eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do posiadanych analizatorówrównowagi kwasowo-zasadowej, moczu, parametrów hemostazy, hemoglobiny glikowanej oraz odczynników do oznaczeń na analizatorze Advia Centaur XP i scriningowych testów narkotykowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Toruń: Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do posiadanych analizatorów: równowagi kwasowo-zasadowej, moczu, parametrów hemostazy, hemoglobiny glikowanej oraz odczynników do oznaczeń na analizatorze Advia Centaur XP i scriningowych testów narkotykowych.
Numer ogłoszenia: 153054 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do posiadanych analizatorów: równowagi kwasowo-zasadowej, moczu, parametrów hemostazy, hemoglobiny glikowanej oraz odczynników do oznaczeń na analizatorze Advia Centaur XP i scriningowych testów narkotykowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów równowagi kwasowo-zasadowej Bayer 348 potrzebnych do wykonania 50 000 oznaczeń, tj:
1. Zestaw buforów 6,8/7,3 - 24 zest.
2. Zestaw płynów płucząco - kondycjonujących , zawierający 4 butelki z płynem do płukania i odbiałczacz/ kondycjonujący - 18 zest.
3. Zestaw wężyków pompki - 12 zest.
4. Zestaw pojemników z gazami, zawierający: 1 gaz (Cal) i 1 gaz (Slope), po 1 pojemniku każdego gazu - 8 zest.
5. Elektroda pO2 - 3 szt.
6. Elektroda pCO2 - 3 szt.
7. Elektroda pH - 2 szt.
8. Elektroda refer (element wewn) - 3 szt.
9. Elektroda Na - 2 szt.
10. Elektroda K - 3 szt.
11. Elektroda Ca - 4 szt.
12. Elektroda Hct - 2 szt.
13 Kaseta elektrody referencyjnej - 6 szt.
14. Płyn do napełniania elektrod Na/K/Ca/Cl (3 szt. w opak.) - 8 op.
15. Płyn do napełniania elektrody referencyjnej (4 szt. w opak.) - 8 op.
16. Płyn do napełniania elektrody pH (3 szt. w opak.) - 8 op.
17. Papier do drukarki (rolka) - 150 rolek.
18. Rapid QC Plus poziom 1 (30amp.) - 5 op.
19. Rapid QC Plus poziom 2 (30 amp.) - 8 op.
20. Rapid QC Plus poziom 3 (30amp.) - 3 op.
21. Odcz. odbiałczjący (10 szt./opak.) - 3 op.
22. Odcz. kondycjonujący (10 szt./opak.) - 3 op.
23. Hct slope, (10 ampułek po 2 ml) - 3 op.
24. Kapilary 100 ul, (op. = 500szt.) - 40000 szt.
25. Zamknięcia do kapilar o nr kat. 478600 (op.= 200szt.) - 80000 szt.
26. Zestaw do mieszania krwi w kapilarach (magnes + mieszadełka) op. = 100 szt. - 200 op.
- Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów równowagi kwasowo-zasadowej z parametrami krytycznymi Bayer 1265 potrzebnych do wykonania 35 000 oznaczeń, tj.:
