eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Warszawa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 15290 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej , ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cea.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa na koszt własny oprogramowania komputerowego, którego szczegółowy opis został zawarty w ust. 2 niniejszej części SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Program komputerowy będący kompleksowym, codziennie aktualizowanym zbiorem porad, komentarzy, przepisów, orzecznictwa i innych informacji prawnych niezbędnych do pracy w księgowości i w służbach finansowych oraz kadr i szeroko pojętej administracji, które będą mogły być wykorzystywane przez Zamawiającego oraz jednostki mu podległe w prowadzonych przez nich działalności. Zadaniem programu ma być rozwiązywanie problemów z zakresu rachunkowości, podatków, prawa gospodarczego - równoważnych z dotychczas używanymi w wersjach papierowych. b) Proponowany przez Wykonawcę produkt winien posiadać następujące cechy i właściwości: - być w wersji elektronicznej z prostą wyszukiwarką, - być dostępny on-line za pomocą login hasła, z codzienną aktualizacją, - zawierać pełne teksty porad i komentarzy (minimum 150 000 pozycji) publikowane w papierowych wydaniach poradników dla praktyków, w szczególności z zakresu: a. finansów jednostek sektora publicznego, b. prawa pracy, c. ubezpieczeń społecznych, d. prawa oświatowego, e. bhp, f. karty nauczyciela, g. zdarzeń gospodarczych, h. zarządzania kadrami. - zawierać dostęp do codziennie aktualizowanych Dzienników Ustaw, Monitora Polskiego, - zawierać dostęp do orzecznictwa sądowego, minimum 70 000 pozycji, - zawierać dostęp do interpretacji urzędów skarbowych, minimum 100 000 pozycji, - zawierać edytowalne wzory dokumentów z dziedziny prawa pracy i finansów. c) Sprzedaż i dostawa programu obejmuje również udzielenie Zamawiającemu licencji z możliwością korzystania z niej w okresie 13 pełnych miesięcy kalendarzowych od daty podpisania umowy z Zamawiającym, tj. od dnia podpisania umowy (planowany termin 05.02.2010 roku) do dnia 28.02.2011 roku d) Licencja będzie udzielona na 280 stanowisk (Zamawiający + rozlokowane na terenie kraju jednostki szkolnictwa artystycznego podległe Zamawiającemu). 3. Kod CPV: 48.21.93.00-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.93.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a). posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia B. wykonać zamówienie w terminie: w terminie 14 dni od daty podpisania umowy ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury, podstawą do wystawienia faktury jest obustronne podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze, za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie sprzedaży i dostawy tożsamego oprogramowania do innych Zamawiających ze sfery administracji państwowej, samorządowej. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone w ofercie dokumenty, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze, za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie sprzedaży i dostawy tożsamego oprogramowania do innych Zamawiających ze sfery administracji państwowej, samorządowej; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy (wzór w SIWZ). c). informacja zawierająca szczegółowe dane w zakresie proponowanego przedmiotu zamówienia, jego walorów, zawartości, możliwości korzystania, itp., na podstawie której Zamawiający będzie mógł dokonać identyfikacji zgodności proponowanego produktu z wymaganiami zapisami w SIWZ Wszystkie ww dokumenty (o ile to jest konieczne) składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cea.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Brzozowa 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Brzozowa 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.