eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Budowa stacji wymienników ciepła w budynku Przedszkola nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Zabrze: Budowa stacji wymienników ciepła w budynku Przedszkola nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 152794 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 96036 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, ul. Powstańców Śląskich, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji wymienników ciepła w budynku Przedszkola nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa stacji wymienników ciepła. Budynek Przedszkola nr 48 jest obecnie zasilany z niskoparametrowej sieci osiedlowej poprzez węzeł przyłączeniowy. W trakcie przygotowania jest budowa sieci wysokoparametrowej przez ZPEC sp. z o.o., której planowany termin zakończenia jest 30.11.2008. Ze względów bezpieczeństwa zasilania przedszkola należy stację wymienników wykonać bez demontażu istniejącego węzła i dopiero po uruchomieniu sieci wysokoparametrowej wykonać przełączenie instalacji c.o. i demontaż węzła. Wybrany wykonawca obowiązany będzie również do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w cz.IV SIWZ nazwą producenta. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych ( część D wg Spisu zawartości oferty) oraz zgodę projektanta i ZPEC sp. z o.o. na zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych podanych w w/w wykazie ( część E wg Spisu zawartości oferty). Wyjątek stanowi zastosowanie elementów AKPiA, które należy przyjąć takie same jak w dokumentacji, ponieważ stacja jest przewidziana do włączenia w system zdalnego sterowania i kontroli i urządzenia te zostały ujednolicone przez ZPEC Sp. z o.o. dla wszystkich stacji w systemie. Dodatkowo zakres zadania obejmuje: ·Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem odbiorów wraz z przygotowaniem, złożeniem dokumentów do IDT i uzyskaniem odbioru IDT. ·Uruchomienie stacji wymienników ciepła wraz z regulacją AKPiA ·Szkolenie obsługi użytkownika

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73166,56 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.Z-Sanit Dorota Kubica Mirosław Kubica Spółka Jawna, ul. Kruczka 10, 41-804 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 54552.00
  • Oferta z najniższą ceną: 54552.00 / oferta z najwyższą ceną: 63200.68
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.