eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie wydzielenia pomieszczenia wc w lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Boguckiego 133 wraz z wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Gdańsk: Wykonanie wydzielenia pomieszczenia wc w lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Boguckiego 133 wraz z wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 152898 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wydzielenia pomieszczenia wc w lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Boguckiego 133 wraz z wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie pomieszczenia sanitarnego wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalu mieszkalnym nr 6 w budynku przy ul. Boguckiego 133 oraz wykonanie podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej.
Budynek jest obiektem wolnostojącym, niepodpiwniczonym. Bryła składa się z dwóch elementów, pierwsza dwukondygnacyjna z poddaszem nieużytkowym, druga jednokondygnacyjna również z poddaszem nieużytkowym. Do każdej z tych części prowadzi osobne wejście z zewnątrz. W każdym lokalu mieszkalnym znajduje się węzeł sanitarny z wyjątkiem lokalu nr 6 usytuowanym na I piętrze budynku.
Konstrukcja budynku:
- układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny,
- ściany zewnętrze są szachulcowe, tzw. mur pruski
- konstrukcja jest drewniana słupowo-ryglowa z wypełnieniem cegłą ceramiczną,
- ściany wewnętrzne nośne grubości 25 cm, działowe grubości 12 i 6 cm wykonane są z cegły pełnej,
- stropy międzykondygnacyjne wykonane na belkach drewnianych,
- dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej kryty papą,
- posadzka w pomieszczeniach mieszkalnych: pokojach i korytarzach jest drewniana, w istniejących węzłach sanitarnych i częściowo kuchniach z gresu,
- instalacje wewnętrzne:
- elektryczna,
- woda- sieć miejska,
- kanalizacja - odprowadzenie do szamba,
- ogrzewanie - piece węglowe, etażowe na paliwo stałe,
- cwu - indywidualne podgrzewacze wody.
2. Zakres robót obejmuje:
a) wydzielenie pomieszczenia sanitarnego w lokalu mieszkalnym nr 6 na I piętrze:
- wykonanie rozbiórki podłogi drewnianej w miejscu usytuowania węzła sanitarnego
- wykucie otworów w ścianach i stropie do podłączenia pionów i poziomów wodno-kanalizacyjnych,
- wykonanie ścianki gipsowo-kartonowej wodoodpornej na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną grubości 5 cm,
- wykonanie posadzki z izolacją przeciwwilgociową,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych,
- obłożenie ścian płytkami glazurowanymi,
- wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych,
- malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniu WC,
- montaż listwy progowej aluminiowej,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej,
- montaż urządzeń sanitarnych: umywalki, miski ustępowej, kabiny prysznicowej,
b) podłączenie wewnętrznej instalacji sanitarnej za pośrednictwem przepompowni ścieków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej:
- wykonanie sieci grawitacyjnej ze studni rozprężnej do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie studni rozprężnej,
- wykonanie rurociągu tłocznego,
- budowa przepompowni ścieków,
- wykonanie zewnętrznej posesyjnej instalacji kanalizacji grawitacyjnej,
- wykonanie studzienek,
- wykonanie przejścia przez ścianę piwniczną w rurze osłonowej,
- likwidacja trzech zbiorników bezodpływowych (oczyszczenie i zasypanie),
- roboty ziemne,
- roboty porządkowe.
