eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy nadany przez ZamawiającegoAEZ/S-090/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Warszawa: Wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-090/2015
Numer ogłoszenia: 153258 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-090/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: 1) Pakiet nr 1 - wykonanie prac remontowych (usunięcie szkód po awarii sieci centralnego ogrzewania) w Domu Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie. 2) Pakiet nr 2 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie. 3) Pakiet nr 3 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 BIS przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie. 4) Pakiet nr 4 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 BIS przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie (remont elewacji i oświetlenia) 5) Pakiet nr 5 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 1 przy ulicy Batalionu Pięść 9 w Warszawie, 2. Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierającym przedmiary robót oraz w Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanym dalej dokumentacją, stanowiącą załącznik do umowy. 3. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy, stanowiącym Załączniki nr 8.1 i Załącznik nr 8.2 do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, w związku z powyższym Zamawiający wyznaczy zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 4. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z ust. 5 Rozdziału XVIII SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 6. 5. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią § 14 ust. 6 pkt 1 umowy służył będzie do rozliczenia wykonanych robót w razie odstąpienia od umowy. 6. W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie nowych pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionych Przedmiarów robót. 7. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ z załącznikami (www.wum.edu.pl, zakładka zamówienia publiczne). 8. Zamawiający wyznacza miejsce i terminy wizji lokalnej na dzień 26/06/2015r. 1) Pakiet nr 1, 2, 3, 4 - Dom Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie godzina 12.00; 2) Pakiet nr 5 - Dom Studenta nr 1 przy ulicy Batalionu Pięść 9 w Warszawie parter przy portierni godzina 10.00. 9. Zamawiający zgodnie ze wzorem umowy będzie wymagał ustanowienia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, której suma gwarancyjna nie może być niższa niż: pakiet nr 1 - 60.000,00 złotych; pakiet nr 2 - 1 000 000,00 złotych; pakiet nr 3 - 350 000,00 złotych; pakiet nr 4 - 100 000,00 złotych; pakiet nr 5 - 400 000,00 złotych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium: dla Pakietu 2 w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), dla Pakietu 3 w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), dla Pakietu 5 w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia Wykonawca składa: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie a) w zakresie Pakietu nr 1 co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu remontu *budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda, b) w zakresie Pakietu nr 2 co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu remontu *budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda, c) w zakresie Pakietu nr 3 co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu remontu *budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda, d) w zakresie Pakietu nr 4 co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu remontu elewacji lub wykonaniu elewacji *budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, e) w zakresie Pakietu nr 5 co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu remontu wraz z systemem telewizji dozorowej w *budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że wskazane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór Wykazu wykonanych robót, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. *Budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, zdefiniowany w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2009r. Nr 56 poz. 461). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa: 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku w zakresie Pakietów nr 1-5 będzie przedstawienie w ww. wykazie osób posiadających następujące uprawnienia: a) co najmniej 1 osoby (Kierownik Budowy) posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, (dla Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5) b) co najmniej 1 osoby (Kierownik robót) posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenrgetycznych, (dla Pakietu nr 2, 4, 5) c) co najmniej 1 osoby (Kierownik robót) posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (dla Pakietu nr 2, 5) tj. osób posiadających ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013r. poz. 932 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione w ust. 4, jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub - w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, dotyczące świadczenia usług transgranicznych, 5. oświadczenie, że osoby wymienione w ust. 4, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: Dla Pakietu nr 1, 3, 4, 5 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wynikającym z przepisów prawa, decyzji administracyjnych lub następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, 3) przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji, w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy, 4) przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji oraz pozostałych elementów umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami; 5) wprowadzenia zmiany w przedmiocie umowy umowy, jeżeli zmiany są niezbędne w wskutek wprowadzenia nowości technicznych, korzystnych dla Zamawiającego, lub są korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia ekonomiki (utrzymania lub użytkowania), bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia, Dla Pakietu nr 2 1) zmiany terminów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, w tym zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy lub Zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wynikającym z przepisów prawa, decyzji administracyjnych lub następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, 3) przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji, w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy, 4) przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji oraz pozostałych elementów umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami; 5) wprowadzenia zmiany w przedmiocie umowy, jeżeli zmiany są niezbędne w wskutek wprowadzenia nowości technicznych, korzystnych dla Zamawiającego, lub są korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia ekonomiki (utrzymania lub użytkowania), bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac remontowych (usunięcie szkód po awarii sieci centralnego ogrzewania) w Domu Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 BIS przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 BIS przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie (remont elewacji i oświetlenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 1 przy ulicy Batalionu Pięść 9 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.