eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim
Numer ogłoszenia: 153261 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Przedmiotem zamówienia jest na dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik A do SIWZ. Uwzględnia on specyfikę wykorzystania sprzętu w ramach Projektu, w szczególności zawiera informacje dotyczące przekazania do nieodpłatnego wykorzystania przez osobę/osoby trzecie w celach niekomercyjnych. Opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny wskazuje na sposób korzystania z programów zainstalowanych na dostarczonych komputerach, Wykonawcy składając oferty są zobowiązani oferować taki model licencjonowania produktów, który będzie dostosowany do potrzeb i wymagań Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, winien spełniać normy bezpieczeństwa, poszczególne rodzaje dostarczonych urządzeń winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów np. -Laptopy dla gospodarstw domowych - ilość sztuk 120 - winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów -Myszy do laptopów dla gospodarstw domowych - ilość sztuk 120 - winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów -Zestawy komputerowe : -stacja- ilość sztuk 29- winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - monitor- ilość sztuk 29- winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - klawiatura- ilość sztuk 29- winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - mysz- ilość sztuk 29- winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - ups - ilość sztuk 29- winny być jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów 6. W zestawach komputerowych pkt 5. Opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby dyski twarde miały następujący podział na partycje: a) 40 %-partycja systemowa C, b) 60 %- partycja D. Na zestawach komputerowych pkt 5 i laptopie pkt 6 Opis przedmiotu zamówienia-załącznik A Zamawiający wymaga, aby było zainstalowane oprogramowanie biurowe z pkt. 7 i oprogramowanie zabezpieczające z pkt. 8 Opisu przedmiotu zamówienia-załącznik A. 7. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu komputerowego i oprogramowania nastąpi na koszt własny Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji: Lokalizacja i Rodzaj sprzętu, oprogramowania Gospodarstwa domowe (odbiór sprzętu i oprogramowania nastąpi w siedzibie Zamawiającego ul. ZWM 10 09-100 Płońsk - Laptopy dla gospodarstw domowych- ilość sztuk 120 - Drukarki do laptopów, dla gospodarstw domowych - ilość sztuk 120 - Oprogramowanie biurowe dla gospodarstw domowych - ilość sztuk 120 - Oprogramowanie zabezpieczające dla gospodarstw domowych - ilość sztuk 120 - program do zdalnego wsparcia i zdalnego zarządzania komputerami ilość sztuk 1 Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie Karolinowo 38 09-120 Nowe Miasto - Zestawy komputerowe (stacja, monitor, klawiatura, mysz, ups) - ilość sztuk 3 - Oprogramowanie biurowe- ilość sztuk 3 - Oprogramowanie zabezpieczające ilość sztuk 3 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Płońsku ul. Wolności 8/10 09-100 Płońsk - Zestawy komputerowe (stacja, monitor, klawiatura, mysz, ups) - ilość sztuk 2 - Laptop - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie biurowe ilość sztuk 3 - Oprogramowanie zabezpieczające ilość sztuk 3 - Ekran dotykowy 19 - ilość sztuk 1 - Myszka piłka - ilość sztuk 1 - Przyciski do sterowania komputerem - ilość sztuk 1 - Klawiatura specjalistyczna dla osób niepełnosprawnych (alternatywna) - ilość sztuk 1 - Klawiatura specjalistyczna dla osób niepełnosprawnych z dużymi kolorowymi przyciskami - ilość sztuk 1 - Klawiatura specjalistyczna dla osób niepełnosprawnych - planszowa - ilość sztuk 1 - Klawiatura specjalistyczna dla niepełnosprawnych dzieci - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie umożliwiające porozumiewanie, komunikację z otoczeniem za pomocą symboli dla osób niepełnosprawnych - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie umożliwiające pisanie za pomocą symboli dla osób niepełnosprawnych - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie - baza danych symboli kolorowych z opisem polskojęzycznym dla osób niepełnosprawnych - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie wspomagające obsługę sprzętu komputerowego tj. przycisków, myszek-piłek, ekranu dotykowego, specjalistycznych klawiatur - ilość sztuk 1 Zespół Szkół Nr 3 w Płońsku Ul. Młodzieżowa 11a 09-100 Płońsk - Zestawy komputerowe (stacja, monitor, klawiatura, mysz, ups) - ilość sztuk 8 - Oprogramowanie biurowe ilość sztuk 8 - Oprogramowanie zabezpieczające ilość sztuk 8 Zespół Szkół w Czerwińsku ul. Władysława Jagiełły 24 09-150 Czerwińsk nad Wisłą - Zestawy komputerowe (stacja, monitor, klawiatura, mysz, ups) - ilość sztuk 10 - Oprogramowanie biurowe ilość sztuk 10 - Oprogramowanie zabezpieczające ilość sztuk 10 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu Joniec 50 09-131 Joniec - Zestawy komputerowe (stacja, monitor, klawiatura, mysz, ups) - ilość sztuk 6 - Oprogramowanie biurowe ilość sztuk 6 - Oprogramowanie zabezpieczające ilość sztuk 6 - Ekran dotykowy 19 - ilość sztuk 1 - Myszka piłka - ilość sztuk 1 - Przyciski do sterowania komputerem - ilość sztuk 1 - Klawiatura specjalistyczna dla osób niepełnosprawnych z dużymi kolorowymi przyciskami - ilość sztuk 1 - Klawiatura specjalistyczna dla niepełnosprawnych dzieci - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie umożliwiające porozumiewanie, komunikację z otoczeniem za pomocą symboli dla osób niepełnosprawnych - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie umożliwiające pisanie za pomocą symboli dla osób niepełnosprawnych - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie - baza danych symboli kolorowych z opisem polskojęzycznym dla osób niepełnosprawnych - ilość sztuk 1 - Oprogramowanie wspomagające obsługę sprzętu komputerowego tj. przycisków, myszek-piłek, ekranu dotykowego, specjalistycznych klawiatur - ilość sztuk 1 8. