eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Modernizacja kotła WR10/2 wraz z instalacją odpylania spalin zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Ziemowit w Lędzinach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Brzeszcze: Modernizacja kotła WR10/2 wraz z instalacją odpylania spalin zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Ziemowit w Lędzinach
Numer ogłoszenia: 152715 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35554 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o., ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotła WR10/2 wraz z instalacją odpylania spalin zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Ziemowit w Lędzinach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego, w systemie pod klucz, modernizacji kotła WR10/2 wraz z instalacją odpylania spalin, zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Ziemowit w Lędzinach, polegającej na: a) opracowaniu i dostarczeniu Zamawiającemu w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, dokumentacji technicznej - wielobranżowego projektu technicznego wykonania kompleksowej modernizacji kotła typu WR10/2; b) wykonaniu modernizacji kotła na podstawie opracowanego projektu. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 2. Modernizacja obejmuje najważniejsze elementy infrastruktury systemu kotła: a) nawęglanie z zastosowaniem jako rozwiązania innowacyjnego - podajnika bębnowego nad rusztem, z silnikiem sterowanym falownikiem; b) część ciśnieniowa; c) ruszt mechaniczny; d) odżużlanie; e) ekonomizer; f) instalacja powietrza podmuchowego i powietrza wtórnego; g) instalacja wyciągowa spalin; h) instalacja elektryczna i AKPiA; i) instalacja odpylania i transportu pyłu; j) obmurze i izolacja kotła. 3. Za kotłem należy zabudować nową wysoko skuteczną instalację odpylania spalin, dostosowaną do pracy z układem odsiarczania amoniakalnego. 4. Przeprowadzenie prac modernizacyjnych musi spowodować: a) poprawę efektywności energetycznej tj. wzrost sprawności kotła przy zachowaniu jego mocy znamionowej; b) zmniejszenie zużycia węgla i ilości zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery co wpłynie na poprawę jakości powietrza w obszarze oddziaływania kotła. 5. Przedsięwzięcia określone w ust. 1 muszą umożliwić: a) dla kotła - osiągnięcie sprawności brutto po zakończonej modernizacji 81%-83%-82%, dla obciążeń odpowiednio 50%-75%-100%, oraz emisja NOx w przeliczeniu na NO2 do 400 mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach, dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19.000 [kJ/kg], Wd max = 19.999 [kJ/kg], siarka max = 1,40 [%]; b) dla instalacji odpylania spalin - ograniczenie emisji pyłu poniżej 100mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach, dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19.000 [kJ/kg], Wd max = 19.999 [kJ/kg], siarka max = 1,40 [%]. 6. Wykonawca ponosi koszty i zleca badania dla potwierdzenie efektu energetycznego i ekologicznego (osiągnięcie sprawności energetycznej kotła i ograniczenia emisji pyłu przez instalację odpylania, o których mowa w ust. 5 do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej. W przypadku nie uzyskania gwarantowanej umową sprawności kotła lub ograniczenia emisji przez instalację odpylania, w terminie dla Zamawiającego dogodnym, Zamawiający udostępni Wykonawcy kocioł lub odpylacz, do wykonania prac naprawczych poprawiających efekty działania kotła lub instalacji odpylania spalin. Po zakończeniu przez Wykonawcę prac naprawczych kotła lub instalacji odpylania spalin, Wykonawca ponownie zleca badania dla potwierdzenie efektu energetycznego i ekologicznego, do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej, oraz pokrywa koszty tych badań. 7. Dodatkowe wytyczne do projektowania oraz szczegółowy opis zakresu prac, do wykonania których zobowiązany jest Wykonawca określone są w załączniku nr 4 do SIWZ i umowie (załącznik nr 8 do SIWZ). Dołączone załączniki do niniejszej specyfikacji: a) kopia mapy zasadniczej - załącznik nr 1; b) obowiązujące pozwolenie zintegrowane - załącznik nr 2; c) zmiana do pozwolenia zintegrowanego - załącznik nr 3. 8. