eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Świadczenie usług kompleksowego sprzątania oraz usług w zakresie bezpieczeństwa obiektów Starostwa Powiatowego w Cieszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Cieszyn: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania oraz usług w zakresie bezpieczeństwa obiektów Starostwa Powiatowego w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 152 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314144 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania oraz usług w zakresie bezpieczeństwa obiektów Starostwa Powiatowego w Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu obiektów Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 i ul. Szerokiej 13 oraz świadczenie usługi w zakresie bezpieczeństwa tych obiektów. 2. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) czynności w zakresie sprzątania polegają w szczególności na: a) kompleksowym sprzątaniu powierzchni biur, korytarzy, klatek schodowych oraz węzłów sanitarnych, w tym: codziennie: - usuwanie kurzu z biurek, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz parapetów, - mycie wszystkich powierzchni podłogowych środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni, zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, - odkurzanie wykładzin odkurzaczami przemysłowymi o zwiększonej ilości filtrów, - opróżnianie i oczyszczanie koszy oraz pojemników do niszczarek wraz z odpowiednią segregacją śmieci, wymiana worków w koszach oraz w pojemnikach do niszczarek, - mycie szyb przy stanowiskach operacyjnych Wydziału Komunikacji (Referatu Prawa Jazdy oraz Referatu Rejestracji Pojazdów), a także przy kasach oraz w Kancelarii Ogólnej, - mycie balustrady schodowej oraz poręczy, - zamiatanie oraz mycie na mokro schodów i podestów, - zamiatanie oraz mycie na mokro pod wycieraczkami w głównych holach budynków Starostwa, - odkurzanie wycieraczek w głównych holach budynków Starostwa, - utrzymanie czystości przed wejściami do budynków Starostwa, - szczególna dbałość o czystość w pomieszczeniach sanitarnych, mycie urządzeń sanitarnych środkami o właściwościach dezynfekujących (pisuarów, sedesów, desek sedesowych, umywalek, zlewozmywaków wraz z szafkami, baterii), ponad to mycie luster, pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło oraz glazury przy umywalkach, a także mycie podłóg w toaletach, - uzupełnianie środków czystości (mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz kostek zapachowych), które zabezpieczy Zamawiający, - czyszczenie na mokro płytek oraz schodów przed wejściami zarówno głównymi jak i bocznymi do obu budynków Starostwa; raz w tygodniu: - sprzątanie serwerowni, kancelarii tajnej, archiwum w czasie godzin urzędowania i zawsze w obecności pracownika Starostwa, - mycie pokryw koszy na śmieci, - odkurzanie mebli tapicerowanych, - usuwanie kurzu z mebli oraz czyszczenie ich środkami konserwującymi; raz w miesiącu: - gruntowne mycie drzwi w biurach, toaletach i innych pomieszczeniach wraz z ościeżnicami, - mycie białych listew obudowy sieci komputerowej, - mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych, - omiatanie ścian oraz usuwanie pajęczyn, - mycie holu oraz podestów na klatkach schodowych na poszczególnych piętrach w budynku Starostwa przy ul. Bobreckiej urządzeniem przeznaczonym do czyszczenia płytek ceramicznych (terakoty), dwa razy w roku: - mycie okien (wiosna, jesień), - pranie wykładzin dywanowych oraz czyszczenie maszynowe terrakoty (wiosna, jesień), - polimeryzacja tarketów na korytarzach, salach narad i w pomieszczeniach biurowych (wiosna, jesień) w tym: - wiosną gruntowna polimeryzacja tarketów tzn. zrywanie wszystkich starych warstw polimerowych wraz z dokładnym oczyszczeniem tarketów, położenie nowych warstw polimerowych - co najmniej trzech oraz ich polerowanie, - jesienią gruntowna polimeryzacja tarketów tzn. zrywanie wszystkich starych warstw polimerowych wraz z dokładnym oczyszczeniem tarketów, położenie nowych warstw polimerowych - co najmniej trzech oraz ich polerowanie, - mycie grzejników, - czyszczenie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatkach schodowych (wiosna, jesień); b) bieżące sprzątanie sal narad i sali sesyjnej wraz z zapleczem kuchennym oraz toaletami; c) bieżące mycie szklanych drzwi i ścianek na wszystkich piętrach oraz drzwi wejściowych do obu budynków Starostwa; d) bieżące mycie windy oraz drzwi zewnętrznych windy na wszystkich kondygnacjach w budynku przy ul. Bobreckiej; e) wyłączanie światła, zamykanie okien po zakończonej pracy; f) informowanie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach wewnątrz budynków. 2) Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: - własnym sprzętem, wymogiem Zamawiającego jest aby Wykonawca dysponował sprzętem do sprzątania przemysłowego, - zakupuje na własny koszt środki czystości niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, za wyjątkiem papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz kostek zapachowych, które zabezpieczy Zamawiający, a Wykonawca jedynie je zainstaluje czy uzupełni, przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. 3) Czynności określone w przedmiocie zamówienia a dotyczące sprzątania należy wykonywać codziennie (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) od godz.: - 1430 w pomieszczeniach biurowych Wydziału Komunikacji, - 1530 w pozostałych aż do efektywnego ich ukończenia, nie później jednak niż do 1930, za wyjątkiem pomieszczeń o ograniczonym dostępie (np. serwerownie, kancelaria tajna, archiwa), które powinny być sprzątane zawsze w godzinach pracy Starostwa. 4) Wymogiem Zamawiającego jest aby do jego dyspozycji pozostawała jedna osoba sprzątająca codziennie w godz. 7:00-15:00 celem bieżącego utrzymania czystości w dwóch budynkach Starostwa, w szczególności w głównych holach budynków i w toaletach, a w okresie jesienno zimowym również celem utrzymania czystości na klatkach schodowych. 