eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rozbudowa cmentarza Łostowice w Gdańsku - etap I część A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Gdańsk: Rozbudowa cmentarza Łostowice w Gdańsku - etap I część A
Numer ogłoszenia: 153243 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, fax 058 3205105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa cmentarza Łostowice w Gdańsku - etap I część A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na podstawie niniejszego zamówienia Zmawiający zamierza uzyskać zagospodarowanie terenu na przedłużeniu istniejącego cmentarza o ogólnej powierzchni 2,36 ha w tym 1,66 ha przeznaczonego na pochówki. Efektem rzeczowym zamówienia będzie zagospodarowanie terenu na: Groby zwykłe - 2 573 miejsca Groby dzieci - 1 485 miejsc Groby rodzinne - 1 178 miejsc Kolumbaria - 1 944 miejsca Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Roboty rozbiórkowe Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego o kubaturze 1017 m3 Demontaż istniejącego ogrodzenia o długości 153 mb Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki .2. Ukształtowanie terenu: Oczyszczenie terenu z gruzu, śmieci, wywiezienie na legalne wysypisko wraz z utylizacją - 300m3 Usunięcie humusu o gr. 25 cm i zmagazynowanie w hałdach wraz z usunięciem szaty roślinnej trawiasto - trzcinowej - 15 000 m2 Wykonanie nasypów 25287 m3 i wykopów 10587 m3 Umocnienie skarp płotkami faszynowymi o wys. 30 cm - 2216,5 mb Humusowanie skarp, obsianie i pielęgnacja trawników - 788,25 m2 Ścinanie i karczowanie krzaków - 1.055 ha z oczyszczeniem terenu i wywozem krzaków na legalne wysypisko razem z kosztami przyjęcia Wycinka i karczowanie drzew o różnych średnicach - 34 szt Odmładzanie drzew - 9 szt Wykonanie trawników parkowych siewem z nawożeniem, kategoria gruntu III oraz ich pielęgnacja - 1710 m2 3. Budowa alei cmentarnych nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie - 250 m2 nawierzchnia asfaltowa gr. 5 cm na podbudowie - 5 230 m2 Koryta deszczowe żelbetowe prefabrykowane wzdłuż ciągów na wody deszczowe: Koryta otwarte - 1161,11 mb Koryta częściowo przykryte kratą - 125 mb 4. Kolumbaria Wykonanie dwustronnych kolumbariów z elementów żelbetowych na 1944 urny łącznie wg projektu Zagospodarowanie terenu wokół kolumbariów; nawierzchnia żwirowa, chodniki rozścielane ręcznie - 143 m2 Nawierzchnie z płyt kamiennych ozdobnych - 689 m2 5. Pola kwater Wykończenie powierzchni wykonanych kwater - wykonanie trawników parkowych siewem z warstwą humusu gr. 5 cm i pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12950 m2 6. Wykonanie elementów małej architektury Budowa placyku na kontenery na śmieci o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, ograniczonego krawężnikiem betonowym - pow. ok.101 m2 Budowa 3 placyków gospodarczych na pojemniki na śmieci o pow. 8 m2 każdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ograniczonych krawężnikiem i wygrodzone ogrodzeniem z prefabrykatów ( elementy żelbetowe jak ogrodzenie cmentarza) Placyki wokół punktów czerpania wody o pow. 4 m2, o nawierzchni z kostki betonowej ograniczone krawężnikami - 3 szt Ustawienie 144 ławek żelbetowych Ustawienie 2 koszy na śmieci Ogrodzenie tymczasowe pomiędzy częścią A i B z siatki na słupkach stalowych, z furtką z siatki w ramach z kątownika - 240 mb 7. Ogrodzenie Budowa ogrodzenia z żelbetowych elementów prefabrykowanych o wysokości 1, 5 m długość - 389 mb. 8. Kanalizacja deszczowa rurociąg PCV ø 200 - 531 mb Studnie rewizyjne - ø 1200 - 18 szt Studzienki ściekowe - ø 500 - 10 szt 9. Sieć wodociągowa Rurociąg PE ø 32: od W1/i1 do W27 - 84,5 mb od W21 do W29 - 154,2 mb od W20 do W39 - 78,0 mb Rurociąg PE ø 40 od W20 do W21 - 31,5 mb Studnie rewizyjne ø 1000 - 3 szt./m0cAl Punkty czerpania wody - 3 szt 10. Gazociąg Demontaż istniejącego gazociągu DN 400 stal średniego ciśnienia - 120 mb Makroniwelacja pod nową sieć gazową: Zdjęcie humusu o h=25 cm na odkład - 3300 m2 Przemieszczanie mas ziemnych spycharkami - 1300 m3 Budowa nowego gazociągu SN DN400 o długości - 777 mb 11. Piezometry Wykonanie 5 otworów rozpoznawczych o głębokości od 3,0 m do 10,0 m, w których zostaną zainstalowane piezometry Pomiary w okresie rocznym Dokumentacja powykonawcza z badań 12. Pielęgnacja zieleni w roku 2010

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 160 000zł.PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych obrót ogółem w wysokości co najmniej 10 mln zł. b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania robót drogowych o wartości jednostkowej równej lub większej od 1 mln zł c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 400 000zł. f) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty . 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661)- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ,w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. Nr 10 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego), lub generalnego wykonawcę. 9. w odniesieniu do kierownika budowy: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności drogowej ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r.) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r. ) 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3 , 7.5 siwz : - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) , c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. drmg.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ul. Piekarnicza 16 , 80-126 Gdańsk, pok.27 Beata Puzdrowska tel 058 320-51-14 opłata 750zł. PLN ( gotówka lub za zaliczeniem pocztowym ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16 Gdańsk , pok.15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.