eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawacz metodą TIG- blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Krosno: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawacz metodą TIG- blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi.
Numer ogłoszenia: 153128 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie , ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4361719 w. 328, faks 0-13 4326496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkrosno.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawacz metodą TIG- blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawacz metodą TIG- blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi dla 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie . Szkolenie finansowane będzie ze środków Funduszu Pracy.Szkolenie musi się odbywać na terenie miasta Krosna. Szkolenie obejmować będzie 210 godz. zegarowych na jednego uczestnika. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę 15 minut. Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu.Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa.Szkolenie powinno się zakończyć egzaminem i wydaniem książki spawacza oraz zaświadczenia, o którym mowa w §75 ust.3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.177 poz.1193 z późn. zmianami). Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia musi zawierać: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w grupie 16-osobowej.Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w dwóch grupach 8-osobowych. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć oddzielne stanowisko spawalnicze. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe m.in. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis itp. oraz na zajęcia praktyczne środki ochrony osobistej ( tj. fartuch, okulary, rękawice). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia wszystkie materiały konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych ( blachy, rury itp.) Materiały szkoleniowe powinny być adekwatne do treści szkolenia i powinny być przekazane uczestnikom na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć.Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne winien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowany do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia ciepłe i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka w każdy dzień szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada:aktualny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, oraz aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20. ustawy z dn. 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy . Dz.U.z 2008r Nr 69 poz.415 z póź. zm.) Weryfikacji tego warunku (wpis do ris) dokona Zamawiający poprzez sprawdzenie w rejestrze instytucji szkoleniowych, prowadzonym w formie elektronicznej, czy Wykonawca posiada aktualny wpis.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że przeprowadził co najmniej 3 szkolenia grupowe ( dla minimum 8 osób każde ) w zakresie tematycznym zgodnym z tematem zamówienia, tj. Spawacz metodą TIG.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz będzie posiadał bazę lokalową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną m.in. w stoliki i krzesła oraz sprzęt audiowizualny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do złożenia: 1.formularza ofertowego ( załącznik nr 6 do SIWZ), 2.programu szkolenia zawierającego w szczególności: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar , z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy (załącznik nr 7 do SIWZ), 3.zaparafowanego projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), 4.kalkulacji kosztów (tj. wszystkich składników mających wpływ na koszt szkolenia), z której wynika koszt całkowity szkolenia, koszt szkolenia przypadający na jedną osobę oraz koszt osobogodziny, 5.wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji, zawierającego, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie, 6.wzoru ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia 7.certyfikatu jakości usług, akredytacji kuratora oświaty (jeżeli Wykonawca posiada)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń - 30
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług,akredytacji kuratora oświaty - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkrosno.info/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-400 Krosno ul.Bieszczadzka 5, pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, pok. 341 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.