5) Środki czystości, które będą używane przez Wykonawcę do zmywania, czyszczenia czy konserwacji powinny posiadać atest PZH i być odpowiednio dobrane do danego rodzaju powierzchni, ich jakość powinna być porównywalna ze środkami typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto; do warstwy polimerowej powinny być dostosowane środki, które pozwolą na utrzymanie warstwy w odpowiedniej /kondycji/ przez okres co najmniej 6 m-cy od jej położenia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających aby zapewnić rzetelne wykonanie wszystkich w/w czynności, tj. co najmniej 8 po południu oraz 1 osoba w godzinach dopołudniowych. 7) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi do zapewnienia należytego ładu, porządku oraz przestrzegania przepisów BHP i ppoż; Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8) Personel Wykonawcy zobowiązany jest do posiadania aktualnych badań okresowych oraz aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu BHP. 9) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu i środków czystości. 10) Powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 5299 m2, w tym: - 1770 m2 - tarket, - 1000 m2 - wykładziny podłogowe dywanowe, - 740 m2 - okna i szklane drzwi, - pozostałe powierzchnie to: płytki ceramiczne, terrakota, gumolit, beton oraz parkiet. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania wszystkich osób sprzątających z zakresem wykonywanych obowiązków oraz z harmonogramem prac będących przedmiotem umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 12) Zamawiający wymaga by Wykonawca zatrudnił na postawie umowy o pracę na czas określony 1 roku w wymiarze pełnego etatu 1 osobę wskazaną przez Zamawiającego. 3. W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA OBIEKTÓW STAROSTWA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Dozór i fizyczną ochronę budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu przez jednego nielicencjonowanego pracownika. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi, o której mowa powyżej poprzez organizację i działalność służby ochrony zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz wydanych na ich podstawie przepisami wykonawczymi, w tym w szczególności: 1) zapewnienie fizycznej ochrony obiektu Starostwa przed włamaniem oraz mienia przed kradzieżą i innymi zdarzeniami losowymi w dni pracy urzędu (dzień roboczy) od godziny 15:30 do godziny 19:30 przez jednego nielicencjonowanego pracownika, który winien być zatrudniony na podstawie umowy o pracę; 2) zatrzymanie w uzasadnionych przypadkach sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie zatrzymanego policji, 3) niezwłoczne reagowanie i zapobieżenie powstaniu szkody lub jej ograniczenie, 4) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym, 5) obsługę /portierni/ w czasie wykonywania usługi: a. kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego w czasie wykonywania usługi, b. codzienne zamykanie drzwi wejściowych do budynku Starostwa, c. zabezpieczenie budynku przed dostępem osób postronnych po godzinach urzędowania, d. otwieranie szlabanu na parking przy budynku Starostwa po godzinach urzędowania; 6) zamykanie okien i drzwi wewnętrznych w budynku Starostwa na zamek, jeśli pozostały otwarte po godzinach urzędowania; 7) włączanie i wyłączanie oświetlenia; 8) stałe monitorowanie sygnału z kamer zainstalowanych wewnątrz jak i na zewnątrz budynku Starostwa, 9) prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej przebiegu dozoru. 2. Zamykanie i kodowanie obiektów Starostwa przy ul. Bobreckiej 29 Szerokiej 13 po zakończeniu prac ekip sprzątających - najwcześniej po 19.30. 3. Wykonywanie czynności z zakresu systemu elektronicznego ostrzegania oraz bezpieczeństwa w obiektach Starostwa przy ul. Bobreckiej 29 i ul. Szerokiej 13 w Cieszynie w zakresie: 1) nadzoru nad systemem elektronicznego ostrzegania oraz jego elektroniczny całodobowy monitoring wraz z reagowaniem Grupy Interwencyjnej poprzez: a. podłączenie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w w/w budynkach i monitorowanie sygnałów generowanych za pośrednictwem własnego systemu dozoru elektronicznego, b. podejmowanie interwencji przez Grupę Interwencyjną, na każdy sygnał alarmowy emitowany przez monitorowany lokalny system alarmowy. 2) przechowywanie zapasowych kluczy do budynków Starostwa, 3) wsparcie Grupy Interwencyjnej na potrzeby funkcjonowania Starostwa w godzinach pracy urzędu oraz w godzinach świadczenia usługi dozoru fizycznego, 4) konserwację systemu alarmu w budynkach Starostwa poprzez serwis i utrzymywanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji systemu alarmowego, w tym wykonywanie raz na kwartał sprawdzenia działania całego systemu alarmu wraz z przeglądem jego elementów, w szczególności: a. sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń na podstawie dostępnej dokumentacji technicznej; b. sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; c. sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; d. sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne; e. sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych; f. sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym; g. sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego; h. sprawdzenie czy system alarmowy jest w pełnej gotowości do pracy. 5) wykonywanie rocznego przeglądu systemu oddymiania w budynku przy ul. Bobreckiej 29 model MCR 9705 znajdującego się na dwóch klatka schodowych z dwoma niezależnymi układami i centralami, 6) wykonywanie przeglądu miesięcznego instalacji czujek p.poż w budynku przy ul. Szerokiej 13 oraz Bobreckiej 29 (pomieszczenie archiwum Wydziału Komunikacji - Referatu Prawa Jazdy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Security System Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach, ul. Miedziana 10, 40-321 katowice, kraj/woj. śląskie.
  • Security Group Sp. z o. o. z siedzibą w Sosnowcu, ul. Jabłoniowa 3, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203308,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271098,24

  • Oferta z najniższą ceną: 271098,24 / Oferta z najwyższą ceną: 271098,24

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.