eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › adaptacja pomieszczeń stołówki na pokoje biurowe w budynku UMK przy pl. Wszystkich Świętych 3-4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-05

POZYCJA 15304

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: adaptacja pomieszczeń stołówki na pokoje biurowe w budynku UMK przy pl. Wszystkich Świętych 3-4 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Ewa Pawlicka, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Dorota Turska-Graba, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 30-104 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161217, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 30-104 Kraków, woj. małopolskie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń stołówki na pokoje biurowe w budynku UMK przy pl. Wszystkich Świętych 3-4. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, budynek UMK. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń stołówki na pokoje biurowe w budynku UMK przy Pl. Wszystkich Świetych 3-4 - wykonanie robót budowlano-remontowych, konserwatorskich, instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacji sieci komputerowej i telefonicznej dla wydzielonych pomieszczeń, instalacji c.o 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000,00 EUR i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.278.000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 3.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie o wartości co najmniej 200 000 złotych każda, przy czym budowa lub remont muszą obejmować również wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych. 2. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami), a w szczególności: 1)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i uprawnieniami WKZ do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych, lub legitymującą się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty. 2)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych, uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty. 3)osobą posiadającą wiedzę w zakresie konserwacji dzieł sztuki w zakresie malarstwa lub rzeźby i posiadającą dyplom magisterski konserwatora zabytków i odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków; 4)posiadającą licencję lub certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 4.1. - 4.9. ogłoszenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 4. 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści wskazanej we wzorze stanowiącym załącznik Nr 3A lub 3B do specyfikacji. 4. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 4.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1. tej sekcji ogłoszenia sporządzony według załącznika Nr 5 do specyfikacji. 4.4.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej zostały wykonane należycie. 4.5.Uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego - dla kierownika robót budowlanych. 4.6.Zaświadczenie o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej przy zabytkach nieruchomych wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub wykaz prac wykonywanych przez osobę nadzorującą prace w obiektach zabytkowych w okresie co najmniej 2 lat (zał. Nr 6 do siwz) - dla kierownika robót budowlanych. 4.7.Uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego oraz uprawnienia SEP (równoważne) do dozoru (D) - dla kierownika robót elektrycznych. 4.8.Dyplom magisterski konserwatora zabytków i oświadczenie tej osoby, że odbyła ona conajmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków 4.9.Licencja lub certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego. - oraz: 4.10.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy , sporządzony według załącznika nr 2 do specyfikacji. 4.11.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) sporządzony w oparciu o (Zał. nr 4E do siwz), b) sporządzony w oparciu o (Zał. nr 4F do siwz). c) sporządzony w oparciu o (Zał. nr 4G do siwz), d) sporządzony w oparciu o (Zał. nr 4H do siwz), e) sporządzony w oparciu o (Zał. nr 4I do siwz), f) sporządzony w oparciu o (Zał. nr 4J do siwz). 4.12.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4.13.Kserokopia dowodu wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow .pl. Opłata: 34 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie UMK lub przelewem na konto UMK. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3 -4, w sali Portretowej.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.