eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/75/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Otwock: Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/75/2015
Numer ogłoszenia: 152774 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/75/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - formularzu ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 63.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,dotyczący a) posiadania wiedzy i doświadczenia Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi w zakresie naprawy i przeglądów sprzętu medycznego - niezależnie od rodzaju serwisowanego sprzętu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przedstawiony dowód musi umożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej dodatkowo: 1) udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem) - ze złożonego dokumentu winien wynikać: a) zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, b) rodzaj i zakres udostępnianych zasobów, c) sposób udostępnienia zasobów, d) podmiot, któremu zasoby zostaną udostępnione, e) charakter stosunku łączącego oba te podmioty, f) okres na, który podmiot trzeci udostępnia zasoby, 2) W przypadku, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca, tj. zgodnego z zakresem, w jakim zasoby te są wykorzystywane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,dotyczący b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, co najmniej: Jednego inżyniera serwisowego, przeszkolonego w zakresie serwisowania sprzętu, na który zostanie złożona oferta. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w sytuacji składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wykazał spełnienie warunku dla każdego pakietu oddzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przedstawiony dowód musi umożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej dodatkowo: 1) udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem) - ze złożonego dokumentu winien wynikać: a) zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, b) rodzaj i zakres udostępnianych zasobów, c) sposób udostępnienia zasobów, d) podmiot, któremu zasoby zostaną udostępnione, e) charakter stosunku łączącego oba te podmioty, f) okres na, który podmiot trzeci udostępnia zasoby, W przypadku, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca, tj. zgodnego z zakresem, w jakim zasoby te są wykorzystywane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający określa, że usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej, i złożenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to wyłącznie usługi wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 1 a) SIWZ (w ten sam sposób należy rozumieć również pojęcie główne usługi), co oznacza, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych przez Wykonawcę usług, w tym informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Autoryzacja producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu Wykonawcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; 2) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 3) Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 5) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub nie złoży pełnomocnictwa albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI, VII niniejszej SIWZ; 3) Wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ tj. wykaz usług 4 )Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ tj. wykaz osób 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 2. Zaleca się załączenie do oferty jej wersji elektronicznej na płycie CD/DVD z podziałem na dwie odrębne płyty w przypadku Tajemnicy przedsiębiorstw. 3. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatnośći - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany umowy oraz sposób ich wprowadzania zawiera załącznik nr 4 do siwz - wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne brzmienie Załącznik nr I - Informacje dotyczące ofert częściowych Część nr 22 Nazwa: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty do krioterapii; Kriopol R26 pkt 3) czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: Kriopol R26- 1 szt : 20.08.2015 Kriopol R26- 2 szt: 31.10.2015 Część nr 30 Nazwa: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty RTG; ARCADS ORBIC, MULTIX COMPACT, MULTIX PRO, MULTIX TOP pkt 3) czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: Arcads Orbic- 1 szt: 06.11.2015 Multix Top- 1 szt: 06.11.2015 Multix Compact- 1 szt: 03.11.2015 Multix Pro- 1 szt: 03.11.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Sterylizator gazowy i Abator; 5XLDP, 50 AE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz -Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatnośći - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Lampa do naświetleń; Solmed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatnośći - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Analizator laboratoryjny biochemiczny; Metrolab 2300 Plus V4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Laboratoryjny czytnik pasków do badania moczu; Clinitec 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty do fizykoterapii; Diatronic DT-10B, Interdynamic ID 8C, Lasertronic LT-2S, Magnetronic MF10, Multitronic MT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty do fizykoterapii; Thermo 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty do znieczulania; Aspire 7100 z Monitor CAM S/5 i Parownik sevo TEC 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty do znieczulania; Sulla 909, Primus, Primus z monitorem Infinity, Julian.