eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Tarnowskie Góry: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap.
Numer ogłoszenia: 153088 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, fax (032) 380 90 18.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. z 100% udzialu gmin.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap. Projektowany zespół budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej zlokalizowany został w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota-Cynkowej, działka nr 3485/189, jako II etap realizacji osiedla zabudowy wielorodzinnej zlokalizowanego w tym obszarze miasta. Dojścia piesze do klatek schodowych w zespole 3 budynków wielorodzinnych usytuowano od strony wschodniej. Segmenty mieszkalne składające się na 3 budynki mieszkalne oznaczone na planie literami A, B, C zostały zaprojektowane z częściowym podpiwniczeniem, przeznaczonym na komórki gospodarcze dla mieszkańców budynku, wózkownie, suszarnie oraz wymiennikownie C.O. Są to segmenty III-kondygnacyjne z częściowym podpiwniczeniem i przeznaczeniem na cele mieszkalne w układzie półpoziomowym rozmieszczenia funkcji mieszkalnej. Segmenty o konstrukcji tradycyjnej w poprzecznym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi żelbetowymi w poziomie piwnic i murowanymi z elementów ceramicznych w poziomie powyżej kondygnacji piwnic. Komunikację wewnętrzną obiektów zapewniają klatki schodowe i korytarz wewnętrzny. Dane ewidencyjne dla jednego budynku 3 segmentowego: - powierzchnia zabudowy 1 014,00 m2, - kubatura obiektu 9 393,00 m3, - powierzchnia użytkowa mieszkań 2 002,60 m2, - powierzchnia całkowita 3 360, 60 m2.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 125.000,- zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy zł) na konto w Banku: BŚL S.A. O/Tarnowskie Góry nr konta: 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - Ruda Sl. II etap w terminie do: 28.07.2008r. godz. 10:00..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, 3.złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kopia dowodu wniesienia wadium wraz z kopią potwierdzenia złożenia, 2.Wypełniony i podpisany formularz Oferta, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w informacji składają odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składają odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót odpowiadających zakresem rzeczowym i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie, 8.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Każdy z Wykonawców wypełnia Załącznik Nr 6 do SIWZ. 9.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 12.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy 13.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale II SIWZ. 14.Oświadczenie o znajomości Istotnych postanowień umowy i ich akceptacji. 15.Oświadczenie, że oferent prowadzi nadzorowanie wpływów swoich działań, wyrobów i usług na środowisko, w tym zgodnie z ewentualnie przyjętą polityką środowiskową i ustalonymi celami środowiskowymi. 16.Oświadczenie, że oferent będzie przekazywał MTBS Tarnowskie Góry, w razie potrzeby, wszelkie informacje niezbędne, do ustalenia powodowanego przez niego oddziaływania na środowisko. 17.Wykaz osób kierownictwa z podaniem pełnionej funkcji, posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 18.Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez Zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu, itp. wg skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego. 19. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 20. Karta gwarancyjna. 21. Harmonogram rzeczowy inwestycji. 22. Harmonogram finansowy inwestycji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1, pok. nr 205.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.