eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Remont okresowy w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Siedlce: Remont okresowy w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie
Numer ogłoszenia: 153050 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach , ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, faks 025 6401711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont okresowy w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu okresowego w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie przy ul. Kościuszki 38A, o wartości szacunkowej poniżej 5.150.000 EURO, w zakres którego wchodzi: - malowanie pomieszczeń biurowych, gospodarczych, korytarzy i klatek schodowych w kondygnacjach piwnic, parteru i I piętra farbami emulsyjnymi wysokiej jakości np. Bekers Caparol poprzedzone szpachlowaniem gipsowym, - remont podłóg i posadzek w zakresie: wymiany zniszczonych wykładzin podłogowych wraz z warstwą wyrównawczą /wykładzinami dywanowymi wysokiej jakości np. Tapison 800S, posadzki gres antypoślizgowy wysokiej jakości/, - wymiana zaworów grzejnikowych i białego montażu, - malowanie stolarki drzwiowej farbami olejnymi, - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodno-kanalizacyjnych, - częściowa wymiana płyt gipsowych dekoracyjnych - korytarz, parter, - częściowa wymiana płytek kamiennych klinkierowych na schodach zewnętrznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznikiem nr 2 do SIWZ). 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną zaświadczenie musi być wystawione na spółkę. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto oraz dysponują osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o ubezpieczeniu i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Ocena spełniania w/w zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na postawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione przez Wykonawców ściśle według warunków i postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji: - Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do formularza ofertowego, sporządzony zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót. - Oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oryginał lub kopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto - załącznik nr 3 do SIWZ. - Dokument potwierdzający, że prace wymienione w w/w pkt. zostały wykonane należycie. - Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o ubezpieczeniu i przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, którą dysponuje Wykonawca, przeznaczonej do kierowania robotami. - Oświadczenie o zamiarze zlecenia części robót podwykonawcom- załącznik Nr 5 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy zagraniczni W przypadku złożenia oferty w postępowaniu przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składane dokumenty powinny odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - W/w Wykonawcy składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale pkt. II ppkt 1.2. i 1.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców, b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - wszyscy Wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ul. Browarna 12 pok. 7 (kancelaria) 08-110 Siedlce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.