eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont dachu i utwardzenie nawierzchni placu w P-14 w Rybniku-Chwałowicach ul. Śląska 1a, z podziałem na zadaniazadanie 1) remont dachu, zadanie 2) utwardzenie nawierzchni placu kostką brukową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Rybnik: Remont dachu i utwardzenie nawierzchni placu w P-14 w Rybniku-Chwałowicach ul. Śląska 1a, z podziałem na zadania: zadanie 1) remont dachu, zadanie 2) utwardzenie nawierzchni placu kostką brukową.
Numer ogłoszenia: 153382 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i utwardzenie nawierzchni placu w P-14 w Rybniku-Chwałowicach ul. Śląska 1a, z podziałem na zadania: zadanie 1) remont dachu, zadanie 2) utwardzenie nawierzchni placu kostką brukową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remont dachu i utwardzenie nawierzchni placu w P-14 w Rybniku-Chwałowicach ul. Śląska 1a, z podziałem na zadania. Zadanie 1) remont dachu. Ogólny zakres robót: - rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, - wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, - wymiana rynien i części obróbek blacharskich, - czyszczenie i malowanie rur spustowych oraz obróbek blacharskich gzymsu, - pokrycie dachów dwuwarstwowo papą termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia (papa z atestami), - wywiezienie papy na wysypisko wraz z kosztem utylizacji, - naprawa tynków kominów wraz z pomalowaniem farbą emulsyjną, - zabezpieczenie czapek betonowych kominów przed szkodliwym działaniem wilgoci, - wymiana instalacji piorunochronnej wraz z pomiarami. Zadanie 2) utwardzenie nawierzchni placu kostką brukową. Ogólny zakres robót: - usunięcie humusu, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy pod kostkę brukową, - wykonanie żelbetowego murku oporowego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - rozebranie starych schodów z murkami, - wykonanie nowych schodów terenowych z kostki brukowej, - uzupełnienie tynków cem.-wap. na murkach wejścia głównego, - wykonanie tynków mozaikowych na ww. murkach. Szczegółowy zakres robót precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.23.11-0, 45.23.32.00-1, 45.26.23.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty dekarskie o wartości minimum 30.000 PLN (trzydzieści tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania 1), - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie nawierzchni brukarskich o wartości minimum 30.000 PLN (trzydzieści tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania 2). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będzie trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, anomalia pogodowe). 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w § 18 ust. 1 wzoru umowy SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: zadanie 1) od 25.06.2012 r. do 15.08.2012 r., zadanie 2) od daty zawarcia umowy do 15.08.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu w P-14 w Rybniku-Chwałowicach ul. Śląska 1a..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: - rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, - wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, - wymiana rynien i części obróbek blacharskich, - czyszczenie i malowanie rur spustowych oraz obróbek blacharskich gzymsu, - pokrycie dachów dwuwarstwowo papą termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia (papa z atestami), - wywiezienie papy na wysypisko wraz z kosztem utylizacji, - naprawa tynków kominów wraz z pomalowaniem farbą emulsyjną, - zabezpieczenie czapek betonowych kominów przed szkodliwym działaniem wilgoci, - wymiana instalacji piorunochronnej wraz z pomiarami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.23.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utwardzenie nawierzchni placu kostką brukową w P-14 w Rybniku-Chwałowicach ul. Śląska 1a..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: - usunięcie humusu, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy pod kostkę brukową, - wykonanie żelbetowego murku oporowego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - rozebranie starych schodów z murkami, - wykonanie nowych schodów terenowych z kostki brukowej, - uzupełnienie tynków cem.-wap. na murkach wejścia głównego, - wykonanie tynków mozaikowych na ww. murkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.26.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.