1. Pakiet odczynników RL1200 (pakiet=op.) - 24 op.
2. PAKIET PLUCZĄCY RL1200 (op.=2 szt.) - 27 op.
3. PORT WEJSCIOWY PRÓBKI W MODULE (op. = 20 szt.) - 4 op.
4. PŁYN ODBIAŁCZAJACY (op.=10 SZT) - 10 op.
5. PŁYN KONDYCJONUJACY (op=5 SZT) - 14 op.
6. KOMORA COOXYMETRU RL1200 - 10 op.
7. ZESTAW WĘŻYKÓW DO RL 1200 - 2 zest.
8. ZESTAW WĘŻYKÓW CO-OX (zest.= 2 szt.) 2 zest.
9. ROZGAŁĘZNIK ODCZYNN.1245/1265 - 2 szt.
10. ELEKTRODA PO2 RL1200 - 2 szt.
11. ELEKTRODA PCO2 RL1200 - 3 szt.
12. ELEKTRODA PH - 2 szt.
13. ELEMENT WEWN. ELEKTRODY REFER. - 3 szt.
14. ELEKTRODA SODOWA - 2 szt.
15. ELEKTRODA POTASOWA - 3 szt.
16. ELEKTRODA CA-RL 1200 - 5 szt.
17. ELEKTRODA CHLORKOWA - 2 szt.
18. ELEKTRODA GLUKOZOWA (op. = 2 szt.) - 6 op.
19. ELEKTRODA MLECZANOWA (op. = 4 szt.) - 7 op.
20. KASETA ELEKTR.REFERENC.RL1200 - 3 szt.
21. PŁYN DO NAPEŁN. ELEKTRODY NA/K/CA/CL (3 x 2,5 ml) - 3 op.
22. PŁYN DO NAPEŁN. ELEKTRODY REFERENCYJNEJ (4 x 2,5 ml) - 4 op.
23. PŁYN DO NAPEŁNIAN. ELEKTRODY PH (3 x 2,5 ml) - 4 op.
24. KAPILARY 175 ul (op.= 500szt.) - 35000 szt.
25. ZAMKNIECIA DO KAPILAR z poz. 24 - 70000 szt.
26. Zestaw do mieszania krwi w kapilarach (magnes + mieszadełka) (op. = 100 szt.) - 100 op.
27. ADAPTERY DO AMPUŁEK (QUICK ADAPTER) - 400 szt.
28. REAGENT HIGH G/L roztwór wysoki poziom glukozy i mleczanów (10 x 2,5 ml) - 6 op.
29. RAPID QC COMPLETE POZIOM 1 (30 amp.) - 5 op.
30. RAPID QC COMPLETE POZIOM 2 (30 amp.) - 8 op.
31. RAPID QC COMPLETE POZIOM 3 (30 amp.) - 3 op.
32. PAPIER DO DRUKARKI - 80 rolek
33. ZESTAW BUTELEK NA SCIEKI(op. = 4 szt.) - 7 op.
- Zadanie Nr 3 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatorów: Clinitek 500 i DCA Vantage oraz pasków do scriningu narkotykowego w moczu, tj.:
Analizator Clinitek 500 dla 37 500 oznaczeń (24 miesiące)
1. Paski typu Multistix10SG (op. = 100 szt.) - 380 op.
2. CLINITEK Microalbumin 9 (op. = 25 szt.) - 6 op.
3. Kontrola Chek-stix Combo Pak (op. = 25 + 25 szt.) - 7 op.
4. Kontrola do mikroalbuminurii - 3 op.
5. Kontrola zewnętrzna na cały okres umowy
6. Stolik ruchomy - 2 szt.
7. Stolik pomiarowy - 2 szt.
8. Nakładka prowadząca - 2 szt.
9. Popychacz pasków - 2 szt.
10. Żarówka - 2 szt.
Analizator DCA Vantage (24 miesiące)
11. DCA HBA1C zestaw Odczynnikowy (op. = 10 szt. kaset) - 24 op.
12. DCA Microalbumin zestaw odczynnikowy (op.= 10 szt.) - 4 op.
13. DCA HbA1C zestaw kontrolny (op. = 2+2x0,25ml) - 4 op.
14. DCA Microalbumin zestaw kontrolny ( op. = 2+2x3,6 ml) - 4 op.
15. Papier do drukarki do aparatów DCA (op. = rolka) - 27 op.
Paski do scriningu narkotyków w moczu
16. Narkotyki - panel 9-parametrowy (mAMP/OPI/COC/THC/PCP/BZO/BAR/TCA/AMP) - 700 szt.
17. Narkotyki - panel -parametrowy (THC/COC/OPI/AMP/PCP) - 50 szt.
18. Narkotyki - panel 1-parametrowy AMP - 25 szt.
- Zadanie Nr 4 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów koagulologicznych Sysmex CA560, tj.:
1. Czas kaolinowo-kefalinowy (APTT) - 20000 szt.
2. Czas protrombinowy (PT) - 15000 szt.
3. Fibrynogen - 3000 szt.
4. Białko C - 150 szt.
5. Antykoagulanty tocznia - 150 szt.
6. Odczynniki dodatkowe, kontrole, kalibratory
7. Materiały zużywalne:
Dodatkowe informacje do poz. 6:
- Kontrola Norm. 5 x tyg.
