eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-Stacja › Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Nurzec-Stacja: Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej
Numer ogłoszenia: 153045 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej. 2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 70.00.00.00-1, 71.22.00.00-6 3. Zadanie dotyczy opracowania dokumentacji w zakresie budowy nawierzchni bitumicznej na następujących ulicach w miejscowości Nurzec-Stacja: - Pogodnej (od ulicy Piaskowej do ulicy Wodociągowej) o dł. 0,66km - Słonecznej (część - od skrzyżowania z ul. Wierzbową do ulicy Pogodnej) o dł. 0,22km wraz z systemem odprowadzania wód opadowych - Lipowej (od ulicy Brzozowej do ulicy Kasztanowej) o dł. 0,3 km - Klonowej (od ulicy Brzozowej do ulicy Kasztanowej) o dł. 0,25km - Wodociągowej (część - od skrzyżowania z ul. Pogodną do skrzyżowania z ul. Młyńską) o dł. 0,12km - Młyńskiej (od ulicy Wodociągowej do ulicy Żerczyckiej) o dł. 0,36km 4. Dokumentacje należy wykonać w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, z późn. zm.) 5. Zakres prac: a) Dokumentacja do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowana na podstawie art. 71 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) wraz z załącznikami do wniosku oraz innymi dokumentami wymaganymi przy uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, b) Dokumentacja do wystąpienia z wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr.80, poz.721 z póż. zm.), zwanej dalej decyzją zrid. c) Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod rozbudowę dróg wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały ok. 35 nieruchomości i działki całe), d) Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia prawa do umieszczenia infrastruktury na nieruchomościach poza projektowanym pasem drogowym w związku z budową sieci uzbrojenia terenu w postaci kanalizacji deszczowej na projektowanym odcinku ul. Słonecznej. e) Materiały wyjściowe: Uwaga! Zamawiający posiada aktualny na dzień 12.09.2009r. wtórnik obejmujący swoim zasięgiem ulice Pogodną, Słoneczną Lipową i Klonową oraz przyległy teren położony w obrębie geodezyjnym Żerczyce niezbędny do zaprojektowania prawidłowego systemu odprowadzania wód deszczowych z ulicy Słonecznej. f) Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać m.in. wymogom: - Znowelizowanej ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm./ - Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115, z późn. zm.) - Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603, z późn. zm.) - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) - Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454, z późn. zm.) - Właściwego miejscowo powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne - Wszystkie wystąpienia o wydanie stosownych decyzji, dokumentów lub dokonanie jakichkolwiek zmian przygotuje wykonawca na podstawie udzielonego pisemnie przez Zamawiającego pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu. - W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca winien na roboczo, celem ich omówienia, kontaktować się z Referatem Rozwoju Gminy w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja tel. 85 657 50 78, fax. 85 657 50 63. g) Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego 1). Komplet materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opracowaniem raportu w razie konieczności - 4 egz. 2). Projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy - po 4 egz. w następującym zakresie robót: a. Budowa ulic klasy L. Parametry techniczne do projektowania należy przyjąć odpowiednio do kategorii i klasy ulicy oraz prognoz ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430, z późn. zm.) b. Zaprojektowanie obsługi komunikacyjnej terenów bezpośrednio związanych z projektowanymi ulicami. c. Budowa systemu odwodnienia z objętego projektem ciągu ulicy Słonecznej. d. Budowa urządzeń ochrony środowiska wynikających z decyzji środowiskowej. e. Przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanych zakresem robót. 3). Opracowanie inwentaryzacji zieleni, z zestawieniem drzew i krzewów do wycinki w formie opisowej i graficznej na aktualnej kopii mapy zasadniczej obejmującej projekt zagospodarowania terenu ze wskazaniem zaistniałej kolizji z zielenią - 4 egz. 4). Opracowanie projektu (docelowej) stałej organizacji ruchu - 4 egz. 5). Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi - 4 egz. 6). Opracowanie specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych - 3 egz. 7). Opracowanie części kosztorysowej (przedmiary i kosztorysy inwestorskie) z zastrzeżeniem, iż wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV - po 2 egz. 8). Ewentualne wykonanie operatu wodno - prawnego, decyzja wodno - prawna i inne niezbędne decyzje. 9). Uzyskanie niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji zrid uzgodnień branżowych projektów. 10). Uzyskanie wszelkich opinii wymaganych art. 11d ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.) 11). Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych wymaganych innymi przepisami. 