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie tj. w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznać się z istniejącym układem technologicznym - po uprzednim powiadomieniu telefonicznym, tel. (32) 7373100 do 103 w. 37. 9. Harmonogram realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia dla przedstawionych w Tabeli Ia i Tabeli Ib Formularza Ofertowego składników cenotwórczych (elementów rozliczeniowych) a szczególności: a) wykonania projektu technicznego modernizacji kotła WR-10/2 oraz instalacji odpylania spalin; b) prac demontażowych w obrębie kotła WR-10/2 i instalacji odpylania spalin; c) wykonania i montażu elementów kotła WR-10/2; d) wykonania i montażu elementów instalacji odpylania spalin, prób odbiorowych i rozruchu kotła WR-10/2 wraz z instalacją odpylania spalin; e) ruchu próbnego i przekazania do eksploatacji kotła WR-10/2 i instalacji odpylania spalin; f) wykonania badań gwarancyjnych kotła; g) wykonania badań gwarancyjnych instalacji odpylania spalin - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Sposób wykonania prac nie może przeszkodzić ciągłości pracy zakładu Zamawiającego do czasu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym opracowaną dokumentację techniczną modernizacji kotła i instalacji odpylania spalin w pełnym zakresie oraz w zakresie modernizowanej części ciśnieniowej i systemu automatyki kotła z właściwym UDT (Urząd Dozoru Technicznego). Uzgodnienie z Zamawiającym powinno być dokonane w terminie 14 dni od przekazania Zamawiającemu do uzgodnienia dokumentacji technicznej. 11. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy: a) wystąpienie z wnioskiem do UDT celem uzyskania zgody na modernizację kotła; b) w zależności od specyfiki przewidzianych przez Wykonawcę w ramach umowy robót budowlanych - wystąpienie o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót; c) zgłoszenie do odbioru części ciśnieniowej kotła we właściwym UDT oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego jej pozytywny odbiór; d) zgłoszenie do odbioru AKPiA kotła we właściwym UDT oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego jej pozytywny odbiór. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: a) opracowanej dokumentacji modernizacji kotła i instalacji odpylania spalin - kompletny wielobranżowy projekt techniczny opracowany w 5 egz., wraz z niezbędnymi uzgodnieniami z instytucjami i Zamawiającym; b) świadectw kontroli jakości, DTR (Dokumentacja Techniczno-Ruchowa) urządzeń - instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, badania i atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i karty wyrobów, oraz innych dokumentów obowiązujących zgodnie z aktualnymi przepisami i normami. 13. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zmodernizowanego kotła wraz z instalacją odpylania. 14. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wywiezienia z terenu budowy wszelkich odpadów, w tym odpadów z materiałów budowlanych, (izolacyjnych i ogniotrwałych) pozostałych po wykonaniu umowy oraz przekazanie ich uprawnionym firmom z zachowaniem obowiązujących wymogów z zakresu gospodarki odpadami, wynikających z ustawy z dn. 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). 15. Wykonawca przekaże, jako potwierdzenie prawidłowego postępowania z odpadami, kopie kart przekazania wszystkich wywiezionych z terenu budowy odpadów o których mowa w ust. 14. 16. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pocięcia, transportu i załadunku do kontenerów w wyznaczonym miejscu w obrębie budowy złomu stalowego. Wywiezieniem złomu zajmie się firma przerobu złomu - na zlecenia NSE sp z o.o. 17. Odbiór wykonanych prac dokonywać będą upoważnieni pracownicy jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i umowie, będzie sporządzony przez strony protokół odbioru częściowego oraz końcowego. 18. Odbiór przedmiotu zamówienia uważa się za dokonany, gdy stosowny protokół odbioru częściowego oraz końcowego, stwierdza niewadliwe wykonanie przedmiotu umowy. 