eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pod nazwąZmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Dobiegniew: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pod nazwą: Zmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew
Numer ogłoszenia: 153312 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew , ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611001, faks 095 7611041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pod nazwą: Zmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją następująch robót budowlanych: CZĘŚĆ I - Zespół kempingowy w Dobiegniewie. 1. Roboty budowlane obejmują budowę zespołu kempingowego w Dobiegniewie, zlokalizowanego na działkach nr 441/3, 441/22 i 391 w Dobiegniewie, w szczególności: - Budowa budynku zaplecza sanitarno-socjalnego, obsługującego projektowane pole namiotowe oraz istniejącą plażę; - Roboty rozbiórkowe; - Budowa pomostu kąpielowego; - Budowa pola namiotowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; - Budowa boiska do siatkówki; - Budowa placu zabaw; - Budowa elementów małej architektury (palenisko, stojaki na kajaki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławo-stoły, przebieralnia); - Budowa zadaszenia nad istniejącym placem utwardzonym; - Budowa wiaty biesiadnej; - Budowa ścieżek pieszo-jezdnych wraz z parkingiem; - Przebudowa istniejącego zjazdu na teren działki objętej opracowaniem; - Budowa oświetlenia terenu. CZĘŚĆ II - Zagospodarowanie plaży nad jeziorem Osiek w miejscowości Osiek. 1. Roboty budowlane obejmują zagospodarowanie plaży nad jeziorem Osiek, zlokalizowanej na działkach nr 173/3, 212/2, 172 obręb ewidencyjny Osiek oraz 197/13 i 197/14 obręb ewidencyjny Chomętowo, w miejscowości Osiek, w szczególności: - Budowa budynku zaplecza sanitarno-socjalnego, obsługującego projektowane pole namiotowe oraz istniejącą plażę; - Prace rozbiórkowe; - Budowa pomostu kąpielowego; - Budowa pola namiotowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; - Budowa boiska do siatkówki; - Budowa placu zabaw; - Budowa elementów małej architektury (palenisko, stojaki na kajaki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławo-stoły, przebieralnia); - Budowa ścieżek pieszo-jezdnych wraz z parkingiem; - Przebudowa istniejącego zjazdu na teren działki objętej opracowaniem i budowa dwóch nowych zjazdów z działki drogowej nr 172; - Budowa oświetlenia terenu. CZĘŚĆ III - Zagospodarowanie plaży nad jeziorem Osiek w miejscowości Ługi. 1. Roboty budowlane obejmują zagospodarowanie plaży nad jeziorem Osiek, zlokalizowanej na działkach nr 52/1, 44 obręb ewidencyjny Ługi oraz 197/14 obręb ewidencyjny Chomętowo, w miejscowości Ługi, w szczególności: - Rozbiórka istniejącego zadaszenia sceny; - Budowa budynku zaplecza sanitarno-socjalnego, obsługującego projektowane pole namiotowe oraz istniejącą plażę; - Budowa pomostu pływającego modułowego; - Budowa pola namiotowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; - Budowa boiska do siatkówki; - Budowa placu zabaw; - Budowa elementów małej architektury (stojaki na kajaki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, przebieralnia); - Przebudowa zadaszenia nad istniejącym placem utwardzonym; - Budowa ścieżek pieszo-jezdnych wraz z parkingiem; - Przebudowa istniejącego zjazdu na teren działki objętej opracowaniem; - Budowa oświetlenia terenu. CZĘŚĆ IV - Zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin w miejscowości Radęcin. 1. Roboty budowlane obejmują zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin, zlokalizowanej na działkach nr 146/11, 146/35, 146/29, 146/21, 146/58 i 142 obręb ewidencyjny Radęcin, w miejscowości Radęcin, w szczególności: - Budowa budynku zaplecza sanitarno-socjalnego, obsługującego projektowane pole namiotowe oraz istniejącą plażę; - Budowa pola namiotowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; - Budowa boiska do siatkówki; - Budowa placu zabaw; - Budowa elementów małej architektury (stojaki na kajaki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, przebieralnia); - Budowa ścieżek pieszo-jezdnych wraz z dwoma parkingami; - Budowa oświetlenia terenu. CZĘŚĆ V - Budowa wież widokowych w miejscowościach Chomętowo i Radęcin. 1. Roboty budowlane obejmują budowę wież widokowych zlokalizowanych na działce nr 146/29 obręb ewidencyjny Radęcin oraz działce nr 219 obręb ewidencyjny Chomętowo, tj.: - Budowa drewnianych wież widokowych, posiadających trzy kondygnacje, wysokość wież ok. 12 m. CZĘŚĆ VI - Odbudowa spalonego mostu. 