12). Materiały do wniosku o wydanie decyzji zrid w 4 egz.: a. Mapa w skali 1:500 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu, przy czym na mapie należy nanieść w różnych kolorach: linie rozgraniczające teren inwestycji, czasowe zajęcie terenu pod przebudowę dróg innych kategorii, wjazdy oraz wszelkie budowane i ewentualnie przebudowywane urządzenia infrastruktury technicznej poza projektowanym pasem drogowym wraz z legendą. b. Analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi składająca się z części opisowej i mapy pokazującej te drogi wraz z ich numerami. c. Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania przestrzennego 13). Dokumentacja geodezyjno - prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod rozbudowę drogi wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały nieruchomości i działki całe) a. Wstępne prace poprzedzające dokonania podziałów nieruchomości: - Analiza istniejącej granicy pasa drogowego wskazanej w projekcie (czyli map do celów projektowych) - Wykonawca zobowiązany jest do jej sprawdzenia i w razie rozbieżności uaktualnienia na mapie sytuacyjnej, która będzie załącznikiem w materiałach do wniosku o wydanie decyzji zrid (patrz pkt. 3.1.5. p.pkt. 1 a.) - Na podstawie zwymiarowania projektowanych granic zajęcia terenu dokonanego przez Projektanta Wykonawca wykonuje analityczne opracowanie właściwego projektu podziału nieruchomości (określając współrzędne punktów granicznych i powierzchnie działek) i tworzy mapę: - Wykonawca wykorzystując zwymiarowanie granic zajęcia terenu dokonane przez Projektanta zobowiązany jest do takiego ustalenia punktów załamania granicy wyznaczającej pas drogowy, który stanowić będzie wypadkową procesu aproksymacji (generalizacji) granicy ustalonej przez Projektanta i uwzględnienia sytuacji terenowej oraz układu granic na mapie ewidencyjnej, - Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady, by punkty załamania granic podziału projektować w miejscach o podwyższonej gwarancji ich utrzymania (np. miedze). - Wyznaczając granice podziału działek Wykonawca w miarę możliwości winien unikać sytuacji stwarzania działek o bardzo małej powierzchni, której powstanie byłoby jedynie wynikiem niewskazanej w takim przypadku precyzyjności i ścisłości przyjęcia zwymiarowania dokonanego przez Projektanta - Punkty załamania projektowanych granic pasa drogowego powinny być wskazane przez Wykonawcę, w uzgodnieniu z koordynatorem prac ze strony Zamawiającego, w załączniku mapowym oraz w formie wykazu współrzędnych b. Badanie stanu prawnego dzielonych działek oraz działek do nabycia w całości i załączenie dokumentów własności: - Gdy nieruchomość ma założoną księgę wieczystą należy przeprowadzić badanie hipoteczne wszystkich jej 4-ech działów a do dokumentacji należy załączyć 2 egz.: - Badanie stanu prawnego powinno dot. tylko działki dzielonej lub całej wchodzącej w zakres inwestycji z podaniem jej powierzchni wynikającej z dokumentów znajdujących się w księdze, - W przypadku gdy na wypisie w ewidencji gruntów jest wskazany tylko akt notarialny lub błędnie wpisana KW należy ustalić prawidłową księgę i wykonać badanie hipoteczne, - W przypadku gdy nie jest założona księga na podstawie aktu notarialnego to należy uzyskać kopię tego aktu. - Gdy nieruchomość posiada Akt Własności Ziemi należy uzyskać jego kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia). - Gdy nieruchomość objęta jest Postanowieniem Sądu należy uzyskać odpis z właściwego Sądu z klauzula prawomocności, do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela. - Gdy nieruchomość posiada umowę przekazania gospodarstwa rolnego należy uzyskać kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez właściwy organ a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela. - Gdy nieruchomość posiada inne dokumenty własności (decyzje wywłaszczeniowe) lub użytkowania wieczystego itp. stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości lub inne prawa do nieruchomości należy uzyskać kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia). - Jeżeli dla nieruchomości nie istnieją żadne dokumenty własności należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów stwierdzający posiadanie samoistne (w pozycji właściciel). - Brak ujawnienia wszystkich dokumentów własności w ewidencji gruntów i budynków nie zwalnia Wykonawcy z ich uzyskania np. od właścicieli w celu prawidłowego ustalenia praw do nieruchomości. c. Opracowanie projektów podziału nieruchomości wraz z nieruchomościami wchodzącymi w zakres pasa drogowego niezbędnych do nabycia z mocy prawa na podstawie decyzji zrid: - Wyznaczenie projektowanych granic pasa drogowego w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych za pomocą palików, do dokumentacji należy załączyć 2 egz.: - Kopii protokołów z przyjęcia lub ustalenia granic nieruchomości. - Wykazy współrzędnych punktów granicznych pasa drogowego - Zarysy pomiarowe - Sporządzenie map projektu podziału w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów §9 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) do