ); - łyżka koparkowa z zębami o szerokości min. 700 mm, sterowanie koparki za pomocą dwóch dźwigni, podpory równoległe wysuwane hydraulicznie; - pług odśnieżny, kąt skręcania 25º siłownikiem hydraulicznym, L= 3200 mm z gumowym lemieszem; - szybkowypinacz łyżki koparkowej, - szybkozłącze koparkowe. Dodatkowo maszyna musi posiadać świadectwo zgodności CE, katalog części i instrukcje pracy operatora w języku polskim, gaśnicę, klucze do kół. Udzielona gwarancja na 12 miesięcy. Dostawca zobowiązuje się do pełnienia serwisu naprawczego na dostarczony sprzęt w okresie objętym gwarancją. W okresie obowiązującej gwarancji za prace serwisu naprawczego nie będzie pobierane wynagrodzenie. Szkolenie operatorów na koszt Dostawcy sprzętu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy; 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualnego oświadczenia Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 4. Zawartą umowę o współpracy z Dostawcą sprzętu; 5.Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; 6. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie ( np. konsorcjum ). W takim przypadku do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dojazd do serwisu - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy ul. Obrońców Pokoju 2a 58-540 Karpacz.

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej- Zakład Budżetowy ul. Obrońców Pokoju 2a 58-540 Karpacz.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.