eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Zbęchy II - modernizacja pompowni MiejscowośćZbęchy Pole, Lubiń, gmina Krzywiń, powiat kościański, woj. wielkopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Leszno: Zbęchy II - modernizacja pompowni Miejscowość: Zbęchy Pole, Lubiń, gmina Krzywiń, powiat kościański, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 153105 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie , ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5295640, faks 065 5295671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbęchy II - modernizacja pompowni Miejscowość: Zbęchy Pole, Lubiń, gmina Krzywiń, powiat kościański, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pompowni o wymia-rach 4,4*11,4 m. Zakres zamówienia obejmuje: - remont części podziemnej pompowni wraz z instalacją technologiczną, - remont budynku pompowni wraz ze stolarką okienną i drzwiową, - przebudowę instalacji siły, - wykonanie instalacji automatyki i monitoringu pracy pompowni, - wymianę instalacji elektrycznej, - odmulenie zbiornika wyrównawczego, - wymianę ogrodzenia obiektu, - wykonanie zastawki, - wykonanie nowej elewacji. Szczegółowy opis robót i ich wykonania znajduje się w: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji pompowni melioracyjnych, wodociągowych lub kanalizacyjnych oraz zrealizowali w ostatnich 5 latach licząc od wszczęcia postępowania, co najmniej 1 pompownię o wartości co najmniej 1,0 mln zł, 3. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) oraz osobą z uprawnieniami elektrycznymi, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 1 000 000 zł, 5. zapewnią 5-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 7 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 1,5 mln zł, 7. nie podlegają wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) warunki określone w pkt. 1 i 7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą -spełniony lub niespełniony..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji pompowni melioracyjnych, wodociągowych lub kanalizacyjnych, potwierdzone wykazem tego typu robót, wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, charakteryzujących je parametrów, zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik do spe-cyfikacji pn. Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbiorów). 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje / przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) oraz osobą z uprawnieniami elektrycznymi, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 5. Oświadczenie, że znajduje, się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 1 000 000 zł oraz informację banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada podstawowy rachu-nek bankowy, w której potwierdza się: - wielkość posiadanych środków finansowych (np. w gotówce, w zaciągniętym, a nie wykorzystanym w całości kredycie gotówkowym, obrotowym itp.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub zdolność kredytową wykonawcy (zgodnie z przepisami art. 70 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 Prawo bankowe Dz.U. Nr 140 poz. 239 z późn. zm.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub w/w przypadki łącznie (połączenia środków) w celu spełnienia warunku dot. wymaganej wysokości środków. 6.Oświadczenie, że wykonawca zapewni 5 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 7 dni na podjęcie na-praw gwarancyjnych. 7.Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej na co najmniej 1,5 mln zł, potwierdzone aktualną polisą. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp wraz z zaświadczeniami: - z urzędu skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek lub o uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń, rozłożeń na raty zaległych płatności względnie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2 i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozo-stałe - sumarycznie. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składa wymagane dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli takich dokumentów w tym kraju nie wydaje się dostarcza dokument, zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5 - pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5. - pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 1, działanie 125, schemat II - Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.