Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-22
Mietków: Rozbudowa ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie
Numer ogłoszenia: 15280 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mietkowie , ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 68 185, faks 71 31 68 184.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-mietkow.biuletyn.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana polegająca na rozbudowie ciągu technologicznego w Stacji Uzdatniania Wody w Mietkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący cześć III SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i o wartości co najmniej 500 000,00 zł netto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie przez Wykonawcę do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia osób posiadających doświadczenie oraz kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde z niżej wymienionych stanowisk: a) Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,posiadająca doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w ww.specjalności,rozumiane jako pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji Kierownika budowy na co najmniej jednym zakończonym kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto. Kierownik budowy będzie jednocześnie pełnił funkcję Przedstawiciela Wykonawcy. b) Kierownik robót sanitarnych-osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w., posiadająca doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie kierowania robotami sanitarnymi na co najmniej jednym zakończonym kontrakcie obejmującym roboty sanitarne w zakresie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto. c) Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościj.w. d) Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca doświadczenie w zakresie projektowania w ww. specjalności, rozumiane jako wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego projektu architektoniczno-budowlanego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto e) Projektant w branży sanitarnej - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie projektowania w specjalności j.w., posiadająca doświadczenie w zakresie projektowania Stacji Uzdatniania Wody, rozumiane jako wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności nie mniejszej niż 560 m3/d i wartości minimum 500 000,00 zł netto f) Projektant w branży elektrycznej - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie projektowania w specjalności j.w. Zamawiający dopuszcza możliwości wskazania przez Wykonawcę jednej osoby nawięcej niż jedno stanowisko tylko w przypadku stanowisk opisanych w pkt od e) do f)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie środków pieniężnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Czas przepięcia - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. W związku z art. 144 Ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Kontraktu w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio: sposobu realizacji Robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub Ceny w następującychokolicznościach: a) zmiany wysokości podatku VAT - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować zmianę kwoty podatku VAT naliczaną od części Robót niezafakturowanych do dnia wejścia w życie nowej stawki podatkuVAT, b) zmiany przepisów prawa dotyczących wykonywania Kontraktu - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować jakiekolwiek zmiany w Kontrakcie konieczne w świetle zmienionej treści przepisówprawa, c) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Roboty na inne legitymujące się co najmniej równoważnymiuprawnieniami, d) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek rezygnacji z częściRobót, e) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności, terminów i/lub okresu realizacjiRobót, f) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek wstrzymania Robót lub zmiany w przewidywanych terminach ichwykonywania, g) złożenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego propozycji, które przyspieszą ukończenieRobót,zmniejsząkoszty,poprawiąsprawnośćlubjakośćRobótlubwinny sposób okażą się korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zaistnienia możliwości realizacji Kontraktu z uwzględnieniem nowych rozwiązań wynikających z postęputechnologicznego, h) konieczności wprowadzenia zmian na skutek uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Kontraktu, w tym na skutek siły wyższej- zmiana terminu realizacji Kontraktu może nastąpić wyłącznie o okres trwaniaprzerwy, i) konieczności wprowadzenia zmian na skutek wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Kontraktu konieczności wykonania robótzamiennych, j) konieczności udzielenia i wykonania w trakcie realizacji kontraktu zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, które skutkować będą koniecznością zmiany terminu realizacjikontraktu k) konieczności zmiany terminu realizacji Kontraktu na skutek odmowy wydania przez organ administracji publicznej decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji Kontraktulubniewydaniatakichdecyzjiwterminachwynikającychzprzepisówprawa, l) nieterminowego przekazania przez Zamawiającego TerenuBudowy, m) konieczności wprowadzenia zmian w Programie Funkcjonalno Użytkowym dostarczonym przezZamawiającego, n) nieuzyskania w terminie niezbędnym do rozpoczęcia lub zakończenia Robót dostępu do miejsca poboru wody i/lub energii elektrycznej na potrzeby realizacji Przedmiotu Kontraktu, z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności zgodnie zKontraktem, o) opóźnienia w przeprowadzeniu Rozruchu ze względu na okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności zgodnie zKontraktem p) wystąpienia w trakcie realizacji Robót wykopalisk, niewypałów lub niewybuchów, Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane zostały w części II SIWZ - Wzór Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk-mietkow.biuletyn.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Kolejowa 35 55-081 Mietków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Kolejowa 35 55-081 Mietków, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.