1. Roboty budowlane obejmują odbudowę mostu drewnianego zlokalizowanego na działce nr 200 obręb ewidencyjny Chomętowo, tj.: - Most łączący brzegi jeziora Osiek; most drewniany belkowy dziesięcioprzęsłowy posadowiony na palach drewnianych; powierzchnia zabudowy mostu - 342 m2; całkowita długość mostu wraz z przyczółkami wynosi 76 mb. Części I-III realizowane do 31 października 2013 roku; części IV-VI realizacja do 31 października 2014 roku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub innej określonej równoważnej funkcji (np. Inwestor Zastępczy) odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, polegającej na zarządzaniu projektem inwestycyjnym obejmującym budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł ( lub dwa zadania o łącznej wartości min.1.000.000,00 zł). Zakres rzeczowy zrealizowanej usługi powinien obejmować pełnienie wielobranżowego nadzoru nad robotami wielobranżowymi tj. robotami ogólnobudowlanymi, robotami drogowymi (w tym drogowe obiekty inżynierskie - mosty, wiadukty itp.) i instalacyjnymi - elektrycznymi oraz wodno-kanalizacyjnymi (1 budynek mieszkalny lub socjalno-sanitarny, wykonanie pomostu drewnianego o powierzchni min. 80 m2 lub mostu drewnianego o długości min. 70 mb, wykonanie nawierzchni utwardzonych płytami ażurowymi lub kruszywem mineralnym - min. 1000 m2) z dołączonym dowodem, z którego wynika należyte wykonanie usługi/usług. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu, uprawnieniach niezbędnych do wykonania zamówienia: 1) Inżynier Kontraktu - osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu Zespołem Nadzorującym o charakterze Inżyniera Kontraktu (Kierownika Zespołu), - zarządzanie w tym okresie co najmniej jednym zakończonym zadaniem inwestycyjnym o wartości robót min. 1 mln zł (lub dwoma o łącznej wartości min. 1 mln zł). Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska Inżyniera Kontraktu z którąkolwiek z pozostałych niżej wymienionych funkcji. W takim przypadku wskazana osoba powinna łącznie spełnić wymagania dla obu stanowisk. 2) Inspektor nadzoru robót budowlanych - min. 1 osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 3) Inspektor nadzoru robót drogowych - min. 1 osoba powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, 4) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - min. 1 osoba powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, 5) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - min. 1 osoba powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie zawodowe osób wymienionych w pkt. 2, 3, 4, 5, winno wynosić minimum 2 lata każdej z wymienionych osób polegające na wykonywaniu w tym okresie samodzielnych funkcji technicznych w danej specjalności. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty, które musi zawierać oferta: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1; - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że polega na ich wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków /dotyczy tylko Wykonawców korzystających z wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany w składzie zespołu Inżyniera Kontraktu, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana podatku od towarów i usług VAT, 3) w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę przesunięcia (wydłużenia) harmonogramu czasowego i ostatecznego zakończenia robót objętych usługą, wydłużeniu ulec może termin realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia. Wydłużenie ww terminu o 3 miesiące nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy usługi, 4) w przypadku, gdy Zamawiający zażąda od Wykonawcy zmiany personelu, jeżeli wykaże, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, co może spowodować lub powoduje nienależyte wykonywanie umowy, 5) zmiany danych podmiotowych dotyczących Inżyniera Kontraktu, lokalizacji siedziby, 6) zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamówienia wynikające z konieczności wykonania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, koniecznych do wykonania całości robót, uzyskania założonego efektu użytkowego, 7) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej wydanych stosownie do ich właściwości, 8) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego, 9) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego rozwiązania umowy na roboty budowlane przed ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania obowiązków Inżyniera Kontraktu do zaistniałej sytuacji. Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej oraz na pisemny wniosek złożony na adres: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew; Sekretariat Urzędu - pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.