eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obszar funkcjonalny Wariantowanie WPF w Systemie BI - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.127.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Kraków: Obszar funkcjonalny Wariantowanie WPF w Systemie BI - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.127.2012
Numer ogłoszenia: 152677 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217 , strona internetowa www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obszar funkcjonalny Wariantowanie WPF w Systemie BI - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.127.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej Umowy jest opracowanie i wdrożenie Obszaru funkcjonalnego Wariantowanie WPF, związanego z planowaniem wieloletnim zgodnie z opisem funkcjonalnym w załączniku nr 1 do Umowy Opis Obszaru funkcjonalnego Systemu BI Wariantowanie WPF. Obszar funkcjonalny Wariantowanie WPF będzie wdrożony w Jednostkach GMK i GMP w związku z wdrożeniem Systemu BI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy wraz z załącznikami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Miasto Poznań - Partner Zamawiającego - od samego początku pracy nad Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zgłaszał potrzebę opracowania funkcjonalności do wariantowania zadań typu P w powiązaniu z Wieloletnią Prognozą Finansową. Zamawiający, jako Lider projektu, nie zgodził się na wprowadzenie tych funkcjonalności do OPZ na etapie zamówienia podstawowego w celu uniknięcia ryzyka, że środki finansowe przeznaczone na realizację Umowy okażą się niewystarczające. W połowie czerwca br. Partner Zamawiającego zwrócił się z prośbą o przeprowadzenie zamówienia uzupełniającego dotyczącego Obszaru funkcjonalnego Tworzenie scenariuszy WPF twierdząc, że bez prawidłowo działającego modułu zasilającego Hurtownię Danych przeznaczonego do wpisywania zadań typu P, nie będzie w UMP możliwe przygotowanie budżetu i WPF na 2015 r. oraz przekazanie ich w ustawowym terminie do Rady Miasta Poznania (pismo Rom-III.042.12.2014 z dnia 17 czerwca 2014 podpisane przez Sekretarza Miasta Poznania). Pod względem formalnym nie ma przeszkód dla udzielenia zamówienia uzupełniającego, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu występują łącznie wszystkie przesłanki wynikające z treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiące podstawę wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: - nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, - zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, - zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, - zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, - zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Za udzieleniem zamówienia uzupełniającego przemawiają względy formalne i merytoryczne. Pod względem formalnym przedmiot zamówienia mieści się w zakresie tego samego kodu CPV - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne. Pod względem merytorycznym przedmiot zamówienia mieści się w procesie budżetowania rocznego i wieloletniego. Poszerzeniu ulegnie zakres narzędzi tak, aby System działał poprawienie w organizacjach, w których jest wdrażany - GMK i GMP. Z punktu widzenia celów projektu MJUP i metodyki projektu innowacyjnego - testującego uzasadnieniem dla zamówienia uzupełniającego może być fakt, że produkt projektu MJUP będzie oceniany z punktu widzenia jego użyteczności i spełnienia potrzeb użytkowników, co będzie to przedmiotem ewaluacji zewnętrznej. Funkcjonalności umożliwiające tworzenie scenariuszy WPF mieszczą się merytorycznie w zakresie funkcjonalności dotyczących planowania zadań opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy podstawowej, ale służyć będą opracowaniu alternatywnych scenariuszy dla zadań i WPF. Nowy Obszar funkcjonalny Tworzenie scenariuszy WPF Systemu BI jest zgodny z celami projektu MJUP, w szczególności z częścią projektu, która dotyczy rozwoju i integracji narzędzi zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego (JST) - w tym budżetu zadaniowego i wieloletniej prognozy finansowej. Zgodnie z założeniami projektu MJUP, jakość zarządzania JST przekłada się na jakość życia mieszkańców. Nowy Obszar funkcjonalny powiązany będzie z odebraną już aplikacją PLBI (stanowiącą część wdrażanego w ramach projektu MJUP Systemu BI) wspomagającą planowanie budżetu zadaniowego w powiązaniu ze Strategią Rozwoju jednostki samorządu terytorialnego i WPF. Funkcjonalności składające się na przedmiot zamówienia uzupełniającego umożliwią opracowywanie projektów nowych i alternatywnych planów zadań typu P, grupowanie ich w portfele lub dekomponowanie na mniejsze zadania, a także dokonywanie zmian w harmonogramach tak, aby możliwy był wybór wariantu zadań i przedsięwzięć wieloletnich, który - w opinii najwyższego kierownictwa JST - w największym stopniu umożliwi realizację celów strategicznych JST, uwzględniających poprawę jakości życia i jakości usług publicznych. Ze względu na przyjętą procedurę opracowania budżetu i WPF Miasto Poznań potrzebuje nowych funkcjonalności do końca lipca br. Po konsultacji z Wykonawcą wiadomo, że termin ten jest możliwy do dotrzymania, jeśli zlecenie zostanie udzielone odpowiednio wcześnie.. Zamawiający ocenia, iż - mając na względzie stopień zaawansowania realizacji projektu - nie istnieje istotne ryzyko negatywnego wpływu zlecenia realizacji zamówienia uzupełniającego na możliwość realizacji całości zamówienia podstawowego przy dochowania zaplanowanego umową podstawową harmonogramu pracy. Dodatkowo kwestia ta stanie się przedmiotem ustaleń z Wykonawcą w toku negocjacji, a udzielenie stosownego zapewnienia przez tegoż Wykonawcę jest warunkiem udzielania zamówienia uzupełniającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., ul. Lektykarska 29, 01-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.