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Zestaw artroskopowy; Monitor LCD Medyczny, Kamera artroskopowa, głowica kamery, źródło światła Dyonics, konsola Shaver Dyonics, Shawer, diatermia artroskopowa, pompa artroskopowa, nagrywarka 660HD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Centrala nadzoru funkcji życiowych; MDP2020-0200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Defibrylatory; LP 12 + zasilacz PA-AC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Defibrylator; DG 5000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Sterylizatory kasetowe z destylarkami; Statim 5000 Endo z Aquastat W10241S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Diatermie chirurgiczne; ES 350, ES-VISION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Diatermie chirurgiczne; VIO 300S, APCz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty EKG; Cardiovit AT - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparat EMG; KEY POINT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Kardiomonitory; HP 78352C, VSV typ 863064, VM 6 typ 863064.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Kardiomonitory; MP 5 typ M8105.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Centrala i kardiomonitory; Acuity, WA 1500, Propaq 202EL, Propaq 204EL, Propaq CS 242, Propaq CS 244.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Kardiomonitory; UCW 90385.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty do krioterapii; Kriopol R26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Sterylizatory i myjnie - dezynfektory; Belimed MST-V669, Belimed WD230.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Strzykawkowe pompy infuzyjne; AP12, AP14, SEP 11S, SEP 21S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Strzykawkowe pompy infuzyjne; Agilia 18093.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Pulsoksymetry; Oxypleth 520A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Szyny rehabilitacyjne; Artromot E2, Artromot K1cc + Focus Plus, Artromot K2, Artromot S3C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Respiratory; Raphael Silver.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Respiratory; Benett 7200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty RTG; ARCADS ORBIC, MULTIX COMPACT, MULTIX PRO, MULTIX TOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty RTG; RAD ROOM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty RTG przyłóżkowy: BASIC 100-30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty RTG C-Arm; BV ENDURA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty RTG C-Arm; ZIEHM 8000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparat densytometryczny; DISCOVERY A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Sprężarki z uzdatniaczami powietrza medycznego; Atlas Copco SF 4, Sprężarka SF 15 M-10, Uzdatniacz MED. 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Systemy operacyjne (stoły); Maquet Orthostar 1420, Maquet 1120, Maquet Orthostar II 1425.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparat do czyszczenia ran; Sonoka 180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparat do ultradźwięków; Sonicator 730.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparaty USG; PICUS PRO, MYLAB 60, MYLAB 40, MYLAB 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Aparat USG; ALOKA SSD 4000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Wirówki laboratoryjne; MPW 350e.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Stacja demineralizacji wody; Filtr kwarcowy 2100 PF 12/K; Filtr węglowy 2100 PF 12/C; Zmiękczacz DUAL 4070; Osmozer RO FN 2501; Zespół pompowy CRN 3-12; Lampa UV S5Q-P;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Agregat próżni centralnej; AVA 400 M/3 - 3 zbiorniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji UPS; UPS Green Force, UPS Masterys MAS2MC320S, UPS Masterys BC320.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Strzykawka do kontrastu; OPTIVANTAGE DH, OPTISTAR ELITE, AUGIOMAT ILLUMENA 7261.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji RTG Telecomando; Flexavision HB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Myjnia ultradźwiękowa; Ultradźwiękowa SI Digital PC+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Lampa operacyjna; Kendrolux H700/H700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Lampa operacyjna; Zestaw lamp E650/E650, Chromophare C571/C571, Chromophare C571/C450,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Lampa zabiegowa statywowa; BHS 175 Medilux.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Podgrzewacz płyów infuzyjnych; Astroflo Plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Ssak elektryczny; SO-5 Tornado, SO-24,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Stół operacyjny; CMAX T, CMAX S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Stół zabiegowy; Golem 4S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Wózek do perzewozu chorych; Economy ES710.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Wózek do perzewozu chorych; FWP-1,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 58 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Zestaw do opasek Esmarcha; Torniquet 2x500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 59 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Zgrzewarka rolkowa; HM3010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 60 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Urządzenie do śródoperacyjnego monitorowania stanu neurologicznego; Nim Eclipse.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 61 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Monitor zwiotczenia; TOF Watch SX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 62 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Podgrzewacz płynów infuzyjnych; ANIMEC AM 301.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 63 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji Pulsoksymetr; Control 4c GT-300c320.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduj się w pkt III SIWZ oraz załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.