c) wykonanie wewnętrznej instalacji wody oraz instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej:
- wykonanie i przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej wody,
- wykonanie i przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
d) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej:
- wykonanie zasilania skrzynki sterowniczej pompowni TP,
- zainstalowanie skrzynki wraz z listą przyłączową SZ,
- wymiana skrzynki przyłączowej SP
- wyposażenie tablicy licznikowej administracji TLA,
- wyposażenie tablicy licznikowej mieszkaniowej mieszkania TL4.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt wykonawczy - wydzielenie pomieszczenia wc w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Boguckiego 133, podłączenie budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej działki nr 243/2; 243/1; 242; 231; 233, obręb 0142 - załącznik nr 1 do siwz:
a) branża budowlana - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 1 - sytuacja - załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 2 - rzut parteru - stan istniejący - załącznik nr 1.1b do siwz,
- rysunek 3 - rzut I piętra - stan istniejący - załącznik nr 1.1c do siwz,
- rysunek 4 - przekrój A-A - stan istniejący - załącznik nr 1.1d do siwz,
- rysunek 5 - rzut dachu - stan istniejący - załącznik nr 1.1e do siwz,
- rysunek 6 - rzut I piętra - projekt - załącznik nr 1.1f do siwz,
- rysunek 7 - przekroje - projekt - załącznik nr 1.1g do siwz,
b) instalacje sanitarne przyłączenie budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 1.2 do siwz,
- rysunek 1 - projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.2a do siwz,
- rysunek 2 - profil kanalizacji sanitarnej posesyjnej - załącznik nr 1.2b do siwz,
- rysunek 3 - profil kanalizacji sanitarnej Sistn - SR - załącznik nr 1.2c do siwz,
- rysunek 4 - profil rurociągu tłocznego - załącznik nr 1.2d do siwz,
- rysunek 5 - schemat przepompowni - załącznik nr 1.2e do siwz,
- rysunek 6 - schemat studni rewizyjnej fi 1200 - załącznik nr 1.2f do siwz,
- rysunek 7 - schemat studni rozprężnej - załącznik nr 1.2g do siwz,
c) wewnętrzne instalacje sanitarne - załącznik nr 1.3 do siwz,
- rysunek 1 - rzut parteru (fragment) - załącznik nr 1.3a do siwz,
- rysunek 2 - rzut I piętra (fragment) - załącznik nr 1.3b do siwz,
- rysunek 3 - schemat instalacji sanitarnej - załącznik nr 1.3c do siwz,
- rysunek 4 - schemat instalacji wodociągowej - załącznik nr 1.3d do siwz,
- rysunek 5 - szczegół przejścia przez dach - załącznik nr 1.3e do siwz,
d) instalacje elektryczne - załącznik nr 1.4 do siwz,
- rysunek E-01 - schemat zasilania pompowni - załącznik nr 1.4a do siwz,
- rysunek E-02 - widok skrzynki przyłączowej - załącznik nr 1.4b do siwz,
- rysunek E-03 - widok tablicy pomiarowej administracji TLA - załącznik nr 1.4c do siwz,
- rysunek E-04 - widok tablicy pomiarowej TL4 - załącznik nr 1.4d do siwz,
- rysunek E-05 - widok tablicy mieszkaniowej TM4 - załącznik nr 1.4e do siwz,
- rysunek E-06 - plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - poddasze - załącznik nr 1.4f do siwz,
- rysunek E-07 - plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - parter - załącznik nr 1.4g do siwz,
- rysunek E-08 - plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - piętro - załącznik nr 1.4h do siwz,
- rysunek E-09 - widok szafki przyłączeniowej SZ - załącznik nr 1.4i do siwz,
3.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - wydzielenie pomieszczenia wc w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Boguckiego 133, działka nr 243, obręb 0142 - Roboty budowlane. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - załącznik nr 2 do siwz.
3.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Podłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku - Świbnie przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej - Roboty instalacyjne. Kanalizacja zewnętrzna. Rurociąg tłoczny. Instalacje wewnętrzne - załącznik nr 3 do siwz.
3.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Podłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej - Roboty elektryczne - załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Przedmiar - wydzielenie wc w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Boguckiego 133 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 5 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.6. Kosztorys Przedmiar robót - wydzielenie wc w budynku Gdańsk ul. Boguckiego 133 - instalacje sanitarne - załącznik nr 6 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.7. Kosztorys Przedmiar robót - instalacja kanalizacji sanitarnej z przepompownią oraz rurociągiem tłocznym Gdańsk ul. Boguckiego 133 - branża sanitarna - załącznik nr 7 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.8. Książka przedmiarów - Roboty elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 8 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.9. Książka przedmiarów - Roboty elektryczne zewnętrzne - załącznik nr 9 do siwz (o charakterze informacyjnym)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 3 000,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
      - minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, obejmująca roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
      - minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 4 osobami, w tym:
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
    - roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
    - roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    c) udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat,
    d) podać w złożonej ofercie termin wykonania robót.
    Maksymalny termin wykonania robót wynosi 120 dni od dnia podpisania umowy.
    Określenie terminu powyżej 120 dni spowoduje odrzucenie oferty.
    e) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    f) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.85
    • 2 - Termin wykonania robót - 0.15

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
    2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    - klęski żywiołowe,
    - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
    2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
    4. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    5. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 36,90 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.08.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 08.07.2015 r. godzina 10:30
    miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.