eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu stolarz meblowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu stolarz meblowy
Numer ogłoszenia: 152867 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131891 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu stolarz meblowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 1 kursu przyuczającego do zawodu, realizowanego w opisanych niżej punktach wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Sanoku, biorących udział w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Kurs i zajęcia są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kurs stolarz meblowy 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 12 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie od poniedziałku do soboty, w godzinach: 8:00 - 16:00. 6. Kurs należy połączyć z przeprowadzeniem zajęć aktywizacji zawodowej dla grupy 12 osadzonych uczestniczących w kursie. 7. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 100 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 20 godzin - zajęcia praktyczne : 80 godzin 8. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. 9. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186), ponadto powinien zawierać: - BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach stolarskich, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo, - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - praktyka - egzamin końcowy. Pozostałe informacje dla Wykonawcy kursu: 1. Wykonawca przeszkoli osadzonych biorących udział w kursach w zakresie przepisów BHP. 2. Wykonawca zapewni i przeprowadzi badania lekarskie osadzonych zakwalifikowanych do kursu. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu, ubezpieczy każdego uczestnika danego kursu w niezbędnym zakresie (NNW), a kopie polis przekaże Zamawiającemu. 4. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca powinien zgromadzić bezpośrednio od osadzonych wraz z chwilą rozpoczęcia kursu. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom kursu: 1) materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem, a które po zakończeniu kursu przechodzą na jego własność. 2) nową odzież roboczą, i środki ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP- dla każdego uczestnika kursu, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem. 3) materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych (tj. materiały zużywalne i narzędzia) w wysokości do 40% kosztu ogólnego kursu. Na koniec kursu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 4) na część praktyczną kursu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć napoje dla skazanych. 6. Zamawiający zapewni miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt zakupiony w ramach projektu. 7. Przeprowadzone szkolenie zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. 8. Egzamin sprawdzający, przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186). Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. Wykonawca może dopuścić do egzaminu tylko te osoby, które mają nie więcej niż 20 % nieobecności nieusprawiedliwionych. 10. Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej uzyskają odpowiednie zaświadczenie. 11. Wykonawca, w ramach realizacji kursu, zapewni instruktorów do praktycznej nauki zawodu w przedmiotowym kursie. Zajęcia prowadzone będą przez osobę posiadającą licencję doradcy zawodowego i lidera Klubu Pracy. Zamawiający dopuszcza sytuację, by doradca zawodowy przeprowadził całość zajęć aktywizacyjnych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursów, znakami zgodnymi z wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć dokumentację w zapis o treści: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 13.Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - w terminie do 5 dni od zakończenia kursu - kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1) dziennik zajęć, 2) listy obecności uczestników kursu, 3) ewidencję czasu pracy wykładowców, 4) ankiety oceniające kurs, 5) listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej, materiałów szkoleniowych oraz materiałów dydaktycznych. 6) kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów, potwierdzających uczestnictwo w kursie, z zastrzeżeniem, że wydane dokumenty potwierdzają obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych kursem, 7) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu, 8) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs, 9) protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, 10) wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny Program operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek szkolenia dokształcania i doskonalenia kadr KURSOR, ul. Partyzantów 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12692,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11116,80

  • Oferta z najniższą ceną: 11116,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14979,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.