- Kontrola Pat. 2 x tyg.
W Zadaniu Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- cenowej (Załącznik Nr 2/4) podać niezbędne materiały zużywalne dla zamawianej ilości testów.
- Zadanie Nr 5 - dostawa sterylnych kapilar do oznaczeń parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, tj.:
1. Kapilary do RKZ z Hep-Li (dłg kapilary 240-270 mm, średn.zew.max. 1,80mm ) sterylne, plastikowe, pakowane pojedynczo - 2500 szt.
- Zadanie Nr 6 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora Advia Centaur XP, tj.:
1. Odczynnik - witamina D3 (100 t.) - 3 op.
2. Kalibrator witamina D3 (2 x 2ml) - 3 op.
3. QC witamina D3 (3 x 2 x 2ml) - 2 op.
4. QC Cardiac Markers Plus (2x3x3ml) - 3 op.
5. Rozcieńczalnik do troponiny I (2x5ml) - 5 op.
6. QC cyklosporyna (3-level: 3x2ml) - 1 op.
7. Odcz. pomocn. cyklosporyna (2x26ml) - 2 op.
8. Kalibrator CK-MB (2x2x2ml) - 2 op.
9. Kalibrator A 2PK (2x2x5ml) - 2 op.
10. Rozcieńczalnik CA 19.9 2PK (2x5ml) - 1 op.
11. Probówki do próbek - 2000 szt.
12. Odczynnik 1 & 2 (5000 t.) - 3 op.
13. Odczynnik myjący (12x60ml) - 3 op..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi załączyć w ofercie:
      a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw odczynników o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 62.000,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 74.400,00 zł,
      Zadanie Nr 3 - 39.200,00 zł,
      Zadanie Nr 4 - 33.600,00 zł,
      Zadanie Nr 5 - 4.000,00 zł,
      Zadanie Nr 6 - 8.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
      Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 136.400,00 zł każda dostawa.
      Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi załączyć w ofercie:
      a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 46.500,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 55.800,00 zł,
      Zadanie Nr 3 - 29.400,00 zł,
      Zadanie Nr 4 - 25.200,00 zł,
      Zadanie Nr 5 - 3.000,00 zł,
      Zadanie Nr 6 - 6.000,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
      Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 102.300,00 zł.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
1. zmiany numeru katalogowego produktu,
2. zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
3. sposobu konfekcjonowania,
4. jeżeli wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany, udoskonalony.
z zastrzeżeniem, że nie ulegną zmianie ceny umowne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów równowagi kwasowo-zasadowej Bayer 348 potrzebnych do wykonania 50 000 oznaczeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów równowagi kwasowo-zasadowej Bayer 348 potrzebnych do wykonania 50 000 oznaczeń, tj:
    1. Zestaw buforów 6,8/7,3 - 24 zest.
    2. Zestaw płynów płucząco - kondycjonujących , zawierający 4 butelki z płynem do płukania i odbiałczacz/ kondycjonujący - 18 zest.