dokumentacji należy załączyć 5 egz. uwzględniając m.in.: - Wykonanie mapy projektu podziału oddzielnie dla każdej nieruchomości podlegającej podziałowi oraz sporządzenia map dla nieruchomości wchodzących w całości w zakres pasa drogowego, opatrzonych stosowną pieczęcią powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. - Sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie powierzchni nieruchomości i uzyskanie prawomocnej decyzji Starosty i zmianie powierzchni. - Sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie użytków i klas grunt i uzyskanie prawomocnej decyzji Starosty o ich zmianie. - Uzupełnienie mapy zasadniczej i przyjętej do zasobu geodezyjnego mapy do celów projektowych o rozbieżności wynikłe z ustalenia granic oraz brakujące szczegóły sytuacyjne oraz uzbrojenia terenu. - W przypadku różnic w powierzchni, numeracji, położeniem działek pomiędzy stanem zawartym w ewidencji gruntów i budynków a stanem wynikającym z dokumentu własności należy dodatkowo sporządzić wykaz synchronizacyjny (również dla działek wchodzących w całości w skład wyznaczonego pasa drogowego). - W przypadku niezgodności w osobie właściciela pomiędzy danymi w ewidencji gruntów i budynków a dokumentami własności należy sporządzić przejściowe wykazy zmian danych ewidencyjnych dla organu prowadzącego ewidencję oraz wystąpić do tego organu w celu wprowadzenia zmian, po zmianie należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów. - Pole powierzchni działek ewidencyjnych, które utworzone zostaną po wydzieleniu działek należy wykazać z dotychczasową dokładnością zapisu. W innym przypadku na mapie projektu podziału winny znaleźć się następujące klauzule: - Zapis powierzchni ewidencyjnej działki Nr _ (podlegającej podziałowi) wg dokumentacji źródłowej do 0,01ha. Podstawa: §11 ust. 2 pkt. 2 załącznika do Zarządzenia Ministra Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej z dnia 20.02.1969r. w sprawie ewidencji gruntów (MP. Nr 11 poz. 98 z późn. zm.) - Zapis powierzchni działki Nr _ (wydzielonej pod inwestycję) do 0,0001ha po jej pomiarze na gruncie. - Zapis powierzchni działki Nr _ (pozostałej) stanowi różnicę powierzchni działki Nr _ (podlegającej podziałowi) i działki Nr _ (wydzielonej pod inwestycję) bez jej pomiaru na gruncie. - Na mapach projektu podziału winien być wpisany właściciel nieruchomości wraz z adresem zamieszkania. - Sporządzenie map zbiorczych nieruchomości niezbędnych dla zrealizowania inwestycji, zawierających tylko elementy ewidencyjne, dla każdego obrębu oddzielnie, w układzie wstęgowym, dla całego odcinka inwestycji z naniesieniem podziałów i linii rozgraniczających inwestycję a do dokumentacji należy załączyć 5 egz. - Sporządzenie wykazu wraz ze skorowidzem wszystkich działek (wraz z działkach drogowymi), niezbędnych dla zarejestrowania inwestycji i przekazanie na płycie CD (alfabetycznie, dla każdego obrębu oddzielnie) a do dokumentacji należy dołączyć 5 egz.: - Wykaz winien zawierać następujące dane: Lp, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy, ich adresy zamieszkania, Nr działki pierwotnej i jej powierzchnię w ha, Nr działki wydzielonej pod inwestycję i jej powierzchnię w ha, Nr działki pozostałej i jej powierzchnia w ha, dokument własności, ograniczone prawa rzeczowe i hipoteki. - Zarówno mapy zbiorcze jak i wykaz nieruchomości niezbędnych do zrealizowania inwestycji winny obejmować działki stanowiące projektowany pas drogowy od początku do końca inwestycji - Sporządzenie wykazu wraz ze skorowidzem wszystkich nieruchomości podlegających podziałowi z wyszczególnieniem na obręby (w 1 egz. oraz na płycie CD) do zatwierdzenia projektu podziału przez Starostę. - Sporządzenie wykazu wszystkich nieruchomości z wyszczególnieniem na obręby (w 1 egz. oraz na płycie CD) do obwieszczenia Starosty o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji zrid. - Sporządzenie wykazu działek, na których realizowana jest inwestycja - Nr działek po podziale z wyszczególnieniem na obręby w 1 egz. na płycie CD. - Sporządzenie wykazu działek, które z mocy prawa stają się własnością Gminy Nurzec-Stacja - Nr działek po podziale z wyszczególnieniem na obręby w 1 egz. oraz na płycie CD. - Uzyskanie 2 egz. (oryginał + kopa) skróconych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek objętych liniami rozgraniczającymi teren inwestycji. Uwaga: w przypadku gdy działki drogowe nie mają uregulowanego stanu prawnego na Skarb Państwa - na skróconym wypisie winien figurować zapis władający a nie właściciel. d. Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia praw na nieruchomościach poza projektowanym pasem drogowym w związku z budową-przebudową wjazdów oraz sieci uzbrojenia terenu w postaci systemu odprowadzania wód deszczowych: - Uzyskanie 2 egz. (oryginał + kopia) skróconych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek niezbędnych do budowy_przebudowy wjazdów oraz sieci uzbrojenia terenu. - Sporządzenie wykazu działek pod wjazdy i sieć uzbrojenia terenu i przekazanie na płycie CD - do dokumentacji należy załączyć 5 egz. - Wykaz winien zawierać następujące dane: Lp, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy, adresy zamieszkania, obręb, Nr i powierzchnię działki, powierzchnię zajęcia, dokument własności. - Sporządzenie części opisowej dot. budowy/przebudowy wjazdu oraz sieci uzbrojenia terenu i przekazanie na płycie CD - do dokumentacji należy załączyć 5 egz.: - Opis powinien zawierać: rodzaj obiektu_sieci uzbrojenia tj. wjazd_kanalizacja deszczowa, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy działki na której wybudowane zostanie urządzenie, adres zamieszkania, Nr działki, określenie położenia urządzenia na działce (odległość od granicy, długość, szerokość, głębokość, przybliżoną powierzchnię zajęcia itp.) - Badanie stanu prawnego wszystkich działek niezbędnych do budowy-przebudowy, wjazdów i budowy sieci uzbrojenia terenu i załączenie dokumentów własności. 13). Dokonanie trwałej stabilizacji znaków granicznych nowo wydzielonych granic działek (znaki betonowe) i przekazywanie ich w terenie przedstawicielowi Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w ciągu 2 tygodni od daty wydania decyzji zrid przez właściwy organ administracji). Uwagi: 1). Wypisy z rejestru gruntów winny być aktualne (ważność 3 miesiące). O pełnej treści dla działek wchodzących w zakres inwestycji i niepełnych dla działek sąsiednich. 2). Rozwiązania projektowe winny mieścić się w obszarze wyznaczonym granicą decyzji zrid. W przypadku wejścia w tereny prywatne z projektowaną infrastrukturą techniczną uzyskanie pisemnej zgody - oświadczenia od właścicieli/współwłaścicieli działek. 3). Przekazane do Zamawiającego projekty powinny być zweryfikowane przez sprawdzającego 4). Za zgodność przedmiaru z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na realizację robót, Projektant jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi do Urzędu Gminy w ciągu 24 godzin. 5). Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem dokumenty w wersji elektronicznej niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót w trybie przetargu nieograniczonego - na nośniku CD w formacie: doc., pdf. lub jpg. 6). Przy odbiorze końcowym Wykonawca powinien przedstawić zestawienie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych. 7). Dokumentacja winna zawierać wszystkie elementy niezbędne dla możliwości realizacji zadania. 8). Część opisowa materiałów do wniosku o wydanie decyzji zrid powinna być wykonana w formacie A4, a graficzna w formacie będącym wielokrotnością formatu A4, złożona do formatu A4. Całość oprawiona zapakowana w praktycznych teczkach trwałym uchwytem. Część dotycząca dokumentacji geodezyjno-prawnej w formacie A4, spakowana w segregatorach. Całość ze spisami treści dodatkowo opisana i ponumerowana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6,: - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. w przypadku zlecenia opracowania wszelkiej dokumentacji projektowej, nieujętej w zamówieniu podstawowym a niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu i niezbędnej do ewentualnego pozyskania środków z innych źródeł zewnętrznych, a także odnawiania kosztorysów inwestorskich.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji ZRID. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 22.06.2010 r., do godz. 10.00. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej na remont, przebudowę lub budowę nawierzchni dróg lub ulic, zakończone ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane należycie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej po 1 osobie przynależącej do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającej uprawnienia:: 1/ do projektowania w specjalności drogowej; 2/ do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 3/ geodezyjne na podstawie ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ 2. Zestawienie kosztów - zał. Nr 6 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 4. Dowód wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: 1). Zmiany terminu wykonania zamówienia, która będzie mogła nastąpić w przypadku jeśli wykonanie prac objętych umową w wyznaczonym terminie będzie niemożliwe z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, tj. m.in. w przypadku wydłużenia postępowania w sprawie wydawania decyzji administracyjnych oraz w zakresie prac geodezyjnych polegających na trwałej stabilizacji znaków granicznych nowowydzielonych granic działek (znaki betonowe) i przekazywania ich w terenie przedstawicielowi Urzędu Gminy w ciągu 2 tygodni od daty wydania decyzji zrid przez właściwy organ administracji. Zasada ta będzie miała zastosowanie w przypadku jeśli prace, o którym mowa powyżej nie będą mogły być wykonane z uwagi na wstrzymanie wszelkich prac geodezyjnych na gruncie z uwagi na jego zamarznięcie. W ślad za tym będzie mogła nastąpić zmiana w zakresie warunków płatności tj. okresu płatności bez zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego wykonawcy. 2). Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki nie mniejsze niż pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek: - Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.