Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Wadowice Górne: Remont drogi gminnej nr 103 653 Zabrnie - Kasale - Ziempniów na odcinku w km 0+000 - 0+820
Numer ogłoszenia: 153126 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Górne, Wadowice Górne 116, 39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie, tel. 014 6826203, fax 014 6826204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 103 653 Zabrnie - Kasale - Ziempniów na odcinku w km 0+000 - 0+820.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową , śr. 3,00 cm ,wbudowanie mechaniczne - 271 ton. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych , grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 3615 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : 1.Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia poparte dokumentami że roboty zostały wykonane należycie (referencje ) b) kierownik budowy posiada uprawnienia zawodowe oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c)dysponują potencjałem sprzętowym niezbędnym do realizacji zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z artykułem 24 Pzp. Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 miesięcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. - Kosztorys ofertowy . - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. - Aktualne zaświadczenia od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wg podanego wzoru (dołączyć oryginał lub poświadczone za zgodność kserokopie uprawnień kierownika budowy ,oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ). - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca -Wykaz wykonanych robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg podanego wzoru zał. nr 5 do oferty ,oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty zostały wykonane należycie ( referencje). - Polisę a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku oferty wspólnej warunki jej złożenia określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia punkt.6B
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowicegorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wadowice Górne 116 , 39-308 Wadowice Górne pokój nr.24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wadowice Górne 116 , 39-308 Wadowice Górne pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI WADOWICE GÓRNE
więcej: przetargi WADOWICE GÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.