eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komprachcice › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót mających na celu dostosowanie zabytkowego parku pałacowego przy Domu Dziecka w Chmielowicach przy ul. Nyskiej 18 do potrzeb współczesnych - Etap II - Nasadzenia zamienne i uzupełniające oraz remont alejek parkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Komprachcice: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót mających na celu dostosowanie zabytkowego parku pałacowego przy Domu Dziecka w Chmielowicach przy ul. Nyskiej 18 do potrzeb współczesnych - Etap II - Nasadzenia zamienne i uzupełniające oraz remont alejek parkowych.
Numer ogłoszenia: 153367 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Chmielowicach , Chmielowice, ul. Nyska 18, 46-070 Komprachcice, woj. opolskie, tel. 077 4743901, faks 077 4743901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domdzieckachmielowice.pl ddchmielowice.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót mających na celu dostosowanie zabytkowego parku pałacowego przy Domu Dziecka w Chmielowicach przy ul. Nyskiej 18 do potrzeb współczesnych - Etap II - Nasadzenia zamienne i uzupełniające oraz remont alejek parkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: remont i przebudowę układu alejek parkowych, rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu, nasadzenia drzew i krzewów, odtwarzanie trawników. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111000-8, 45112711-2, 45112710-5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy zawarty jest w: projekcie budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zadanie znajduje się na liście przedsięwzięć priorytetowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu na rok 2013. Zabytkowy park w Chmielowicach wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 294/94. Zamawiający posiada stosowane zezwolenie Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac na terenie parku. W celu prawidłowego opracowania oferty zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie (własnym staraniem i na własny koszt), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. Skutki rezygnacji z wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wykonawca we własnym zakresie zapewni transport materiału i potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia sprzętu, na miejsce wykonywania robót.Roboty należy wykonać z należytą starannością, zawartą umową, przekazaną dokumentacją, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.27.11-2, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej opisane przez zamawiającego w podrozdziale pkt 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i nie należą do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu w parkach zabytkowych powierzchni nawierzchniowych i zieleni, przy czym wartość roboty budowlanej musi wynosić co najmniej 200 000 złotych brutto. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli spośród wszystkich robót budowlanych jakie w wykazie wskaże wykonawca - co najmniej jedna będzie odpowiadała w swym zakresie przedmiotowi zamówienia i wartości brutto, o których mowa powyżej oraz potwierdzi załączonym dowodem, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującym, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie analizy treści złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a. jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami będącymi przedmiotem zamówienia, tzn. osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków, b. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywała prace, posiadającą kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, tzn. co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie w układaniu nawierzchni mineralnej, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawienia (zgodnie z § 23 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987)). Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy treści złożonego w ofercie oświadczenia i wykazu osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdzieckachmielowice.pl www.ddchmielowice.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Chmielowicach ul. Nyska 18 46-070 Komprachcice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Dom Dziecka w Chmielowicach ul. Nyska 18 46-070 Komprachcice pokój 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.