eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wymiana stolarki okiennej PCV i drewnianej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Iława: Wymiana stolarki okiennej PCV i drewnianej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie
Numer ogłoszenia: 152945 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, fax 089 6484535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itbs-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej PCV i drewnianej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót: -przed przystąpieniem do realizacji - obmiar stolarki okiennej celem ustalenia właściwych jej wymiarów, -dostawa stolarki na miejsce montażu, -demontaż istniejących okien -bez odzysku ościeżnic (oraz bez uwzględnienia rodzaju ościeżnicy) -demontaż i montaż istniejących parapetów wewnętrznych, -wymiana podokienników zewnętrznych z blachy stalowej nierdzewnej powlekanej kolorowej płaskiej, w kolorze wg elewacji istniejącej o szerokości dostosowanej do grubości muru, parapety zewnętrzne montować pod ościeżnicą okien -montaż stolarki okiennej na kotwy i piankę, -wszystkie okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe o przepływie 5-30 m3/godz. przy ciśnieniu 10 Pa typu EMM firmy AERECO bądź równoważny ( w przypadku 2 szt. okien sąsiadujących np. balkonowe Zamawiający dopuszcza zastosowanie 1 szt. nawiewnika) -obróbka ościeży zewnętrznych i wewnętrznych na gładko wraz z malowaniem 2x farbą emulsyjną w kolorze białym, -naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, -uporządkowanie miejsca pracy, -wywóz i złożenie na wysypisku zdemontowanych materiałów. 2.Okna PCV: -profil min. trzykomorowy wzmocniony ocynkowanym kształtownikiem stalowym giętym na zimno typu VEKA, REHAU, KBE lub równoważny o przekroju dopasowanym do komór; -kolor biały; -kształt i podział - dotychczasowy dostosowany do pozostałych okien po wymianie w elewacji oraz wg załączonych szkiców (załącznik nr 2) oraz obmiaru z natury -okucia obwiedniowe z mikrowentylacją typu SIEGENIA lub równoważne dostosowane do ciężaru własnego skrzydła oraz do obciążeń eksploatacyjnych, -uszczelki z kauczuku etylenowo - propylenowego (EDPM) w kolorze szarym; -szyby niskoemisyjne zespolone jednokomorowe o współczynniku przenikania ciepła min. U=1,1 W/m2*K; -wszystkie okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe o przepływie 5-30 m3/godz. przy ciśnieniu 10 Pa typu EMM firmy AERECO bądź równoważny (w przypadku 2 szt. okien sąsiadujących np. balkonowe Zamawiający dopuszcza zastosowanie 1 szt. nawiewnika). -współczynnik izolacyjności akustycznej max. Rw 32 dB. 3.Okna drewniane: -sosnowe; -klejone trójwarstwowo; -impregnacja - dwie warstwy farby podkładowej + dwie warstwy farby akrylowej nawierzchniowej; -kolor biały; -kształt i podział - dotychczasowy dostosowany do pozostałych okien po wymianie w elewacji oraz wg załączonych szkiców; -okucia obwiedniowe z mikrowentylacją typu SIEGENIA lub równoważne dostosowane do ciężaru własnego skrzydła oraz do obciążeń eksploatacyjnych, -szyby niskoemisyjne zespolone jednokomorowe o współczynniku przenikania ciepła min. U=1,1 W/m2*K; -wszystkie okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe o przepływie 5-30 m3/godz. przy ciśnieniu 10 Pa typu EMM firmy AERECO bądź równoważny (w przypadku 2 szt. okien sąsiadujących np. balkonowe Zamawiający dopuszcza zastosowanie 1 szt. nawiewnika). -współczynnik izolacyjności akustycznej max.Rw 32 dB. 4. Parapety: -wewnętrzne - pozostają istniejące; -zewnętrzne - z blachy stalowej nierdzewnej powlekanej kolorowej płaskiej w kolorze wg elewacji istniejącej o szerokości dostosowanej do grubości muru, parapety zewnętrzne montować pod ościeżnicą okien

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.500,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w : -pieniądzu -poręczeniach bankowych -poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Millenium S.A. O/Iława 84 1160 2202 0000 0000 6192 1958 sposób przekazania: oryginał złożony w kasie w siedzibie zamawiającego, kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta załączona do oferty - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 9 do SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 i 5 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej. Do oferty załączamy kserokopie uprawnień kierownictwa budowy i robót, natomiast pracowników produkcyjnych należy przedstawić na załączniku nr 7 do SIWZ. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 2003-2008 robót (w tym wykonanie minimum 3 robót rozpoczętych i zakończonych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości każdej z nich minimum 100.000,00 zł), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru-załącznik Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) .Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót do kierowania robotami branży konstrukcyjnej oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. -potwierdzenie jakości oferowanych elementów stolarki: min. aprobaty techniczne poparte badaniami ITB, certyfikaty oznaczone znakiem B, ocena PZH 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2)wypełniony formularz cenowy (wzór - załącznik nr 3 do specyfikacji), podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)dowód wpłaty wadium; 6)w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Zaleca się, aby pełnomocnictwo to było opatrzone dowodami uiszczonej opłaty skarbowej w wymaganej wysokości (np. znakami skarbowymi), itp., zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).; 7)w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio; 8)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -(wzór załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ); 9)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót (wzór - załącznik nr 6 do specyfikacji), 10)dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, 11)potwierdzenie jakości oferowanych elementów stolarki: min. aprobaty techniczne poparte badaniami ITB, certyfikaty oznaczone znakiem B, ocena PZH; 12)oświadczenie o akceptacji warunków gwarancji określonych w pkt III niniejszej SIWZ 13)projekt karty gwarancyjnej zawierającym warunki gwarancji podane przez zamawiającego w SIWZ 14)wykaz kierownictwa i pracowników, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 7 do specyfikacji), 15)dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób sprawujących nadzór techniczny, 16)oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 17)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 18)wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót do kierowania robotami branży konstrukcyjnej oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 19)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 20)oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków przetargu, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od jej złożenia oraz o akceptacji warunków umownych zawartych w projekcie umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ 21)reprezentacja Wykonawcy - załącznik Nr 9 do SIWZ 22)oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o posiadanej świadomości wykonawcy co do przedmiotu i zakresu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itbs-ilawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.