eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice Górne › Remont drogi gminnej nr 103 653 Zabrnie - Kasale - Ziempniów na odcinku w km 0+000 - 0+820

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wadowice Górne: Remont drogi gminnej nr 103 653 Zabrnie - Kasale - Ziempniów na odcinku w km 0+000 - 0+820
Numer ogłoszenia: 153126 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Górne, Wadowice Górne 116, 39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie, tel. 014 6826203, fax 014 6826204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 103 653 Zabrnie - Kasale - Ziempniów na odcinku w km 0+000 - 0+820.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową , śr. 3,00 cm ,wbudowanie mechaniczne - 271 ton. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych , grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 3615 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : 1.Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia poparte dokumentami że roboty zostały wykonane należycie (referencje ) b) kierownik budowy posiada uprawnienia zawodowe oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c)dysponują potencjałem sprzętowym niezbędnym do realizacji zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z artykułem 24 Pzp. Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 miesięcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. - Kosztorys ofertowy . - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. - Aktualne zaświadczenia od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wg podanego wzoru (dołączyć oryginał lub poświadczone za zgodność kserokopie uprawnień kierownika budowy ,oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ). - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca -Wykaz wykonanych robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg podanego wzoru zał. nr 5 do oferty ,oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty zostały wykonane należycie ( referencje). - Polisę a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku oferty wspólnej warunki jej złożenia określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia punkt.6B

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowicegorne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wadowice Górne 116 , 39-308 Wadowice Górne pokój nr.24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wadowice Górne 116 , 39-308 Wadowice Górne pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.