eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › przebudowa i rozbudowa "blaszaka" na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2007-03-05

POZYCJA 15316

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: przebudowa i rozbudowa "blaszaka" na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, do kontaktów: Robert Czwartek, pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400 wew. 233, fax 024 3665421, e-mail: pwsz@plock.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.plock.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rozbudowa "blaszaka" na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Instytut Nauk Ekonomicznych PWSZ w Płocku, 09-411 Trzepowo Nowe 55, gm. Stara Biała, pow. płocki, woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa "blaszaka" na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Zakres robót budowlanych: 1) Branża ogólnobudowlana, bez robót rozbiórkowych "blaszaka", które zostały już wykonane w roku 2006. 2) Branża sanitarna (przyłącza: wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej). 3) Branża elektryczna 4) Instalacje elektryczne SSW 5) Instalacje elektryczne 6) Instalacje elektryczne SAP 7) Instalacje elektryczne IOS 8) Modernizacja kotłowni II etap - instalacja drugiego żeliwnego kotła wodnego (bez dostawy kotła - dostawa kotła wraz z palnikami po stronie zamawiającego). 9) Przebudowa sieci cieplnych - II etap - przyłączenie budynku auli do istniejącej sieci cieplnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamóienia muszą być zgodne z warunkami pozwolenia na budowę, projektem budowlanym oraz muszą być dopuszczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej (deklarację zgodności CE). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.21.46.30 - Obiekty naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.30 - Obiekty naukowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 210

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 60 000,00 złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości każdej z nich nie niższej niż zaoferowana w ofercie cena ofertowa brutto. 3. Dysponują pracownikami posiadającymi, wymagane przepisami Prawa budowlanego, uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) telekomunikacyjnej, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ponadto osoby te muszą przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych ofert. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie do składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzająych spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy - do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nieuzupełnienie tych dokumentów lub brak spełnienia warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków określonych w rozdziale VIII i IX niniejszej SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Dokumenty wymagane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykaz ten załączony powinien być na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ); 2) wykaz osób (osób przewidzianych do sprawowania funkcji technicznych), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz ten opracowany i załączony powinien być na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) telekomunikacyjnej, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ponadto do oferty należy załączyć aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie wymaganego, aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 12.4 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej: a) przedsiębiorcy występujący razem muszą upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy powinni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który będą przeprowadzane wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale (rozdziale IX SIWZ ust. 1 pkt 1 lit. a i b, ust. 5 pkt 1, ust. 6 pkt 2 i 4) winien załączyć do oferty każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Ponadto, do oferty wykonawca powinien załączyć: 1) Wypełniony formularz oferty, sporządzony w oparciu o wzór określony w załączniku nr 1 do SIWZ, podający cenę ryczałtową, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, sporządzone w oparciu o wzór określony w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, 5) Informacje dotyczące podwykonawców (sporządzone w oparciu o wzór określony w załączniku nr 8 do SIWZ), jeżeli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców, 6) Wypełniony formularz "Tabela rozliczeniowych elementów scalonych" (sporządzony w oparciu o wzór określony w załączniku nr 7 do SIWZ), 7) Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany wg załącznika nr 7 do SIWZ - tabelę rozliczeniowych elementów scalonych wszystkich branż oraz prac towarzyszących wg kolejności wykonywanych robót i terminami dla poszczególnych elementów zadania. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy, kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej, zgodny z tabelą rozliczeniowych elementów scalonych oraz harmonogramem rzeczowo-finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (C) brutto oferty (%) 70 2. Termin wykonania zamówienia (T) (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.plock.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego PWSZ w Płocku, pl. Dąbrowskiego 2, pok. 206 (sala posiedzeń Senatu PWSZ w Płocku).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.