eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Roboty budowlane w pomieszczeniach sanitarnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w części przeznaczonej na nowe toalety oraz uwzględnieniu remontu toalet na parterze i I piętrze części administracyjnej budynku CKiS, korytarza na parterze oraz przebudowa instalacji CO w budynku biurowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Siedlce: Roboty budowlane w pomieszczeniach sanitarnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w części przeznaczonej na nowe toalety oraz uwzględnieniu remontu toalet na parterze i I piętrze części administracyjnej budynku CKiS, korytarza na parterze oraz przebudowa instalacji CO w budynku biurowym.
Numer ogłoszenia: 153257 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137241 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki im. Andrzeja Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce, ul. Bp. Ignacego Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6446800 wew. 45, faks 025 6445646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w pomieszczeniach sanitarnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w części przeznaczonej na nowe toalety oraz uwzględnieniu remontu toalet na parterze i I piętrze części administracyjnej budynku CKiS, korytarza na parterze oraz przebudowa instalacji CO w budynku biurowym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. d. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień : 45000000-7 Roboty budowlane 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45212300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 3.3. Opis techniczny budynku: Lokalizacja: budynek przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach , położony na działkach nr 124/3,124/4w obrębie ewidencyjnym 41. 3.4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach sanitarnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w części przeznaczonej na nowe toalety oraz uwzględnieniu remontu toalet na parterze i I piętrze części administracyjnej budynku CKiS, korytarza na parterze - według projektów budowlano - wykonawczych oraz przedmiarów będących załącznikiem SIWZ. Przebudowa instalacji CO w budynku biurowym CKiS według przedmiaru będącego załącznikiem do SIWZ. załączniki nr 8 do SIWZ. 3.5. Planowany zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiony został w: projekcie, projektach budowlanych i wykonawczych: architektura, elektrycznych, sanitarnych, przedmiarze robót - w części pomocniczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które łącznie stanowią załącznik do niniejszej SIWZ . 3.6. Ze względu na charakter budynku oraz specyfikę prowadzenia prac Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalne na obiekcie w celu sporządzenia rzetelnej wyceny prac. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami ustanowionego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projektami oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3.7. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń 1) Użyte materiały i urządzenia winny być nowe w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełna sprawność eksploatacyjną. 2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. 3) Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia, chyba że Zamawiający podejmie decyzję o ich dalszym wykorzystaniu lub przekazaniu innej jednostce. 3.8. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów lub urządzeń równoważnych pod względem parametrów technicznych określonych w projekcie który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karły katalogowe. 3.9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) W trakcie prowadzenia prac w budynku część biurowa będzie funkcjonowała w sposób normalny, z wyłączeniem pomieszczeń objętych pracami budowlanymi. 2) Przekazywanie pomieszczeń na potrzeby prowadzonych robót będzie na bieżąco uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 3) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego, w szczególności odbywająca się w części biurowej odbywała się bez zakłóceń, oraz zabezpieczyć obiekt przed czynnikami zewnętrznymi jak: złe warunki atmosferyczne, kradzież itp. 3.10. Wymagania stawiane Wykonawcy 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi zawartymi w projekcie i normami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy (kierownikiem robót). 6) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.11. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 1) Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 2) Wyłoniony w niniejszym postępowaniu wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu umowę (projekt umowy) Wykonawcy z wskazanym w ofercie podwykonawcą w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty. 3) Zamawiający może zgodnie z art. 6171 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Niewniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 4) Zabrania sie zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców oraz dalszego podzlecania robót przez podwykonawców dalszym podwykonawcom bez uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. 3.12. Wymagania dotyczące gwarancji 1) Wykonawca udzieli gwarancji na całość przedmiotu umowy na okres min. 5 lat. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia oraz wszystkie dostarczone i uruchomione urządzenia. 2) Wykonawca gwarantuje przez pełen okres gwarancji sprawne i bezawaryjne działanie zainstalowanych urządzeń sanitarnych. 3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem mniejszego zamówienia, w terminie do 3 dni. 4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. 5) Termin obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 6) Jeżeli okresy gwarancji na urządzenia udzielane przez ich producentów są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia 7) Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy niewchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu przez Wykonawcę. 8) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołami odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRBUD Zakład Remontowo Budowlany Mirosław Kulenty 21-345 Olszewnica 27, Olszewnica 27, 21-345 Olszewnica, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249672,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295005,31

  • Oferta z najniższą ceną: 295005,31 / Oferta z najwyższą ceną: 405900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.