eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Szczecinek: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 152902 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, fax 094 3726729, 3726709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiany sprzęt jednorazowy został wyszczególniony i opisany w pakietach od nr 1 do nr 8 w celu ułatwienia sporządzenia ofert przez Wykonawców. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 1 - rękawice diagnostyczne - 38.400,00 zł brutto, Pakiet nr 2 - cewniki i zestawy urologiczne - 27.900,00 zł brutto, Pakiet nr 3 - papier do EKG, KTG,USG - 7.700,00 zł brutto, Pakiet nr 4 - opakowania kartonowe - 38.400,00 zł brutto, Pakiet nr 5 - błony rtg, odczynniki, kasety - 73.300,00 zł brutto, Pakiet nr 6 - błony do tomografu komp. - 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7 - papier i rękawy do sterylizacji - 43.400,00 zł brutto, Pakiet nr 8 - wskaźniki i naboje gazowe do sterylizacji - 19.900,00 zł brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 21.21.11.00 - Kartony, pudełka lub pudła Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.70.00 - Pudła Oryginalny kod CPV: 21.22.23.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.91 - Papier fotokopiujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.43 - Papier fotokopiujący Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy : 5.1.1. Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia - znajdujący się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy 5.1.2. Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt. 6 SWIZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostarczą wraz z ofertą: a) wypełniony formularz oferty, druk w załączniku nr 2 do SIWZ b) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w załączniku nr 4 do SWIZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. Art.24 ust.1, pkt 1-10 i ust 2, pkt. 1-4. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą na podst. Art. 89 ust.1, pkt. 5 ustawy. d) dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 93, poz.896 z 2004 r ). e) materiały informacyjne: karty katalogowe i prospekty potwierdzające warunki wymagane przez Zamawiającego. f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 i 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w stępowaniu o udzielenie zamówienia. f) wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw odpowiadających rodzajem i wartościom do przedmiotu postępowania w ostatnich 2 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. g) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. h) oświadczenie Wykonawcy, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego złoży próbki zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom ww. próbek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice z lateksu i folii jednorazowego użytku; wielkość zamówienia - 38.400,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9, 25.24.91.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewniki i zestawy urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki i zestawy do drenażu, worki na mocz, wielkość zamówienia - 27.900,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.11-6, 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: papier do EKG, KTG, USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery rejestracyjne EKG, TKG i USG; wielkość zamówienia - 7.700,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9, 21.12.56.91-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opakowania kartonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na zużyte igły, strzykawki i pozostały sprzęt medyczny; wielkość zamówienia - 38.400,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: błony rtg, odczynniki, kasety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klisze rentgenowskie, wywoływacze, utrwalacze, kasety do klisz rtg; wielkość zamówienia - 73.300,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: błony światłoczułe do tomografu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klisze rtg do suchej obróbki i drukarki laserowej tomografu komputerowego; wielkość zamówienia - 3.000,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały eksploatacyjne do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier, rękawy płaskie i z fałdą do sterylizacji parą i tlenkiem etylenu; wielkość zamówienia - 43.400,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiały eksploatacyjne do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wskaźniki i naboje gazowe do sterylizacji parą oraz tlenkiem etylenu; wielkość zamówienia - 19.900,00 zł (z VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.