    3. Zestaw wężyków pompki - 12 zest.
    4. Zestaw pojemników z gazami, zawierający: 1 gaz (Cal) i 1 gaz (Slope), po 1 pojemniku każdego gazu - 8 zest.
    5. Elektroda pO2 - 3 szt.
    6. Elektroda pCO2 - 3 szt.
    7. Elektroda pH - 2 szt.
    8. Elektroda refer (element wewn) - 3 szt.
    9. Elektroda Na - 2 szt.
    10. Elektroda K - 3 szt.
    11. Elektroda Ca - 4 szt.
    12. Elektroda Hct - 2 szt.
    13 Kaseta elektrody referencyjnej - 6 szt.
    14. Płyn do napełniania elektrod Na/K/Ca/Cl (3 szt. w opak.) - 8 op.
    15. Płyn do napełniania elektrody referencyjnej (4 szt. w opak.) - 8 op.
    16. Płyn do napełniania elektrody pH (3 szt. w opak.) - 8 op.
    17. Papier do drukarki (rolka) - 150 rolek.
    18. Rapid QC Plus poziom 1 (30amp.) - 5 op.
    19. Rapid QC Plus poziom 2 (30 amp.) - 8 op.
    20. Rapid QC Plus poziom 3 (30amp.) - 3 op.
    21. Odcz. odbiałczjący (10 szt./opak.) - 3 op.
    22. Odcz. kondycjonujący (10 szt./opak.) - 3 op.
    23. Hct slope, (10 ampułek po 2 ml) - 3 op.
    24. Kapilary 100 ul, (op. = 500szt.) - 40000 szt.
    25. Zamknięcia do kapilar o nr kat. 478600 (op.= 200szt.) - 80000 szt.
    26. Zestaw do mieszania krwi w kapilarach (magnes + mieszadełka) op. = 100 szt. - 200 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów równowagi kwasowo-zasadowej z parametrami krytycznymi Bayer 1265 potrzebnych do wykonania 35 000 oznaczeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów równowagi kwasowo-zasadowej z parametrami krytycznymi Bayer 1265 potrzebnych do wykonania 35 000 oznaczeń, tj.:
