eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Wilkowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap II
Numer ogłoszenia: 152689 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap II 2. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego, sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: a) Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania, o którym mowa w pkt 3.1. - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Przedmiotem nadzoru jest nw zakres robót: a) przebudowa drogi na długości ok. 650 mb w tym chodnika, budowa parkingu przy szkole 1. Podstawowe parametry techniczne inwestycji : - Długość przebudowywanego odcinka około 650 m - Klasa drogi L - Jezdnia szerokość 5-5.5m - Prędkość Projektowa Vp= 30km na h - Nawierzchnia bitumiczna - Pobocza brak - Kategoria obciążenia KR3 Na podstawie ww. danych przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni Konstrukcja nawierzchni na jezdni (wymiana całej konstrukcji.). - 5cm warstwa ścieralna - beton asfaltowy średnioziarnisty 0 12,8mm - 6cm warstwa wiążąca - beton asfaltowy gruboziarnisty 0 16mm - 7cm warstwa podbudowy zasadniczej - beton asfaltowy gruboziarnisty 0 20mm - 23cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0 63 - 30cm warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0 100 CBRmin 20% 2. Parking Parking przy Szkole (km 1+129.000) ilość miejsc parkingowych 10 o szer. 2.5m każde. Parkowanie odbywać się będzie pod kątem 60 stopni na stanowiskach postojowych o wymiarach 2,5x4,5m. Szerokość jezdni manewrowej wynosi 4m. 3. Chodniki Przebudowa chodników na całej długości, chodnik o zmiennej szerokości lewostronny na całej długości przebudowywanej drogi. b) przebudowa kanalizacji teletechnicznej 1. Przebudowa kanalizacji kablowej Przebudowę kanalizacji teletechnicznej z rur RHDPEO125-7,1 3-otworową na odcinku: od studni BIBA-A19 do studni BIBA-A20 2-otworową na odcinku: od studni BIBA-A22 do studni BIBA-A25 poprzez studnię BIBA-A23 i BIBA-A24 studnie prefabrykowane: BIBA-A23, BIBA-A24 2. Przebudowa kabli kanałowych miedzianych Przebudowa kabli magistralnych i rozdzielczych na odcinkach: od studni BIBA/A19 do studni BIBA/A20 przebudować kable: - BIBA-KM24 - XzTKMXpw 50x4x0,5 - BIBA-KM06-09 - XzTKMXpw 200x4x0,5 - BIBA/04A-KR10-11 - XzTKMXpw 10x4x0,5 od studni BIBA-A22 do studni BIBA-A23 przebudować kable: - BIBA-KM06-07 - XzTKMXpw 100x4x0,5 - BIBA-04A, BIBA-05A - XzTKMXpw 50x4x0,5 od studni BIBA-A22 do studni BIBA-A25 przebudować kable: - BIBA-04A-KR16-17 - XzTKMXpw 10x4x0,5 - BIBA-04A-KR00-09 - XzTKMXpw 50x4x0,5 - BIBA-04A-KR20-29 - XzTKMXpw 50x4x0,5 - BIBA-04A-KR30-34 - XzTKMXpw 25x4x0,5 c) budowa kanalizacji deszczowej o dł. ok. 555 mb 1. Budowa kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa przewidziana jest dla potrzeb odwodnienia terenu w rejonie ul. Klimczoka w Bystrej. Ciąg deszczowy nr 5 - odcinek D37 do wylotu WB5 L= 59,0 [m] ; O 500 PVC; Ciąg deszczowy nr 6 - odcinek D39 do WB6 L=112,00[m]; O 500 r. bet.; - wykorzystanie istniejącej rury betonowej Ciąg deszczowy nr 7 - odcinek D49 do studz. D59 L= 384,00 [m] ; O 500 PVC/PP; Dla potrzeb odprowadzenia wód deszczowych z drogi ul. Klimczoka w Bystrej wraz z przynależnymi terenami przewiduje się zabudowę na każdym z ciągów kanalizacji deszczowej wysokosprawnego separatora koalescencyjnego. d) budowa kanalizacji sanitarnej o dł. ok. 205 mb - rury PVC klasy S ( szereg SDR 34 SN 8 ) z połączeniami kielichowymi i uszczelką o średnicach O 200 mm w ulicy Klimczoka i na podjazdach do budynków około 115 m - rury PVC klasy N ( szereg SDR 41 SN 4) z połączeniami kielichowymi i uszczelką o średnicy O 160 mm w terenach zielonych około 90 m - studzienki kanalizacyjne teleskopowe O 600 - 6 szt i 425 - 4 szt. mm z fabrycznymi kinetami O 160 mm z włazem żeliwnym - odgałęzienia nasadowe CONNEX firmy FUNKE przy włączeniu przyłącza kanalizacyjnego bezpośrednio do kolektora sanitarnego 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu nadzoru zawiera: a) dokumentacja projektowa: b) przedmiar robót: c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) Ww dokumenty stanowią załączniki do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, postępowanie nr ZP-341-23-2011 pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap II i opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego - http:bip.ugwilkowice.rekord.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie drogi. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest: a) oświadczenie Wykonawcy, że wykonał tj. zakończył w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie drogi - zawarte w druku OFERTA b) oświadczenie Wykonawcy, że usługa, o której mowa w pkt 6.1.2a) SIWZ została wykonana należycie - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej, - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności telekomunikacyjnej, posiadającymi aktualne, ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest: a) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa - zawarte w druku OFERTA b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zmiana kierownika nadzoru: 1. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Zleceniobiorcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zleceniodawcę. Zleceniodawca zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osób, o których mowa § 2 ust. 1 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują one należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zleceniodawcę. II. Termin realizacji: 1. W przypadku wydłużenia terminu realizacji zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1, umowy z uwagi np. niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót zgodnie ze sztuką budowlaną, konieczność realizacji nieprzewidzianych robót dodatkowych uniemożliwiających wykonanie zadania, zwłokę wykonawcy robót budowlanych w realizacji zadania itp. Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wynikające z niniejszej umowy do czasu zakończenia realizacji zadania w ramach ustalonego w § 7 ust. 1 umowy wynagrodzenia. W takim wypadku strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o czas wydłużenia wykonania zadania wykonawcy robót budowlanych. III. Zmiana stawki VAT: Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy np. VAT, przepisy branżowe

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice 43-365 Wilkowice ul. Wyzwolenia 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice - Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.