eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płośnica › Przebudowa dróg w miejscowości Niechłonin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Płośnica: Przebudowa dróg w miejscowości Niechłonin
Numer ogłoszenia: 153328 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w miejscowości Niechłonin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia (asfaltowanie): Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niechłonin na działce nr 968 na odcinku o długości 200 m, odcinek A-B - początek odcinka w km 0+000 na krawędzi jezdni drogi powiatowej. Koniec drogi w km 0+00: Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej 4 + 4 cm o szerokości 4,00 m na podbudowie z pospółki w warstwie grubości 20 cm po zagęszczeniu, pobocza o szerokości 0,75 każde wzmocnione pospółką o grubości 8 cm a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni szerokość 4,24m x 200m +skrzyżowania:4x8 +6x4=848 m2 + 56 m2 =904 m2 b) Podbudowa z pospółki w warstwie grubości 20 cm po zagęszczeniu, szerokość 4,24m x 200m + skrzyżowania 4x8 + 6x4 = 848 m2 + 56 m2 =904 m2 ; c) Warstwa wiążąca z asfaltobetonu dla KR1 grubości 4 cm po zagęszczeniu, szerokość 4,12m x 200m + skrzyżowania: 4x8 +6x4 = 800 m 2 + 56 m2 = 880 m2 ; d) Warstwa ścieralna z asfaltobetonu dla KR1 grubości 4 cm po zagęszczeniu szerokość 4,00 m x 200 m + skrzyżowania 4x8 + 6x4 = 800 m2 +56 m2 = 856 m2 ; e) Pobocza z pospółki w warstwie grubości 8 cm, 2x0,75m x 200m = 300 m2 ; f) Ustawienie 1 znaku drogowego. 2. Część II zamówienia (żwirowanie): Przebudowa dróg gminnych w m. Niechłonin: drogi na działce nr 921 na odcinku długości 215 m odcinek C-E oraz drogi na działce nr 943 na odcinku od długości 623 m odcinek B-C-D: Wykonanie drogi o nawierzchni z kruszywa naturalnego - pospółki w warstwie o grubości 20 cm po zagęszczeniu, poboczy o szerokości 0,75 każde, wzmocnionych pospółką o grubości 8 cm: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: - droga na działce nr 921: 4,50 m x 215 m + skrzyżowania: 4x8 = 968 m2 + 32 m2 =1000 m2; - droga na działce nr 943: 4,50 m x 623 m + skrzyżowania: 6x8 = 2803 m2 + 48 m2 =2852 m2; b) nawierzchnia z pospółki w warstwie grubości 20 cm po zagęszczeniu: - droga na działce nr 921: 3 m x 215 m + skrzyżowania: 4x8 = 645 m2 + 32 m2 =677 m2; - droga na działce nr 943: 3 m x 623 m + skrzyżowania: 6x8 = 1869 m2 + 48 m2 = 1917 m2; c) Pobocza z pospółki w warstwie grubości 8 cm: - droga na działce nr 921: 2 x 0,75 m x215 m = 323 m2; - droga na działce nr 943: 2 x 0,75 m x 623 m = 935 m2; Zakres zamówienia szczegółowo określają: Załącznik nr 1: Mapy - Lokalizacja dróg; Załącznik nr 2: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Załącznik nr 3: Przedmiary robót Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawcę ofert na jedną z części bądź na obie części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości zamówienia w wysokości 3 849,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset czterdzieści), w tym - Dla Części I (asfaltowanie): 2040,00 zł (słownie dwa tysiące czterdzieści złotych); - Dla Części II (żwirowanie): 1809,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset dziewięć złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli oświadczy, że posiada takie uprawnienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w trybie art. 22 ust.1 PZP określonego złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia jeżeli: a) oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie, b) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 3 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg , a każda ze zrealizowanych robót była o wartości brutto minimum 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wykazywane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna, że wykazana robota budowlana odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jeżeli odpowiada minimum zakresowi i technologii opisanej w pkt 4.2.1 SIWZ bądź 4.2.2 SIWZ. Wykonawca musi udowodnić, że każda z wykazanych przez niego robót została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. c) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek także wtedy jeżeli polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków i wykaże roboty wykonane przez te podmioty. Wykonawca musi jednocześnie udowodnić Zamawiającemu, że wskazane podmioty będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1 oraz dokumentu określonego w pkt 8.2.1 SIWZ, a w przypadku gdy Wykonawca polegał będzie na wiedzy i doświadczenia innych podmiotów również na podstawie dokumentu określonego w pkt 8.6.