eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa sprzętu AGD użytkowanego w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-289/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Kraków: Naprawa sprzętu AGD użytkowanego w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-289/13
Numer ogłoszenia: 153360 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa sprzętu AGD użytkowanego w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-289/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest naprawa sprzętu AGD użytkowanego w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Na wyposażeniu MS AGH znajdują się: pralki automatyczne - 200 szt.; odkurzacze - 210 szt.; mini kuchnie- 30 szt.; lodówki - 3262 szt.; kuchenki elektryczne - 249 szt. Rodzaje sprzętu AGD eksploatowanego w domach studenckich AGH i czas jego użytkowania przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie naprawy oraz dostarczenie niezbędnych do ich wykonania części zamiennych i podzespołów wymienionych w Tabeli nr 3 załącznika nr 7 do SIWZ Realizacja napraw następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych Wykonawcy przez Zamawiającego. Zakres zamówień cząstkowych określany będzie przez jednostki organizacyjne Miasteczka Studenckiego AGH, wymienione w załączniku nr 6 do umowy, w zgłoszeniach przekazywanych Wykonawcy w formie faksu lub telefonicznie. O dokładnym terminie naprawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub w inny nie budzący wątpliwości sposób. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterek sprzętu przez Zamawiającego ustala się na 48 godzin. Naprawa od momentu zgłoszenia winna być zrealizowana w terminie do 7 dni roboczych. Naprawy sprzętu dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli ze względu na warunki techniczne naprawa u Zamawiającego nie będzie możliwa, Wykonawca dokona naprawy we własnym warsztacie, zachowując zagwarantowane umową warunki i terminy usług. Koszty dojazdu, załadunku, przewozu, rozładunku, opakowania i ubezpieczenia na czas wykonywania usługi ponosi Wykonawca. W celu przeprowadzenie naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych. Jakość stosowanych części zamiennych musi być zgodna z normami obowiązującymi w tym zakresie, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa. Ceny jednostkowe zakupu podstawowego asortymentu części zamiennych Wykonawca określi wypełniając załącznik nr 7 do SIWZ (Tabela 3 FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ). Koszty napraw rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego kosztorysu naprawy sprzętu przygotowanego w oparciu o ceny jednostkowe określone w ofercie w załączniku nr 7 (FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ) z uwzględnieniem ewentualnej ich waloryzacji. W przypadku konieczności użycia do naprawy sprzętu AGD części zamiennych nie objętych załączonym wykazem (Tabela 3 FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ), konieczna będzie akceptacja Zamawiającego cen ich zakupu. Nie zaakceptowanie proponowanych przez Wykonawcę cen dostawy nie zwalnia go z wykonania usługi z wykorzystaniem części dostarczonych przez Zamawiającego. Ostateczna ilość zamawianych usług zależna będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane usługi naprawy i dostarczone części zamienne i podzespoły w całym okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć kwoty 160.000 zł brutto Uwagi ogólne: 1) Wycena usługi dokonana przez Wykonawcę w Tabeli nr 2 FORMULARZA SPECYFIKACJI CENOWEJ musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów (o wartości jednostkowej poniżej 20 zł), robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług. 2) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdów pracowników Wykonawcy związanych z realizacją usług. 3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż wskazane w formularzu specyfikacji cenowej pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż artykuł przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym, a przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia, 5) Wykonawca musi realizować zlecenie w terminach wskazanym przez Zamawiającego 6) Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w załączniki nr 7 (Tabele nr 1, 2 i 3- FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny. 7) Wykonawca przed przystąpieniem do napraw w/w sprzętu winien oszacować orientacyjnie koszt naprawy, w przypadkach kosztów szacowanych na ponad 50 % wartości naprawionego sprzętu, realizację naprawy uzgadnia z Zamawiającym. 8) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu : a) 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, b) 12 miesięcznej gwarancji na części zamienne i podzespoły, c) oraz pełnej gwarancji producenta na wymienione podzespoły, które posiadają dokumenty gwarancyjne jeżeli okres gwarancji jest dłuższy niż 12 miesięcy. Gwarancją nie będą objęte uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwej eksploatacji przez użytkownika..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 39.71.60.00 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał zamówienia na łączną kwotę minimum: 10 000,00 PLN brutto o charakterze i złożoności porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i przedstawi je w wykazie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu (zał. Nr 5 do SIWZ) i dowodów, metodą spełnia/nie spełnia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty. 2.Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców 3.Formularz Specyfikacji Cenowej (Wycena usługi) 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Cena pakietu części zamiennych - 30
  • 3 - Cena pakietu ekspertyz technicznych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.