eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa i montaż mebli i wyposażenia AGD w pomieszczeniach socjalnych i hotelowych budynku nowej siedziby Warminsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Olsztyn: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia AGD w pomieszczeniach socjalnych i hotelowych budynku nowej siedziby Warminsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 15308 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367729 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5275175, faks 089 52723-2.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia AGD w pomieszczeniach socjalnych i hotelowych budynku nowej siedziby Warminsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) sprzedaż i dostarczenie nowych, nieużywanych mebli i wyposażenia do wskazanych pomieszczeń, na koszt i ryzyko Wykonawcy, 2) rozładunek i wniesienie mebli i wyposażenia, 3) montaż i ustawienie mebli i wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 4) oddanie do eksploatacji w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej, 5) usługi gwarancyjne. Wykaz mebli i wyposażenia określony jest w Formularzu cenowym - wykazie nr 1. a) Meble i wyposażenie będące przedmiotem dostawy powinny odpowiadać normom i specyfikacjom technicznym oraz spełniać wymogi jakościowe określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagania techniczne dla elementów wyposażenia. b) Ze względu na charakter obiektu i dbałość o jakość architektury wszystkie zmiany elementów wyposażenia wymagają bezwzględnej akceptacji projektanta. Wymagana będzie wysoka jakość wykonania. c) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia kolory mebli mają posłużyć wykonawcy w ustaleniu ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany koloru mebli w danej grupie cenowej próbnika dostępnego u Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do ostatecznego ustalenia koloru przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. d) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. f) Jeżeli Wykonawca zamierza dostarczyć towar równoważny, proszę dokonać jego opisu w załączniku do Formularza Oferty. Przez równoważność Zamawiający rozumie zapewnienie przez dostarczane meble i urządzenia parametrów: - jakości wykonania, - walorów użytkowych, - zastosowanych materiałów g) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać szczegółowego obmiaru z natury w miejscach, w których mają być zamontowane meble, ustalić i uzgodnić z projektantem ewentualne zmiany w zakresie dostarczanych mebli. h) Dostawa i montaż: - Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu mebli i wyposażenia - w formie telefonicznej lub faksem - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. - Meble i wyposażenie montowane będzie w czynnych, użytkowanych pomieszczeniach. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych. Meble muszą być wniesione do pomieszczenia w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od dnia dostawy. - Meble muszą być wypoziomowane, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. i) Odbiór: - odbioru mebli i wyposażenia dokona upoważniony przez Zamawiającego, wskazany w umowie pracownik, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. - dostarczone i zamontowane meble i wyposażenie zostanie sprawdzone przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia wady. Zgłoszenie zostanie przesłane do wykonawcy pisemnie, faksem lub e-mailem. - braki ilościowe stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. - w razie wykrycia przez Zamawiającego po rozpoczęciu użytkowania wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia, Zamawiający złoży u Wykonawcy reklamację - pisemnie, fak-sem lub e-mailem, która powinna być rozpatrzona w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia - po upływie tego terminu reklamacja uznana zostanie za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjno Handlowe ARTUSS Luśnia Artur, ul.Łukasiewicza 30, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342897,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 343486,11

  • Oferta z najniższą ceną: 206940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 374286,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.