19. Protokoły określone w ust. 17 i 18 stanowić będą podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur. 20. Ustalone w drodze przetargu wynagrodzenie płatne będzie w trzech ratach: a) pierwsza rata - 40% wartości netto ceny oferty wykazanej w Tabeli I formularza ofertowego (załącznik nr 7 do SIWZ), płatna po zakończeniu całości prac modernizacji kotła i uzyskaniu zgody na eksploatację kotła od UDT, na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu obustronnym protokołu odbioru częściowego (zgodnie z pkt III ust. 17, 18 i 19); b) druga rata - 20% wartości netto ceny oferty wykazanej w Tabeli I formularza ofertowego (załącznik nr 7 do SIWZ), płatna po zakończeniu całości prac modernizacji instalacji odpylania spalin, na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu obustronnym protokołu odbioru częściowego (zgodnie z pkt III ust. 17, 18 i 19); c) trzecia rata - 40% wartości netto ceny oferty wykazanej w Tabeli I formularza ofertowego (załącznik nr 7 do SIWZ), płatna po potwierdzeniu uzyskania gwarantowanego przedsięwzięcia określonego w ust. 5 sprawności kotła i ograniczenia emisji pyłu przez instalację odpylania spalin, na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu obustronnym protokołu odbioru końcowego (zgodnie z pkt III ust. 17, 18 i 19). 21. Termin płatności rat: w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, z zastrzeżeniem ust. 19. 22. Dokonując fakturowania robót budowlano-montażowych należy wskazać, jakie elementy rozliczeniowe zostały wykonane według harmonogramu realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku sytuacji, w której protokół i faktury zostały wystawione w sposób inny niż przedstawiony w harmonogramie należy sporządzić dodatkowy dokument uszczegóławiający rodzaje prac ujętych w tej fakturze, z podaniem wartości oraz ilości. Do zafakturowanych robot budowlano-montażowych należy dołączyć kosztorysy powykonawcze, które mogą być przedmiotem kontroli przez wszystkie instytucje upoważnione do kontrolowania projektów dofinansowywanych z funduszy europejskich. 23. Gwarancja: 23.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu: a) 24 miesięcznej gwarancji prawidłowego wykonania prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia i dostawy urządzeń, oraz zapewnia dla prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia (umowy) w okresie 3 lat od terminu upływu tej gwarancji dostępność niezbędnych części zapasowych i zamiennych (lub ich odpowiedników); b) 60 miesięcznej gwarancji utrzymania następujących parametrów: 1) dla kotła - sprawność brutto po zakończonej modernizacji 81%-83%-82%, dla obciążeń odpowiednio 50%-75%-100% mocy znamionowej, oraz emisja NOx w przeliczeniu na NO2 do 400 mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach, dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min =19.000 [kJ/kg], Wd max =19.999 [kJ/kg], siarka max =1,40 [%]; 2) dla instalacji odpylania spalin - ograniczenie emisji pyłu poniżej 100mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach, dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19.000 [kJ/kg], Wd max = 19.999 [kJ/kg], siarka max = 1,40 [%]. 23.2 Termin gwarancji określony w pkt 23.1 liczony jest od sporządzenia protokołu odbioru częściowego i końcowego, o którym mowa w ust. 17 i 18. 23.3 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt, w terminie: a) 24 godzin od daty pisemnego powiadomienia przystąpić do usuwania wad przedmiotu objętego gwarancją, wskazanych przez Zamawiającego; b) pięciu dni roboczych od daty pisemnego powiadomienia, usunąć wszelkie wady wskazane przez Zamawiającego. 23.4 W przypadku stwierdzenia wad w trakcie odbioru końcowego prac Zamawiający ma prawo według swojego uznania: a) żądać usunięcia wad w terminie trzech dni od daty stwierdzenia wad, lub b) obniżyć wynagrodzenie należne Wykonawcy, odpowiednio do utraconej wartości technicznej przedmiotu umowy. 23.5 Odbiór pogwarancyjny dokonany zostanie w ostatnim dniu upływu terminu gwarancji, tj. 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego, przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy, w formie protokołu ostatecznego odbioru usunięcia wszystkich wad i usterek powstałych w okresie gwarancji. 