eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mietków › Rozbudowa ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Mietków: Rozbudowa ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie
Numer ogłoszenia: 15280 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mietkowie , ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 68 185, faks 71 31 68 184.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-mietkow.biuletyn.net/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana polegająca na rozbudowie ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący cześć III SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i o wartości co najmniej 500 000,00 zł netto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie przez Wykonawcę do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia osób posiadających doświadczenie oraz kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde z niżej wymienionych stanowisk: a) Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,posiadająca doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w ww.specjalności,rozumiane jako pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji Kierownika budowy na co najmniej jednym zakończonym kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto. Kierownik budowy będzie jednocześnie pełnił funkcję Przedstawiciela Wykonawcy. b) Kierownik robót sanitarnych-osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w., posiadająca doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie kierowania robotami sanitarnymi na co najmniej jednym zakończonym kontrakcie obejmującym roboty sanitarne w zakresie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto. c) Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościj.w. d) Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca doświadczenie w zakresie projektowania w ww. specjalności, rozumiane jako wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego projektu architektoniczno-budowlanego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto e) Projektant w branży sanitarnej - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie projektowania w specjalności j.w., posiadająca doświadczenie w zakresie projektowania Stacji Uzdatniania Wody, rozumiane jako wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto f) Projektant w branży elektrycznej - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie projektowania w specjalności j.w. Zamawiający dopuszcza możliwości wskazania przez Wykonawcę jednej osoby nawięcej niż jedno stanowisko tylko w przypadku stanowisk opisanych w pkt od e) do f)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie środków pieniężnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Czas przepięcia - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. W związku z art. 144 Ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Kontraktu w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio: sposobu realizacji Robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub Ceny w następującychokolicznościach: a) zmiany wysokości podatku VAT - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować zmianę kwoty podatku VAT naliczaną od części Robót niezafakturowanych do dnia wejścia w życie nowej stawki podatkuVAT, b) zmiany przepisów prawa dotyczących wykonywania Kontraktu - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować jakiekolwiek zmiany w Kontrakcie konieczne w świetle zmienionej treści przepisówprawa, c) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Roboty na inne legitymujące się co najmniej równoważnymiuprawnieniami, d) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek rezygnacji z częściRobót, e) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności, terminów i/lub okresu realizacjiRobót, f) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek wstrzymania Robót lub zmiany w przewidywanych terminach ichwykonywania, g) złożenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego propozycji, które przyspieszą ukończenieRobót,zmniejsząkoszty,poprawiąsprawnośćlubjakośćRobótlubwinny sposób okażą się korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zaistnienia możliwości realizacji Kontraktu z uwzględnieniem nowych rozwiązań wynikających z postęputechnologicznego, h) konieczności wprowadzenia zmian na skutek uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Kontraktu, w tym na skutek siły wyższej- zmiana terminu realizacji Kontraktu może nastąpić wyłącznie o okres trwaniaprzerwy, i) konieczności wprowadzenia zmian na skutek wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Kontraktu konieczności wykonania robótzamiennych, j) konieczności udzielenia i wykonania w trakcie realizacji kontraktu zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, które skutkować będą koniecznością zmiany terminu realizacjikontraktu k) konieczności zmiany terminu realizacji Kontraktu na skutek odmowy wydania przez organ administracji publicznej decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji Kontraktulubniewydaniatakichdecyzjiwterminachwynikającychzprzepisówprawa, l) nieterminowego przekazania przez Zamawiającego TerenuBudowy, m) konieczności wprowadzenia zmian w Programie Funkcjonalno Użytkowym dostarczonym przezZamawiającego, n) nieuzyskania w terminie niezbędnym do rozpoczęcia lub zakończenia Robót dostępu do miejsca poboru wody i/lub energii elektrycznej na potrzeby realizacji Przedmiotu Kontraktu, z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności zgodnie zKontraktem, o) opóźnienia w przeprowadzeniu Rozruchu ze względu na okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności zgodnie zKontraktem p) wystąpienia w trakcie realizacji Robót wykopalisk, niewypałów lub niewybuchów, Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane zostały w części II SIWZ - Wzór Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk-mietkow.biuletyn.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Kolejowa 35 55-081 Mietków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Kolejowa 35 55-081 Mietków, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.