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie mają być dostarczone w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Zamawiający wymaga kompletnego podłączenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w miejscach przez niego wskazanych. 9. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie był przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym oryginalny komplet nośników z oprogramowaniem, sterownikami i dokumentacją ich producentów zawierającą informacje techniczne pozwalające na prawidłową konfigurację sprzętu i jego rozbudowę oraz karty gwarancyjne zawierające: typ i numer seryjny urządzenia oraz terminy gwarancji, jeśli producenci wystawiają takie karty. W przeciwnym wypadku gwarancję stanowi faktura końcowa. 11. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w celu realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w powiecie płońskim realizowanego przez Powiat Płoński w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka VIII Oś Priorytetowa Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 70 8213 0008 2006 0801 5275 0038 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem z dokładnym określeniem nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, kwoty zobowiązania, terminu ważności nie krótszego niż termin związania ofertą, klauzul dodatkowych, np. nakazujących zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zawierać w swej treści klauzulę nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby: 1. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia określonego w pkt 5.1. siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 300 000,00 zł. Z uwagi na często występującą dużą ilość zrealizowanych dostaw, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz głównych (najważniejszych) dostaw. Wybór w kwestii zakwalifikowania niektórych ze zrealizowanych dostaw jako głównych został pozostawiony Wykonawcy. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia określonego w pkt 5.1. siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia określonego w pkt 5.1. siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000,00 zł Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Laptopy dla gospodarstw domowych- ilość sztuk 120 (poz. 1 załącznik A do SIWZ) Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty poświadczające, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001. Deklaracja zgodności CE dla laptopa. Certyfikat EnergyStar dla laptopa. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz, że serwis będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. Dokumenty poświadczające, że oferowany model komputera poprawnie współpracuje z oferowanym systemem operacyjnym. 2. Drukarki do laptopów, dla gospodarstw domowych - ilość sztuk 120 (poz. 2 załącznik A do SIWZ) Wymagane dokumenty Deklaracja zgodności CE dla oferowanej drukarki Certyfikat Energy Star 3. Zestawy komputerowe (stacja, monitor, klawiatura, mysz, ups) - ilość sztuk 29 (poz. 5 załącznik A do SIWZ) Wymagane dokumenty Wymagane dokumenty poświadczające, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 (stacja i monitor). Deklaracja zgodności CE dla komputera (stacja i monitor) Certyfikat EnergyStar dla komputera (stacja i monitor) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis oferowanego sprzętu realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz, że serwis będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. (dotyczy stacji i monitora) Dokumenty poświadczające, że oferowany model komputera poprawnie współpracuje z oferowanym systemem operacyjnym Certyfikat spełnienia normy jakościowej min. TCO 5.0 dla monitora; 4. Laptop - ilość sztuk 1 (poz. 6 załącznik A do SIWZ) Wymagane dokumenty Wymagane dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001. Deklaracja zgodności CE dla laptopa. Certyfikat EnergyStar dla laptopa. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz, że serwis będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. Dokumenty poświadczające, że oferowany model komputera poprawnie współpracuje z oferowanym systemem operacyjnym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty cenowej wraz z Wykazem oferowanego sprzętu i oprogramowania ( wg wzoru -Załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. dowód wniesienia wadium 3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy (wg wzoru- Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca składa dla każdego z tych podmiotów dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 5. niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 2) w zakresie zmiany rachunku bankowego Strony umowy po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 3) zmiany przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 4) zmiany adresu Wykonawcy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 5) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu zamówienia, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy 6) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany przedstawicieli Zamawiającego na etapie zawierania umowy w stosunku do jej wzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek skierowany na adres :Starostwo Powiatowe w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (pok. 311- II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w celu realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w powiecie płońskim realizowanego przez Powiat Płoński w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka VIII Oś Priorytetowa Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.