24. Warunki odbioru przedmiotu umowy: a) Uzgodnienie opracowanej przez Wykonawcę wielobranżowej dokumentacji technicznej modernizacji kotła i instalacji odpylania spalin w pełnym zakresie z Zamawiającym (przed realizacją projektu), oraz w zakresie modernizowanej części ciśnieniowej i systemu automatyki kotła z właściwym UDT, przy czym wymagane jest wystąpienie przez Wykonawcę zamówienia z wnioskiem do UDT celem uzyskanie zgody na modernizację kotła, jak również w zależności od specyfiki przewidzianych przez Wykonawcę w ramach zamówienia do wykonania robót budowlanych - wystąpienie o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót po stronie Wykonawcy; b) Demontaż części ciśnieniowej kotła i paleniska wraz z instalacjami powietrza pierwotnego i wtórnego, obmurzem i izolacją, oraz instalacji odpylania spalin. Zagospodarowanie złomu przez Zmawiającego i wywiezienie pozostałych odpadów przez Wykonawcę zamówienia; c) Zgłoszenie przez wykonawcę do odbioru części ciśnieniowej kotła we właściwym UDT, oraz pozytywny odbiór zmodernizowanej części ciśnieniowej kotła przez UDT; d) Zgłoszenie przez Wykonawcę do odbioru AKPiA kotła we właściwym UDT, oraz pozytywny odbiór zmodernizowanej części AKPiA kotła przez UDT; e) Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji i przeszkolenie załogi; f) Oświadczenie Wykonawcy o zakończeniu całości prac modernizacji kotła i pierwsze rozliczenie ukończonych robót po uzyskaniu zgody na eksploatację kotła od UDT - 40% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności; g) Oświadczenie Wykonawcy o zakończeniu całości prac budowy instalacji odpylania spalin i drugie rozliczenie wykonanych robót - 20% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności; h) Sprawdzenie gwarantowanej sprawności brutto kotła i efektów ograniczenia emisji przez uzgodnione z Zamawiającym i uprawnione do badań jednostki badawcze. Koszty badań ponosi Wykonawca; i) Warunkowe sprawdzenie gwarantowanej sprawności brutto kotła na koszt wykonawcy przez uzgodnioną z zamawiającym jednostkę badawczą (konieczne dodatkowe badanie sprawności w przypadku niepowodzenia pierwszego badania); j) Odbiór końcowy i trzecie rozliczenie przedmiotu zamówienia, po potwierdzeniu uzyskania gwarantowanej umową sprawności kotła i ograniczenia emisji pyłu przez instalację odpylania spalin - 40% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności. 25. Inne wymagania: a) procedura sprawdzenia wymagań gwarancyjnych (przeprowadzenie badania energetycznego i emisji, ustalenie terminów badań, wskazanie jednostek badawczych, wskazanie strony pokrywającej koszty badania w przypadkach pozytywnego lub negatywnego wyniku badania); b) Wykonawca ponosi koszty i zleca potwierdzenie efektu energetycznego i ekologicznego - osiągnięcie sprawności energetycznej kotła i ograniczenia emisji pyłu przez instalację odpylania - do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej; c) w przypadku nie uzyskania gwarantowanej umową sprawności kotła lub ograniczenia emisji przez instalację odpylania, w terminie dla Zamawiającego właściwym, Zamawiający udostępni kocioł lub odpylacz Wykonawcy do wykonania prac naprawczych poprawiających efekty działania kotła lub instalacji odpylania spalin; d) po zakończeniu przez wykonawcę prac naprawczych kotła lub instalacji odpylania spalin, Wykonawca zleca i pokrywa koszty tych badań; e) Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Harmonogram realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia dla przedstawionych w Tabeli Ia i Tabeli Ib załącznika nr 7 do SIWZ składników cenotwórczych (elementów rozliczeniowych) tj. wykonania projektu technicznego modernizacji kotła WR-10/2 oraz instalacji odpylania spalin, prac demontażowych w obrębie kotła WR-10/2 i instalacji odpylania spalin, wykonania i montażu elementów kotła WR-10/2, wykonania i montażu elementów instalacji odpylania spalin, prób odbiorowych i rozruchu kotła WR-10/2 wraz z instalacją odpylania spalin, ruchu próbnego i przekazania do eksploatacji kotła WR-10/2 i instalacji odpylania spalin, wykonania badań gwarancyjnych kotła, wykonania badań gwarancyjnych instalacji odpylania spalin - zapewniający zakończenie realizacji zamówienia w wymaganym terminie określonym w rozdz. IV SIWZ. 26. Przekazanie frontu robot wykonawcy przez Zamawiającego w uzgodnionym pomiędzy Stronami terminie. 27. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Zakład Ciepłowniczy Ziemowit w Lędzinach 43-143, ul. Pokoju 4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Energika Holding M. Szamałek, Z. Szamałek Sp. Jawna, ul. Prądzyńskiego 8, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.