eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Chmielnik.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Chmielnik: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Chmielnik.
Numer ogłoszenia: 152710 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Chmielnik..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przewozowych uczniów do: Gimnazjum im. gen. K. Tańskiego w Chmielniku, Szkoły Podstawowej im. St. Żeromskiego w Chmielniku z filią w Lubani, Suchowoli, Śladkowie Małym i Zreczu Dużym oraz do Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach na trasach niżej określonych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych uwzględniając następujący podział zamówienia: I część zamówienia Trasy:1.Chmielnik - Miławka - Śladków Duży - Chomentówek - Sędziejowice - Chmielnik (25 km, 90 uczniów*);2.Chmielnik -Śladków Mały - Andrzejówka - Chmielnik (8 km, 70 uczniów*);3.Chmielnik - Przededworze - Jasień - Holendry - Chmielnik (12 km, 55 uczniów*). II część zamówienia Trasy:1.Chmielnik - Celiny - Piotrkowice - Grabowiec - Suliszów - Piotrkowice - Chmielnik (27 km, 110 uczniów*)2.Chmielnik - Zrecze Duże - Zrecze Chałupczańskie - Zrecze Małe - Chmielnik (11 km, 30 uczniów*);3.Chmielnik - Łagiewniki - Lubania - Chmielnik (11 km, 40 uczniów*);4.Chmielnik - Ługi - Suchowola - Chmielnik (13 km, 90 uczniów*). * Ilość uczniów w dniu sporządzania specyfikacji Warunki dowożenia uczniów. Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach 7:00 - 8:00, a odwożeni w godzinach 12:00 - 15:30 (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu). Obowiązki wykonawcy: Dowożenie uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów.Zabezpieczenie, w przypadku awarii autobusu, pojazdu zastępczego spełniającego w/w wymagania techniczne. Odpowiedzialność za przewóz uczniów na zasadach obowiązujących w ruchu pasażerskim i określonych prawem przewozowym. Przedłożenie szczegółowego rozkładu jazdy autobusów dowożących uczniów na poszczególnych trasach.Nieodpłatne przewożenie opiekunów uczniów. Przestrzeganie zasady przewożenia osób postronnych tylko w sytuacji posiadania wolnych miejsc. Obowiązki zamawiającego: Zamawiający zapewnia opiekunów na wyżej wymienionych trasach dowozu i odwozu uczniów.Zamawiający przedłoży imienny wykaz uczniów oraz godzin rozpoczynania i zakończenia zajęć w poszczególnych szkołach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 ustawy PZP oraz licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 ustawy PZP. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 ustawy PZP. Ponadto Wykonawca musi wykazać posiadanie potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia tj. autobusy w odpowiedniej ilości i o odpowiednich parametrach. Warunek posiadania taboru autobusowego zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży wykaz autobusów niezbędnych do wykonania zamówienia z ich opisem technicznym. Wykonawca musi się wykazać własnością wskazanych pojazdów lub, że ma prawo do korzystania na podstawie zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 ustawy PZP oraz oświadczenie iż osoby, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia posiadają określone uprawnienia tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia autobusów, a także legitymują się co najmniej 3-letnim stażem pracy w charakterze kierowcy autobusu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 ustawy PZP oraz należy wykazać, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawcach Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa będzie zawierała zapis, iż ustalenia zawarte w umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania w przypadku gdy zajdą następujące okoliczności - w przypadku zmiany ilości uczniów, godzin i relacji przewozu, - w przypadku, gdy średnia cena paliwa zmieni się o ponad 10 procent, w okresie 3 miesięcy, to wynagrodzenie umowne może ulec zmianie najwyżej do 5 procent (proporcjonalnie), - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik Sekretariat - pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.