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli: a) Oświadczy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia; b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek także wtedy, jeżeli polegał będzie na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca musi jednocześnie udowodnić Zamawiającemu, że podmioty udostępnią potencjał techniczny na czas realizacji zamówienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1 a w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów również na podstawie dokumentu określonego w pkt 8.6.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli: a) oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) wykaże dysponowanie kierownikiem robót posiadającym wykształcenie, kwalifikacje oraz uprawnienia do kierowania robotami drogowymi; c) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek także wtedy jeżeli polegał będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia będących w dyspozycji innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca musi jednocześnie udowodnić Zamawiającemu, że ten podmiot odda do dyspozycji wykonawcy wykazane osoby na czas realizacji zamówienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1, oraz na podstawie dokumentu określonego w pkt 8.4.1 a w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów również na podstawie dokumentu określonego w pkt 8.6.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.1.5. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia jeżeli a) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia; b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek także wtedy jeżeli polegał będzie na sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów. Wykonawca musi jednocześnie udowodnić zamawiającemu, że ten podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1, a w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów również na podstawie dokumentów określonych w pkt 8.6.1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płośnicy ul. Dworcowa 52. 13-206 Płośnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy ul. Dworcowa 52. 13-206 Płośnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.07.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia (asfaltowanie):.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niechłonin na działce nr 968 na odcinku o długości 200 m, odcinek A-B - początek odcinka w km 0+000 na krawędzi jezdni drogi powiatowej. Koniec drogi w km 0+00: Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej 4 + 4 cm o szerokości 4,00 m na podbudowie z pospółki w warstwie grubości 20 cm po zagęszczeniu, pobocza o szerokości 0,75 każde wzmocnione pospółką o grubości 8 cm a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni szerokość 4,24m x 200m +skrzyżowania:4x8 +6x4=848 m2 + 56 m2 =904 m2 b) Podbudowa z pospółki w warstwie grubości 20 cm po zagęszczeniu, szerokość 4,24m x 200m + skrzyżowania 4x8 + 6x4 = 848 m2 + 56 m2 =904 m2 ; c) Warstwa wiążąca z asfaltobetonu dla KR1 grubości 4 cm po zagęszczeniu, szerokość 4,12m x 200m + skrzyżowania: 4x8 +6x4 = 800 m 2 + 56 m2 = 880 m2 ; d) Warstwa ścieralna z asfaltobetonu dla KR1 grubości 4 cm po zagęszczeniu szerokość 4,00 m x 200 m + skrzyżowania 4x8 + 6x4 = 800 m2 +56 m2 = 856 m2 ; e) Pobocza z pospółki w warstwie grubości 8 cm, 2x0,75m x 200m = 300 m2 ; f) Ustawienie 1 znaku drogowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia (żwirowanie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych w m. Niechłonin: drogi na działce nr 921 na odcinku długości 215 m odcinek C-E oraz drogi na działce nr 943 na odcinku od długości 623 m odcinek B-C-D: Wykonanie drogi o nawierzchni z kruszywa naturalnego - pospółki w warstwie o grubości 20 cm po zagęszczeniu, poboczy o szerokości 0,75 każde, wzmocnionych pospółką o grubości 8 cm: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: droga na działce nr 921: 4,50 m x 215 m + skrzyżowania: 4x8 = 968 m2 + 32 m2 =1000 m2; droga na działce nr 943: 4,50 m x 623 m + skrzyżowania: 6x8 = 2803 m2 + 48 m2 =2852 m2; b) nawierzchnia z pospółki w warstwie grubości 20 cm po zagęszczeniu: droga na działce nr 921: 3 m x 215 m + skrzyżowania: 4x8 = 645 m2 + 32 m2 =677 m2; droga na działce nr 943: 3 m x 623 m + skrzyżowania: 6x8 = 1869 m2 + 48 m2 = 1917 m2; c) Pobocza z pospółki w warstwie grubości 8 cm: droga na działce nr 921: 2 x 0,75 m x215 m = 323 m2; droga na działce nr 943: 2 x 0,75 m x 623 m = 935 m2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.