eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › Odbudowa ulicy Sudeckiej w Stroniu Śląskim oraz odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Stronie Śląskie: Odbudowa ulicy Sudeckiej w Stroniu Śląskim oraz odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim.
Numer ogłoszenia: 152778 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stronie Śląskie , ul. Kościuszki 55, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117719, faks (074) 811 77 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa ulicy Sudeckiej w Stroniu Śląskim oraz odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje odbudowę ul. Sudeckiej i ul. Polnej w Stroniu Śląskim i składa się z dwóch części: 1.1 Część I obejmuje odbudowę ul. Sudeckiej na działce nr ew. gruntu 451/6 w Stroniu Śląskim na długości ok. 400 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni chodników i ulicy z kostki betonowej (trylinki) oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. Odbudowa obejmować będzie również naprawę i odtworzenie kanalizacji deszczowej i budowę odcinka kolektora deszczowego z rur betonowych WIPRO średnicy 600 mm w miejscu dotychczasowego rowu. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy drogi około 3042 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2897 m2 - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 940 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 895 m2 - wykonaniem i odtworzeniem elementów odwadniających drogę 20 studzienek ściekowych z przykanalikami i kolektora deszczowego około 197 mb z 7 studniami rewizyjnymi o 1500 Zamówienie obejmuje dodatkowo: - wykonanie około 550 m wodociągu PEHD o 110 - o 225 wraz z przyłączami, - wykonanie około 420 m oświetlenia ulicznego z 14 słupami oświetleniowymi. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wykorzystaniem innych niż przyjęte w projekcie słupy, wysięgniki i oprawy pod warunkiem, że ich wygląd zbliżony będzie do projektowanych a parametry techniczne równe lub lepsze. 1.2 Cęść II obejmuje odbudowę ul. Polnej na działkach nr ew. gruntu 32,42,46,48/1,48/2,57,63 w Stroniu Śląskim na długości ok. 416 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni asfaltowe ulicy i podbudowy z płyt betonowych oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - rozebraniem uszkodzonej nawierzchni asfaltowej i podbudowy z płt betonowych około 2170 m2 - wykonaniem nowej podbudowy drogi około 2200 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2300 m2 - wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 641 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 1030 m2 - wykonaniem prac związanych z przestawieniem oraz zabezpieczeniem ogrodzeń oraz innych elementów tzw. małej architektury, które kolidować będą z projektowanymi robotami. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.32.53-7, 45.33.00.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30 000 PLN na część I 10 000 PLN na część II

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien przedstawić zrealizowanie przynajmniej 5 zamówień o podobnych zakresach rzeczowych i wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN każde;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien przedstawić w wykazie osoby które będą pełniły funkcje techniczne przy realizacji robót (jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej w przypadku składania oferty na część I i/lub II oraz jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w przypadku składania oferty na część I,)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z udokumentowanych informacji powinno wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej kwocie min 1 500 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i II, min 1 000 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i min 500 000 PLN w przypadku składania oferty na część II , wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 750 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i II, 500 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i 250 000 PLN w przypadku składania oferty na część II ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie Wykonawca powinien przedstawić zrealizowanie przynajmniej 5 zamówień o podobnych zakresach rzeczowych i wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN każde;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe - uproszczone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Parafowany wzór umowy Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 7

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stronie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stroniu Śląskim ul. Kościuszki 55 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Stroniu Śląskim ul. Kościuszki 55 pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa ul. Sudeckiej w Stroniu Śląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje odbudowę ul. Sudeckiej na działce nr ew. gruntu 451/6 w Stroniu Śląskim na długości ok. 400 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni chodników i ulicy z kostki betonowej (trylinki) oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. Odbudowa obejmować będzie również naprawę i odtworzenie kanalizacji deszczowej i budowę odcinka kolektora deszczowego z rur betonowych WIPRO średnicy 600 mm w miejscu dotychczasowego rowu. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy drogi około 3042 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2897 m2 - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 940 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 895 m2 - wykonaniem i odtworzeniem elementów odwadniających drogę 20 studzienek ściekowych z przykanalikami i kolektora deszczowego około 197 mb z 7 studniami rewizyjnymi o 1500 Zamówienie obejmuje dodatkowo: - wykonanie około 550 m wodociągu PEHD o 110 - o 225 wraz z przyłączami, - wykonanie około 420 m oświetlenia ulicznego z 14 słupami oświetleniowymi. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wykorzystaniem innych niż przyjęte w projekcie słupy, wysięgniki i oprawy pod warunkiem, że ich wygląd zbliżony będzie do projektowanych a parametry techniczne równe lub lepsze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7, 45.33.00.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cęść II obejmuje odbudowę ul. Polnej na działkach nr ew. gruntu 32,42,46,48/1,48/2,57,63 w Stroniu Śląskim na długości ok. 416 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni asfaltowe ulicy i podbudowy z płyt betonowych oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - rozebraniem uszkodzonej nawierzchni asfaltowej i podbudowy z płt betonowych około 2170 m2 - wykonaniem nowej podbudowy drogi około 2200 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2300 m2 - wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 641 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 1030 m2 - wykonaniem prac związanych z przestawieniem oraz zabezpieczeniem ogrodzeń oraz innych elementów tzw. małej architektury, które kolidować będą z projektowanymi robotami. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.