    1. Pakiet odczynników RL1200 (pakiet=op.) - 24 op.
    2. PAKIET PLUCZĄCY RL1200 (op.=2 szt.) - 27 op.
    3. PORT WEJSCIOWY PRÓBKI W MODULE (op. = 20 szt.) - 4 op.
    4. PŁYN ODBIAŁCZAJACY (op.=10 SZT) - 10 op.
    5. PŁYN KONDYCJONUJACY (op=5 SZT) - 14 op.
    6. KOMORA COOXYMETRU RL1200 - 10 op.
    7. ZESTAW WĘŻYKÓW DO RL 1200 - 2 zest.
    8. ZESTAW WĘŻYKÓW CO-OX (zest.= 2 szt.) 2 zest.
    9. ROZGAŁĘZNIK ODCZYNN.1245/1265 - 2 szt.
    10. ELEKTRODA PO2 RL1200 - 2 szt.
    11. ELEKTRODA PCO2 RL1200 - 3 szt.
    12. ELEKTRODA PH - 2 szt.
    13. ELEMENT WEWN. ELEKTRODY REFER. - 3 szt.
    14. ELEKTRODA SODOWA - 2 szt.
    15. ELEKTRODA POTASOWA - 3 szt.
    16. ELEKTRODA CA-RL 1200 - 5 szt.
    17. ELEKTRODA CHLORKOWA - 2 szt.
    18. ELEKTRODA GLUKOZOWA (op. = 2 szt.) - 6 op.
    19. ELEKTRODA MLECZANOWA (op. = 4 szt.) - 7 op.
    20. KASETA ELEKTR.REFERENC.RL1200 - 3 szt.
    21. PŁYN DO NAPEŁN. ELEKTRODY NA/K/CA/CL (3 x 2,5 ml) - 3 op.
    22. PŁYN DO NAPEŁN. ELEKTRODY REFERENCYJNEJ (4 x 2,5 ml) - 4 op.
    23. PŁYN DO NAPEŁNIAN. ELEKTRODY PH (3 x 2,5 ml) - 4 op.
    24. KAPILARY 175 ul (op.= 500szt.) - 35000 szt.
    25. ZAMKNIECIA DO KAPILAR z poz. 24 - 70000 szt.
    26. Zestaw do mieszania krwi w kapilarach (magnes + mieszadełka) (op. = 100 szt.) - 100 op.
    27. ADAPTERY DO AMPUŁEK (QUICK ADAPTER) - 400 szt.
    28. REAGENT HIGH G/L roztwór wysoki poziom glukozy i mleczanów (10 x 2,5 ml) - 6 op.
    29. RAPID QC COMPLETE POZIOM 1 (30 amp.) - 5 op.
    30. RAPID QC COMPLETE POZIOM 2 (30 amp.) - 8 op.
    31. RAPID QC COMPLETE POZIOM 3 (30 amp.) - 3 op.
    32. PAPIER DO DRUKARKI - 80 rolek
    33. ZESTAW BUTELEK NA SCIEKI(op. = 4 szt.) - 7 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatorów: Clinitek 500 i DCA Vantage oraz pasków do scriningu narkotykowego w moczu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - Zadanie Nr 3 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatorów: Clinitek 500 i DCA Vantage oraz pasków do scriningu narkotykowego w moczu, tj.:
    Analizator Clinitek 500 dla 37 500 oznaczeń (24 miesiące)
    1. Paski typu Multistix10SG (op. = 100 szt.) - 380 op.
    2. CLINITEK Microalbumin 9 (op. = 25 szt.) - 6 op.
    3. Kontrola Chek-stix Combo Pak (op. = 25 + 25 szt.) - 7 op.
    4. Kontrola do mikroalbuminurii - 3 op.
    5. Kontrola zewnętrzna na cały okres umowy
    6. Stolik ruchomy - 2 szt.
    7. Stolik pomiarowy - 2 szt.
    8. Nakładka prowadząca - 2 szt.
    9. Popychacz pasków - 2 szt.
    10. Żarówka - 2 szt.
    Analizator DCA Vantage (24 miesiące)
    11. DCA HBA1C zestaw Odczynnikowy (op. = 10 szt. kaset) - 24 op.
    12. DCA Microalbumin zestaw odczynnikowy (op.= 10 szt.) - 4 op.
    13. DCA HbA1C zestaw kontrolny (op. = 2+2x0,25ml) - 4 op.
    14. DCA Microalbumin zestaw kontrolny ( op. = 2+2x3,6 ml) - 4 op.
    15. Papier do drukarki do aparatów DCA (op. = rolka) - 27 op.
    Paski do scriningu narkotyków w moczu
    16. Narkotyki - panel 9-parametrowy (mAMP/OPI/COC/THC/PCP/BZO/BAR/TCA/AMP) - 700 szt.
    17. Narkotyki - panel -parametrowy (THC/COC/OPI/AMP/PCP) - 50 szt.
    18. Narkotyki - panel 1-parametrowy AMP - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów koagulologicznych Sysmex CA560..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - Zadanie Nr 4 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów koagulologicznych Sysmex CA560, tj.:
    1. Czas kaolinowo-kefalinowy (APTT) - 20000 szt.
    2. Czas protrombinowy (PT) - 15000 szt.
    3. Fibrynogen - 3000 szt.
    4. Białko C - 150 szt.
    5. Antykoagulanty tocznia - 150 szt.
    6. Odczynniki dodatkowe, kontrole, kalibratory
    7. Materiały zużywalne:
    Dodatkowe informacje do poz. 6:
    - Kontrola Norm. 5 x tyg.
    - Kontrola Pat. 2 x tyg.
    W Zadaniu Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- cenowej (Załącznik Nr 2/4) podać niezbędne materiały zużywalne dla zamawianej ilości testów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sterylnych kapilar do oznaczeń parametrów równowagi kwasowo-zasadowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - Zadanie Nr 5 - dostawa sterylnych kapilar do oznaczeń parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, tj.:
    1. Kapilary do RKZ z Hep-Li (dłg kapilary 240-270 mm, średn.zew.max. 1,80mm ) sterylne, plastikowe, pakowane pojedynczo - 2500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora Advia Centaur XP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - Zadanie Nr 6 - dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do analizatora Advia Centaur XP, tj.:
    1. Odczynnik - witamina D3 (100 t.) - 3 op.
    2. Kalibrator witamina D3 (2 x 2ml) - 3 op.
    3. QC witamina D3 (3 x 2 x 2ml) - 2 op.
    4. QC Cardiac Markers Plus (2x3x3ml) - 3 op.
    5. Rozcieńczalnik do troponiny I (2x5ml) - 5 op.
    6. QC cyklosporyna (3-level: 3x2ml) - 1 op.
    7. Odcz. pomocn. cyklosporyna (2x26ml) - 2 op.
    8. Kalibrator CK-MB (2x2x2ml) - 2 op.
    9. Kalibrator A 2PK (2x2x5ml) - 2 op.
    10. Rozcieńczalnik CA 19.9 2PK (2x5ml) - 1 op.
    11. Probówki do próbek - 2000 szt.
    12. Odczynnik 1 & 2 (5000 t.) - 3 op.
    13. Odczynnik myjący (12x60ml) - 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.