eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie strony internetowej Portal ORIS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Opole: Wykonanie strony internetowej Portal ORIS
Numer ogłoszenia: 152710 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 077 40 33 600, faks 077 40 33 609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie strony internetowej Portal ORIS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Portal ORIS - głównym celem jest umożliwienie firmom nawiązanie współpracy z instytucjami w celu wprowadzania na rynek innowacyjnych działań i technologii. Moduł importu/eksportu danych: 1) eksport a) PDF b) XML c) XLS d) CSV e) ODS 2) import danych a) XML b) XLS c) CSV d) ODS 3) na etapie implementacji uszczegółowienie formularza eksportu/importu, z możliwą kooperacją modułu statystycznego Moduł newsletter (niedostępny publicznie, przygotowany przez operatora systemu) Funkcje modułu: 1)generowanie serii e-maili z zawartością pliku pdf (zawartość Pdf chroniona) 2)zarządzanie listą odbiorców 3)zarządzanie listą wysyłkową poprzez moduł CMS Moduł przygotowywania statystyk: 1)statystyki niejawne: przygotowanie statystyk na potrzeby administracji portalem, użytkowników portalu 2)statystyki jawne: przygotowanie statystyk na potrzeby klientów portalu 3)statystyki jawne i niejawne będą określone przez administratora portalu, przygotowanie i publikowanie będzie należało do operatora portalu 4)doprecyzowanie statystyk nastąpi w momencie implementacji systemu 5)operator portalu wybiera, decyduje o danych branych do statystyki Moduł użytkownika systemu zawierający podstawowe funkcje: 1)rejestracja użytkowników portalu, dane teleadresowe 2)zarządzanie użytkownikami portalu, zarządzanie wyłącznie przez operatora systemu. Baza instytucji, wykorzystuje funkcje modułu użytkownika systemu Funkcje indywidualne: 1)Instytucje udzielające wsparcia mają możliwość: a)logowania się na stronie b)wewnętrzne forum komunikacyjne (część po zalogowaniu) c)możliwości publikowania aktualności na stronie głównej portalu (część po zalogowaniu) d)publikowania o dobrych praktykach e)publikowanie raportów statystycznych przy wykorzystaniu modułu statystycznego 2)lista instytucji powinna być publiczna Ranking ekspertów, wykorzystuje funkcje modułu użytkownika systemu: Funkcje indywidualne: 1)zawiera informacje nt. a)branży b)usługi c)oceny na podstawie statystyk z modułu statystycznego (moderowane przez operatora portalu) d)dane teleadresowe Baza firm, wykorzystuje funkcje modułu użytkownika systemu, CMS i CRM. Funkcje indywidualne: 1)opisanie potrzeby innowacyjności lub problemu, który innowacja by rozwiązała 2)system CRM do komunikacji z firmą wg indywidualnych wymagań zlecającego (system CMS) 3)lista firm jest moderowana przez operatora portalu 4)formularze opisujące cechy wsparcia, mogą znajdować się następujące typy danych: a)wartości tak/nie b)słownikowe (możliwość edycji słowników) c)wartości liczbowe d)pola tekstowe Minimalne parametry techniczne oraz harmonogram wykonania strony. Technologia wykonania: 1)Zarządzanie treścią poprzez CMS, 2)zarządzanie relacjami z klientem CRM, 3)język użyty do stworzenia portalu Php5, 4)relacyjna baza danych, 5)zgodność portalu ze standardem Xhtml 1.0, CSS2, 6)poprawne wyświetlanie portalu w przeglądarkach Internet Explorer (w wersji 6,7,8), najnowszych wersjach przeglądarek Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, 7)hierarchia uprawnień w zarządzaniu portalem: administrator: (1)pełne prawa dostępu do wszystkich funkcji portalu, (2)administrator nadaje prawa operatorom, b)operator systemu: osoba uzyskuje uprawnienia do funkcji modułów od administratora, posiada prawa moderowania treści i podmiotów obsługiwanych przez portal, użytkownik: (1 podmiot korzystający z portalu w sposób aktywny, d użytkownik publiczny: użytkownik zainteresowany współpracą lub osoba zainteresowana, przypadkowa. Techniczne zabezpieczenia i wymagania związane z przepisami o ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznej oraz bezpieczeństwem danych wg aktualnego stanu prawa w momencie odbioru systemu. Obsługa techniczna 1)Naprawianie zgłoszonych przez Zlecającego nieprawidłowości w działaniu systemu CMS, jak również nieprawidłowości w funkcjonalności Portalu ORIS określonej szczegółowo w załączniku nr 1 oraz w projekcie strony zaakceptowanym przez Zlecającego 2)Opracowanie dodatkowych drobnych elementów graficznych (np. przycisków, bannerów) - 1 element na 2 miesiące, 3)Zmiany w Portalu ORIS: np. w funkcjach systemu, formularzach, CRM, etykiet i typów danych, 4)Pomoc techniczna w opracowaniu statystyk i analiz na podstawie danych Portalu ORIS. Czas realizacji: Od momentu ukończenia Wykonawstwa do 31 marca 2012 r. 1.3.Szkolenia Szkolenia dotyczyć będą administrowania i użytkowania Portalu ORIS oraz problemów z nimi związanymi. 1.4.Harmonogram prac z zakresu Portalu ORIS 1.Wykonawstwo Portalu ORIS: I Etap - przygotowanie i implementacja: 1)Przygotowanie projektu szczegółowego na podstawie załącznika nr 1 do umowy - czas realizacji 14 dni od daty podpisania umowy 2)Weryfikacja projektu - czas realizacji do 21 dnia od daty podpisania umowy 3)Implementacja projektu strony - termin realizacji: do 56 dnia od daty podpisania umowy Ukończenie I Etapu projektu do 56 dnia od daty podpisania umowy. II Etap - wdrożenie i walidacja: 1)wdrożenie - termin realizacji: do 63 dnia od daty podpisania umowy 2)walidacja - termin realizacji do 70 dnia od daty podpisania umowy Całościowe ukończenie projektu: do 70 dnia od daty podpisania umowy. 3.Obsługa techniczna Czas realizacji od 70 dnia od daty podpisania umowy do dnia 31 marca 2012 r. 4.Szkolenie z zakresu Portalu ORIS. Czas realizacji: 80 godzin zegarowych dla 5 pracowników Zlecającego Termin realizacji: od 70 dnia od daty podpisania umowy do 116 dnia od podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych usług. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwie usługi wykonania stron internetowych wraz z obsługą techniczną i szkoleniem, o wartości nie mniejszej niż 50 000zł każda. Wzór oświadczenia dołączono do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT lub wprowadzenia akcyzy, zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, zmiany osób przewidzianych do kontaktów zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy, działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek Strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ocrg.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1A. 45-716 Opole, sekretariat III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1A. 45-716 Opole, z dopiskiem: Oferta na wykonanie strony internetowej Portal ORIS.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.